03-12-2019, 04:05 PM
مدارک درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد
نقل و انتقالات دانشجویان در سال در دو ترم مهر و بهمن و یکبار انجام میگیرد و هر دانشجو یکبار در هر مقطع میتواند جهت ثبت نام اقدام نماید. دانشجویان عزیز توجه داشته باشید که انتقال دانشجویی دارای شرایط عمومی و اختصاصی میباشد که شما ب دانلود و دفترچه و مطالعه آن میتوانید از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن این شرایط از سامانه monada.iau.ac.ir با در دست داشتن مدارک لازم اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.
مدارک لازم برای ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد
1) مدارک لازم برای انتقال یا میهمانی بر اساس ازدواج و متارکه :
مدارك لازم:
1. شناسنامه زوجین (صفحات 1 و 2) (ازدواج و متارکه)
3،4 و 5) (ازدواج)
2. سند ازدواج (صفحات 2
3. صفحات دوم تا پنجم طلاق نامه (متارکه)
4. صفحه اول شناسنامه کودك
2) مدارک لازم برای انتقال یا میهمانی بر اساس خانواده شاهد و ایثارگران :
1. فرزند و همسر شهید: کارت یا معرفی نامه از بنیاد شهید یا جانبازان، تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه
دانشجو و شهید.
2. آزاده فرزند یا همسر آزاده : کارت یا معرفی نامه از اداره ایثارگری و جانبازی , تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجو یا ازاد
3. جانباز 10% و بالاتر کارت با معرفی نامه از اداره ایثارگری و جانبازی
4. رزمندگان دارای 6 ماه و بیشتر کارت و معافی نامه از یگان مربوطه
3) مدارک لازم برای میهمانی دانشجویان باردار ، بیمار و معلول :
تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجو
- مدارك پزشکی بیماري مربوطه
شرایط عمومی نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد 99
·[font=Times New Roman] [/font]نداشتن منع ادامه تحصیل به دلیل شرایط آموزشی ، انضباطی و نظام وظیفه.
·[font=Times New Roman] [/font]دانشجویان متقاضی باید حداقل یک نیمسال در واحد مبدأ ثبت نام نموده باشند (به استثنای واجدین شرایط میهمانی یا انتقال از بدو پذیرش)
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال صرفا برای پذیرفتهشدگان با آزمون و با توجه به ضوابط امکانپذیر است. (دانشجویان بدون آزمون صرفا امکان ثبت درخواست به صورت میهمانی دارند)
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال و میهمانی دانشجویان دورههای خودگردان فقط به واحدهای مجری دورههای خودگردان امکانپذیر است.
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال تنها در صورت وجود مقطع رشته/ گرایش و سال قبولی در واحد مقصد امکانپذیر است.
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال در هر یک از مقاطع تحصیلی در نیمسال آخر تحصیل ممنوع می باشد.
·[font=Times New Roman] [/font]در صورت داشتن مجوز میهمانی ، اخذ پایاننامه تنها با موافقت واحدهای مبدا و مقصد امکانپذیر است.
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال و میهمانی در مقطع دکتری تخصصی ممنوع میباشد.
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال مجدد در هر مقطع تحصیلی ممنوع میباشد.
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال و میهمانی از واحد الکترونیکی (با توجه به غیرحضوری بودن تحصیل) به سایر واحدها ممنوع میباشد.
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال و میهمانی از واحدهای بینالملل تنها به واحدهای بینالمللی امکانپذیر است.
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال و میهمانی از واحدهای برونمرزی به سایر واحدهای دانشگاهی در داخل کشور ممنوع است.
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال و میهمانی دانشجویان پژوهش محور ممنوع میباشد.
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال و میهمانی کارکنان و اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاهی به محل خدمت ممنوع میباشد.
·[font=Times New Roman] [/font]درخواست نقل و انتقال دانشجویان اتباع غیر ایرانی از طریق واحد دانشگاهی مبدا و اداره کل امور بینالملل و کمیسیون نقل وانتقال دانشجویی دانشگاه قابل بررسی میباشد.
