ریپورتاژ آگهی و تأثیر آن بر سئو سایت
امیدواریم در اینجا مفهوم ریپورتاژ آگهی را به خوبی متوجه شده باشید و تأثیر آن را بر سئو و بهینه سازی سایت درک کرده باشید. شرکت طراحی سایت کاپ همیشه همراه شماست تا شما را از ریپورتاژ آگهی و سئو بهره مند سازد و بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید.
طراحی وب سایت طراحی سایت خبری طراحی سایت حرفه ای در این مقاله می خواهیم در مورد ریپورتاژ آگهی و تأثیرات آن بر بهبود رتبه سایت صحبت کنیم. البته با توجه به تحقیقات ثابت شده است که از مهم ترین مزایای ریپورتاژ آگهی تأثیرات مثبت آن بر بهبود رتبه سایت در گوگل می باشد. البته اصلی ترین دلیلی که سایت ها را مجبور به خرید رپپورتاژ می کند گرفتن بک لینک های دائمی است.
ریپورتاژ آگهی چیست؟
ریپورتاژ آگهی با تبلیغ آگهی رابطه مستقیمی دارد. تیتر ریپورتاژ آگهی مانند سایر خبرها در صفحه اول سایت های خبری برای کاربران قابل مشاهده است و مهم تر اینکه این خبر تبلیغاتی از سایت ها حذف نمی شوند و ماندگار است. ریپورتاژ آگهی یک قالب چاپی برای معرفی سازمان ها در یک برند می باشد. اگر بخواهیم واضح تر بگوییم ریپورتاژ آگهی برای معرفی کلمات کلیدی وب سایت ها می باشد که برای دریافت این ریپورتاژ باید هزینه ای را به سایت خبری پرداخت کرد.
تأثیر ریپورتاژ خبری بر سئو
تعداد بک لینک ها و کیفیت آن ها از مهم ترین فاکتورهای سئو و رتبه بندی در گوگل می باشد. بک لینک به لینک هایی گفته می شود که شما از سایت های دیگر دریافت می کنید. بک لینک هایی که از سایت های دیگر دریافت می کنید به معنای پیشنهاد سایت شما توسط سایت منتشر کننده می باشد. وقتی یک سایت توسط سایت های دیگر معرفی می شود ارزش آن نزد گوگل چند برابر می شود. در یک ریپورتاژ خبری می توانید 3 تا 5 بک لینک دائمی از سایت دریافت کنید که این بک لینک ها در میزان اعتبار سایت در گوگل تأثیر زیادی دارد.
از مقاله برای دریافت بک لینک استفاده کنید
جایگاه بک لینک ها و تأثیرات آن بر سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. بک لینک هایی که در یک مقاله در قالب یک معرفی و به صورت یک پیشنهاد ارائه می شوند بسیار قابل اعتمادتر از بک لینک هایی هستند که در هدر، منو یا بخش های دیگر سایت قرار می گیرند. گوگل برای بک لینک هایی که در داخل مقاله ایجاد می شود ارزش زیادی قائل است. بک لینک های موجود در ریپورتاژ نیز درون مقاله هستند که همین دلیل باعث اعتماد بیشتر گوگل می باشد که نتیجه آن افزایش ارزش و اعتبار سایت است.
چهارچوب ریپورتاژ آگهی
یک ریپورتاژ آگهی باید علاوه بر متن اصلی دارای عنوان مناسب باشد و حتما باید از کلمه کلیدی اصلی در عنوان استفاده شود. بعد از اینکه یک عنوان مناسب انتخاب کردید برای جلب توجه مخاطب که ترغیب شود آگهی ریپورتاژ شما را بخواند یک چکیده کوتاه و مناسب که شامل مهم ترین اطلاعات و موضوع تبلیغ آگهی است را بنویسید.