16-01-2020, 06:10 PM
ورود به سامانه نجاح
مرکز مدیریت حوزه های علمیه با راه اندازی “سامانه جامع آموزش حوزه های علمیه” تحت عنوان “سامانه نجاح” ، خدماتی را به صورت الکترونیکی در اختیار طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه قرار می دهد. هر یک از طلاب دارای یک حساب کاربری در سامانه مذکور می باشند که تنها با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور خود می توانند به پروفایل شخصی خود مراجعه کرده و نسبت به انجام امور مورد نظر اقدام نمایند. در این مقاله قصد داریم علاوه بر ارائه راهنمای ورود به سامانه ، به معرفی خدمات آن نیز بپردازیم.
انتخاب واحد و دریافت کارنامه از جمله خدماتی هستند که از طریق سامانه نجاح به نشانی login.ismc.ir در اختیار طلاب قرار می گیرند.
راهنمای ورود به سامانه نجاح
نجاح سامانه ای صرفا آموزشی است که تنها مربوط به امور آموزشی بوده و تحت نظارت معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه فعالیت می کند. برخی از خدمات الکترونیکی و آموزشی سامانه نجاح شامل انتخاب واحد ، مشاهده اطلاعیه های مربوطه ، ثبت نام امتحانات کتبی و شفاهی ، ارزیابی تحصیلی ، مشاهده نتایج امتحانات و دریافت کارنامه می باشند. مدتی است که قابلیت مشاهده ریز نمرات نیز در کنار ارزیابی تحصیلی در سامانه نجاح فراهم شده است. لذا مسئولین آموزش و طلاب می توانند جهت بهره مندی از این امکان ، به بخش سوابق تحصیلی حساب کاربری خود در سامانه مذکور مراجعه نمایند.
ورود به سامانه نجاح
برای آن که بتوانید از امکانات سامانه نجاح بهره مند شوید لازم است که با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور ، به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید. معمولا کد تحصیلی و شماره ملی تمامی طلاب به صورت پیش فرض به عنوان نام کاربری و رمز عبور آن ها ثبت شده است و کاربران می توانند پس از ورود به حساب خود ، نسبت به تغییر آن ها اقدام نمایند. حال در صورتی که رمز عبور و نام کاربری خود را نمی دانید و یا فراموش کرده اید ، می توانید مطابق با راهنمای زیر ، مجددا آن ها را دریافت کرده و وارد سامانه شوید.
[list]
[*]ابتدا وارد سامانه نجاح به نشانی login.ismc.ir شوید و روی گزینه “فراموشی نام کاربری و رمز عبور” کلیک کنید.
[/list]
[list]
[*]در صفحه پیش رو ، کد ملی و شماره موبایل خود را وارد کرده و سپس روی عبارت “تایید” کلیک نمایید.
[/list]
[list]
[*]پس از این مرحله ، سامانه پیامکی را حاوی نام کاربری و رمز عبور به شماره تلفن همراهی که در این بخش درج کرده اید ، ارسال می کند. پس از دریافت پیامک می بایست مجددا به صفحه ابتدایی سامانه بازگشته و پس از وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور ، کلید “ورود” را بفشارید.
[/list]
[list]
[*]در صورتی که اطلاعات فرد در سامانه ثبت نشده باشد ، سیستم پیغامی را تحت عنوان “مشخصات وارد شده با اطلاعات سیستم همخوانی ندارد، چنانچه از صحت اطلاعات خود مطمئن هستید ، می توانید از ایـنجا درخواست اصلاح مشخصات بدهید” نمایش می دهد. در این شرایط لازم است بر روی عبارت “اینجا” (موجود در متن پیام) کلیک کرده و نسبت به تکمیل مراحل درخواست خود اقدام نمایید.
[/list]
علاوه بر روش فوق ، ثبت درخواست مبنی بر اصلاح مشخصات طلاب از طریق گزینه “درخواست بررسی هویت” که در قسمت پایین صفحه ابتدایی درج شده است نیز امکان پذیر می باشد. حدود 48 ساعت پس از ثبت درخواست ، اطلاعات کاربر توسط کارشناسان پیشخوان تایید شده و نام کاربری و رمز عبور برای وی ارسال می گردد.
توجه داشته باشید که در صورت عدم دریافت پیامک فراموشی رمز دو احتمال وجود دارد. اول آن که ممکن است کاربر پیام های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشد که می تواند با غیر فعال نمودن مسدودی پیام های تبلیغاتی ، این مشکل را حل کند. در غیر این صورت ، با مراجعه به بخش “درخواست بررسی هویت” ، می تواند شماره تلفن دیگری را جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور معرفی نماید.
دلیل دیگری که ممکن است باعث عدم ارسال پیامک شود ، مشکالات فنی سامانه است که در چنین شرایطی می بایست پس از گذشت مدت زمانی کوتاه ، مجددا تلاش نمایید. شایان ذکر است طلاب مبتدی که کد موقت دارند نیز می توانند با استفاده از راهنمای فوق به پنل کاربری خود در سامانه نجاح دسترسی پیدا کنند.
سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…
منبع: ورود به سامانه نجاح
نقلقول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ورود به سامانه نجاح با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقلقول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید
مرکز مدیریت حوزه های علمیه با راه اندازی “سامانه جامع آموزش حوزه های علمیه” تحت عنوان “سامانه نجاح” ، خدماتی را به صورت الکترونیکی در اختیار طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه قرار می دهد. هر یک از طلاب دارای یک حساب کاربری در سامانه مذکور می باشند که تنها با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور خود می توانند به پروفایل شخصی خود مراجعه کرده و نسبت به انجام امور مورد نظر اقدام نمایند. در این مقاله قصد داریم علاوه بر ارائه راهنمای ورود به سامانه ، به معرفی خدمات آن نیز بپردازیم.
انتخاب واحد و دریافت کارنامه از جمله خدماتی هستند که از طریق سامانه نجاح به نشانی login.ismc.ir در اختیار طلاب قرار می گیرند.
راهنمای ورود به سامانه نجاح
نجاح سامانه ای صرفا آموزشی است که تنها مربوط به امور آموزشی بوده و تحت نظارت معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه فعالیت می کند. برخی از خدمات الکترونیکی و آموزشی سامانه نجاح شامل انتخاب واحد ، مشاهده اطلاعیه های مربوطه ، ثبت نام امتحانات کتبی و شفاهی ، ارزیابی تحصیلی ، مشاهده نتایج امتحانات و دریافت کارنامه می باشند. مدتی است که قابلیت مشاهده ریز نمرات نیز در کنار ارزیابی تحصیلی در سامانه نجاح فراهم شده است. لذا مسئولین آموزش و طلاب می توانند جهت بهره مندی از این امکان ، به بخش سوابق تحصیلی حساب کاربری خود در سامانه مذکور مراجعه نمایند.
ورود به سامانه نجاح
برای آن که بتوانید از امکانات سامانه نجاح بهره مند شوید لازم است که با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور ، به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید. معمولا کد تحصیلی و شماره ملی تمامی طلاب به صورت پیش فرض به عنوان نام کاربری و رمز عبور آن ها ثبت شده است و کاربران می توانند پس از ورود به حساب خود ، نسبت به تغییر آن ها اقدام نمایند. حال در صورتی که رمز عبور و نام کاربری خود را نمی دانید و یا فراموش کرده اید ، می توانید مطابق با راهنمای زیر ، مجددا آن ها را دریافت کرده و وارد سامانه شوید.
[list]
[*]ابتدا وارد سامانه نجاح به نشانی login.ismc.ir شوید و روی گزینه “فراموشی نام کاربری و رمز عبور” کلیک کنید.
[/list]
[list]
[*]در صفحه پیش رو ، کد ملی و شماره موبایل خود را وارد کرده و سپس روی عبارت “تایید” کلیک نمایید.
[/list]
[list]
[*]پس از این مرحله ، سامانه پیامکی را حاوی نام کاربری و رمز عبور به شماره تلفن همراهی که در این بخش درج کرده اید ، ارسال می کند. پس از دریافت پیامک می بایست مجددا به صفحه ابتدایی سامانه بازگشته و پس از وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور ، کلید “ورود” را بفشارید.
[/list]
[list]
[*]در صورتی که اطلاعات فرد در سامانه ثبت نشده باشد ، سیستم پیغامی را تحت عنوان “مشخصات وارد شده با اطلاعات سیستم همخوانی ندارد، چنانچه از صحت اطلاعات خود مطمئن هستید ، می توانید از ایـنجا درخواست اصلاح مشخصات بدهید” نمایش می دهد. در این شرایط لازم است بر روی عبارت “اینجا” (موجود در متن پیام) کلیک کرده و نسبت به تکمیل مراحل درخواست خود اقدام نمایید.
[/list]
علاوه بر روش فوق ، ثبت درخواست مبنی بر اصلاح مشخصات طلاب از طریق گزینه “درخواست بررسی هویت” که در قسمت پایین صفحه ابتدایی درج شده است نیز امکان پذیر می باشد. حدود 48 ساعت پس از ثبت درخواست ، اطلاعات کاربر توسط کارشناسان پیشخوان تایید شده و نام کاربری و رمز عبور برای وی ارسال می گردد.
توجه داشته باشید که در صورت عدم دریافت پیامک فراموشی رمز دو احتمال وجود دارد. اول آن که ممکن است کاربر پیام های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشد که می تواند با غیر فعال نمودن مسدودی پیام های تبلیغاتی ، این مشکل را حل کند. در غیر این صورت ، با مراجعه به بخش “درخواست بررسی هویت” ، می تواند شماره تلفن دیگری را جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور معرفی نماید.
دلیل دیگری که ممکن است باعث عدم ارسال پیامک شود ، مشکالات فنی سامانه است که در چنین شرایطی می بایست پس از گذشت مدت زمانی کوتاه ، مجددا تلاش نمایید. شایان ذکر است طلاب مبتدی که کد موقت دارند نیز می توانند با استفاده از راهنمای فوق به پنل کاربری خود در سامانه نجاح دسترسی پیدا کنند.
نقلقول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ورود به سامانه نجاح با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقلقول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید
سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…
منبع: ورود به سامانه نجاح