·[font=Times New Roman] [/font]ثبت درخواست میهمانی – انتقال دارای هزینه بررسی مدارک می باشد و پس از ثبت درخواست و یا مخالفت با درخواست ، هزینه بررسی برگردانده نخواهد شد.
تذکر مهم : پس از اتمام زمان ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی ، امکان ویرایش تبصره و ضابطه انتخابی وجود ندارد. لذا قبل از انتخاب ضابطه مورد نظر شرایط موجود در شیوه نامه را به دقت مطالعه نمایید
جهت اطلاع از مدارک لازم جهت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد و نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب
زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 99
ثبت نام واجدین شرایط نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد ، از تاریخ 5 دی لغایت 10 دی ماه انجام می شود. همچنین زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای ورودی مهرماه از تاریخ 18 خرداد ماه الی 18 تیرماه می باشد که این تاریخ برای نیمسال اول تحصیلی 99 تمدید شده و داوطلبان می توانند از تاریخ 2 لغایت 8 مرداد ماه نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند. به دانشجویان پیشنهاد می شود فرآیند ثبت نام خود را به روز های آخر موکول نکنند. همچنین با آگاهی کامل از مفاد شیوه نامه و انتخاب ماده متناسب با شرایط خود ، ماده درخواستی را انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هزینه تغییر نوع درخواست و بررسی مدارک پس از 24 ساعت برعهده دانشجو می باشد. نتایج درخواست انتقالی و یا میهمانی یک هفته قبل از شروع ترم تحصیلی در سایت [font=wpyar-BYekan, serif]monada.iau.ir [/font]قرار داده می شود و دانشجویان می توانند با مراجعه به این سایت و وارد کردن اطلاعات خواسته شده ، نتیجه تقاضای خود را مشاهده نمابید.
خلاصه مقاله : دراین مقاله قصد داشتیم تا مدارک لازم جهت ثبت نام در انتقالات دانشجویی را ارائه دهیم و شما را از شرایط ثبت نام مطلع سازیم تا پاسخگوی سوالات ذهن شما باشیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.
منبع : مدارک لازم جهت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد
نقل و انتقالات دانشجویان در سال در دو ترم مهر و بهمن و یکبار انجام میگیرد و هر دانشجو یکبار در هر مقطع میتواند جهت ثبت نام اقدام نماید. دانشجویان عزیز توجه داشته باشید که انتقال دانشجویی دارای شرایط عمومی و اختصاصی میباشد که شما ب دانلود و دفترچه و مطالعه آن میتوانید از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن این شرایط از سامانه monada.iau.ac.ir با در دست داشتن مدارک لازم اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.
مدارک لازم برای ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد
1) مدارک لازم برای انتقال یا میهمانی بر اساس ازدواج و متارکه :
مدارك لازم:
1. شناسنامه زوجین (صفحات 1 و 2) (ازدواج و متارکه)
3،4 و 5) (ازدواج)
2. سند ازدواج (صفحات 2
3. صفحات دوم تا پنجم طلاق نامه (متارکه)
4. صفحه اول شناسنامه کودك
2) مدارک لازم برای انتقال یا میهمانی بر اساس خانواده شاهد و ایثارگران :
1. فرزند و همسر شهید: کارت یا معرفی نامه از بنیاد شهید یا جانبازان، تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه
دانشجو و شهید.
2. آزاده فرزند یا همسر آزاده : کارت یا معرفی نامه از اداره ایثارگری و جانبازی , تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجو یا ازاد
3. جانباز 10% و بالاتر کارت با معرفی نامه از اداره ایثارگری و جانبازی
4. رزمندگان دارای 6 ماه و بیشتر کارت و معافی نامه از یگان مربوطه
3) مدارک لازم برای میهمانی دانشجویان باردار ، بیمار و معلول :
تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجو
- مدارك پزشکی بیماري مربوطه
شرایط عمومی نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد 99
·[font=Times New Roman] [/font]نداشتن منع ادامه تحصیل به دلیل شرایط آموزشی ، انضباطی و نظام وظیفه.
