15-06-2020, 07:28 PM
نقلقول:
آسانسورها یکی از وسایلی هستند که امروزه میتوان آنها در بسیاری از ساختمانها مشاهده کرد و استفاده از آنها رفت و آمد را در طبقات نختلف ساختمانهایی که از واحدها و طبقات زیادی برخوردار هستند بسیار تسهیل کرده است. این نوع وسایل به دلیل آن که در طول ماه بسیار مورد استفاده قرار خواهند گرفت نیاز به بازسازی آسانسور و نگهداری آسانسور هیدرولیک خواهند بود که به شکلی ماهیانه باید به شکلی منظم صورت پذیرد و در این فرآیند باید از افراد که با نام سرویسکار آسانسور در حال فعالیت میباشند صورت پذیرد.
برای این که خدماتی در خصوص بازسازی آسانسور و یا سرویس آسانسور دریافت کنید میتوانید با شرکتهایی که در این زمینه در حال فعالیت هستند قراردادی را به شکل سالیانه تنظیم نمایید تا به شکلی ماهیانه سرویسکار آسانسور که در این زمینه دارای تخصص و تجربه است برای تعمیر و نکهداری آسانسور شما به یاری شما بیاید.
سرویسکار آسانسور در هربار بررسی از آسانسور موجود در ساختمان شما مشکلات موجود در این نوع وسیله را شناسایی خواهد کردو در کمترین زمان ممکن اقدام به طرفتر کردن آن خواهد پرداخت و در صورتی که قطعه نیاز به تعویض داشته باشد به تعویض آن خواهد پرداخت. توجه هب این نکته ضروری است که در انجام فرآیند بازسازی آسانسور قدیمی و نگهداری آسانسور باید از شرکتهای معتبر استفاده شود تا این شرکتها برای ارائه خدمات خود در زمینه تعمیر آسانسور و سرویس آسانسور از سرویسکار آسانسور که از تجربه و تخصصی بالا در این زمینه برخردار است استفاده نمایند در غیر این صورت ممکن است دجار مشکلاتی در دریافت سرویس از شرکتهای متفذقه شوید.
البته توجه داشته باشید خدماتی که به شکلی ماهیانه در زمینه بازسازی آسانسور و نگهداری آسانسور به شما ارائه خواهد شد و فردی به شکل ماهیانه برای انجام تعمیر آسانسور و سرویس آسانسور شما به ساختمانتان مراجعه میکند هرچند از تجربه بالایی برخوردار باشد به شما این اطمینان را نخواهد داد که در طول ماه هیچ گونه خرابی آسانسور بوجود نخواهد آمد که در صورت وقوع آن حادثه ایجاد خواهد شد. این موضوع سبب میشود که همواره در استفاده از این نوع وسیله نقلیه احتیاط کنید و موارد ایمنی موجود در اینباره را جدی بگیرید تا با حادثهای روبرو نشوید. در استفاده از خدمات بازسازی آسانسور و یا سرویس آسانسور به این نکته توجه داشته باشید که افراد زیادی هستند که در این زمنیه به کلاهبرداری خواهند پرداخت.
این افراد با دریافت هزینههای زیادی از مشتریان خود در خصوص انجام سرویسهای ماهیانه به شکلی نمادین به بررسی آسانسور شما خواهند پرداخت اما در واقعیت هیچ گونه بازبینیای توسط این افراد صورت نخواهد گرفت و گاها برای جلوگیری و رفع خرابی آسانسور و سیستن ایمنی آن پل ایجاد خواهند کرد. البته این گونه موارد در زمانهایی مشاهده خواهد شد که افراد به جای استفاده از خدمات ماهیانه که به شکلی منظم و در صورت داشتن قردادی قانونی با یک شرکت فعال در این زمینه از خدمات موردی استفاده خواهند کرد و با افرادی تماس خواهند گرفت تنها از آنها یک شماره تماس در اختیار دارند. برای مطالعه ی آشنایی با انواع مختلف تابلو فرمان در آسانسور-قسمت سوم روی لینک کلیک کنید.
نکته قابل توجه در این موارد آن است که بسیاری از افرادی که به این صورت در حال فعالیت میباشند از تجربه و تخصص پائینی برخوردار بوده و در صورتی که مشکلی برای خرابی آسانسور شما بوجود آید که این گونه افراد در وقوع آنها نقش داشتهاند به جز یک شماره تماس اطلاعات دیگری از این شخص در اختیار نخواهید داشت. با توجه به این موضوع که آسانسورها یکی از وسایل پرکاربرد در ساختمانها میباشند باید به شکلی منظم و هر ماه مورد بررسی قرار گیرند و این کار باید توسط افراد متخصص و با تجربه صورت پذیرد تا در طول این فرآیند با مشکلی روبرو نشوید.