·[font=Times New Roman] [/font]دانشجویان متقاضی باید حداقل یک نیمسال در واحد مبدأ ثبت نام نموده باشند (به استثنای واجدین شرایط میهمانی یا انتقال از بدو پذیرش)
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال صرفا برای پذیرفتهشدگان با آزمون و با توجه به ضوابط امکانپذیر است. (دانشجویان بدون آزمون صرفا امکان ثبت درخواست به صورت میهمانی دارند)
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال و میهمانی دانشجویان دورههای خودگردان فقط به واحدهای مجری دورههای خودگردان امکانپذیر است.
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال تنها در صورت وجود مقطع رشته/ گرایش و سال قبولی در واحد مقصد امکانپذیر است.
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال در هر یک از مقاطع تحصیلی در نیمسال آخر تحصیل ممنوع می باشد.
·[font=Times New Roman] [/font]در صورت داشتن مجوز میهمانی ، اخذ پایاننامه تنها با موافقت واحدهای مبدا و مقصد امکانپذیر است.
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال و میهمانی در مقطع دکتری تخصصی ممنوع میباشد.
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال مجدد در هر مقطع تحصیلی ممنوع میباشد.
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال و میهمانی از واحد الکترونیکی (با توجه به غیرحضوری بودن تحصیل) به سایر واحدها ممنوع میباشد.
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال و میهمانی از واحدهای بینالملل تنها به واحدهای بینالمللی امکانپذیر است.
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال و میهمانی از واحدهای برونمرزی به سایر واحدهای دانشگاهی در داخل کشور ممنوع است.
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال و میهمانی دانشجویان پژوهش محور ممنوع میباشد.
·[font=Times New Roman] [/font]انتقال و میهمانی کارکنان و اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاهی به محل خدمت ممنوع میباشد.
·[font=Times New Roman] [/font]درخواست نقل و انتقال دانشجویان اتباع غیر ایرانی از طریق واحد دانشگاهی مبدا و اداره کل امور بینالملل و کمیسیون نقل وانتقال دانشجویی دانشگاه قابل بررسی میباشد.
·[font=Times New Roman] [/font]ثبت درخواست میهمانی – انتقال دارای هزینه بررسی مدارک می باشد و پس از ثبت درخواست و یا مخالفت با درخواست ، هزینه بررسی برگردانده نخواهد شد.
تذکر مهم : پس از اتمام زمان ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی ، امکان ویرایش تبصره و ضابطه انتخابی وجود ندارد. لذا قبل از انتخاب ضابطه مورد نظر شرایط موجود در شیوه نامه را به دقت مطالعه نمایید
جهت اطلاع از مدارک لازم جهت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد و نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب
زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 99
ثبت نام واجدین شرایط نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد ، از تاریخ 5 دی لغایت 10 دی ماه انجام می شود. همچنین زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای ورودی مهرماه از تاریخ 18 خرداد ماه الی 18 تیرماه می باشد که این تاریخ برای نیمسال اول تحصیلی 99 تمدید شده و داوطلبان می توانند از تاریخ 2 لغایت 8 مرداد ماه نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند. به دانشجویان پیشنهاد می شود فرآیند ثبت نام خود را به روز های آخر موکول نکنند. همچنین با آگاهی کامل از مفاد شیوه نامه و انتخاب ماده متناسب با شرایط خود ، ماده درخواستی را انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هزینه تغییر نوع درخواست و بررسی مدارک پس از 24 ساعت برعهده دانشجو می باشد. نتایج درخواست انتقالی و یا میهمانی یک هفته قبل از شروع ترم تحصیلی در سایت [font=wpyar-BYekan, serif]monada.iau.ir [/font]قرار داده می شود و دانشجویان می توانند با مراجعه به این سایت و وارد کردن اطلاعات خواسته شده ، نتیجه تقاضای خود را مشاهده نمابید.
خلاصه مقاله : دراین مقاله قصد داشتیم تا مدارک لازم جهت ثبت نام در انتقالات دانشجویی را ارائه دهیم و شما را از شرایط ثبت نام مطلع سازیم تا پاسخگوی سوالات ذهن شما باشیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.
منبع : مدارک لازم جهت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد