20-10-2018, 03:14 PM
(آخرین ویرایش: 01-05-2019, 01:47 PM، توسط siavash82ir.)
شرکت ها باید یک سری اهداف ارتباطی و بازاریابی شفاف داشته باشند و باید بدانند که کدام کانال ها در این راه به آنها بیشترین کمک را می کنند. جالب است بدانید که ۸۰ درصد کاربران اینستاگرام حداقل فید یک شرکت را دنبال می کنند. اینستاگرام حالا ماهانه ۸۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. همه برندها باید حضور در اینستاگرام را به عنوان استراتژی کسب و کار در نظر بگیرند و روی بازاریابی اینستاگرام حساب ویژه باز کنند.
روش های بازاریابی شبکه ای
اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی به شدت متنوع است و راه های مختلفی برای تبلیغ کسب و کارتان افزایش جمعیت کاربران شما بازاریابی اینستاگرام بدست آوردن فیدبک و افزایش فروش دارد. با وجود بیش از ۱۵ میلیون شرکت و ۲ میلیون آژانس تبلیغاتی اینستاگرام فرصت های تجاری زیادی را ایجاد می کند. البته شرکت ها باید بدانند که در یک بازار پررقابت فعالیت می کنند. شرکت ها باید در مورد آخرین تغییرات این بستر مطلع باشند و همیشه با اهداف خود را در نظر بگیرند و استراتژی خود را بهینه نگه دارند. در ادامه فهرست کارهایی که برای بازاریابی اینستاگرام را باید انجام داد مشاهده می کنید:
۱. یک پروفایل برای شرکت خود ایجاد کنید
خیلی ها از کسب و کارها این اشتباه را می کنند که حساب اینستاگرام خود را از طریق حساب شخصی مدیریت می کنند. اما در آگوست ۲۰۱۶ اینستاگرام قابلیت پروفایل تجاری را برای بازاریابی اینستاگرام فعال کرد و استفاده از آن مزایای خیلی بیشتری دارد.
شما به شاخص های مختلفی دسترسی دارید مثل نمایش تعداد بازدیدکننده کلیک ها فعالیت میزان تعامل و …
شما می توانید از سرویس تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید. می توانید این کار را از طریق حساب اینستاگرام یا فیسبوک خود انجام دهید که در آن می توان مخاطبان را براساس معیارهای مختلف دسته بندی کرد.
در قسمت مشخصات پروفایل یا در خود پست ها می توانید اطلاعات تماس خود را قرار دهید. شامل: لینک ها با قابلیت کلیک شماره تلفن آدرس ایمیل نوع کسب و کار و …
می توانید از دکمه اشتراک گذاری برای انتشار پست ها از طریق فیسبوک عمل کنید.
۲. از بخش استوری برای بازاریابی شبکه های اجتماعی در اینستاگرام استفاده کنید
تاریخ انقضای بخش استوری است که این قابلیت را خیلی خاص می کند. این قابلیت بسیار پویا و سریع است و محیط دوستانه ای را فراهم می کند. کسب و کارهای زیادی از این بخش استفاده می کنند چرا که اثر آن خیلی زیاد است و مردم به احتمال زیاد برند را به یاد می آورند.
یک شرکت چه زمانی از بخش استوری اینستاگرام استفاده کند؟
برای ارتباط با کاربران به صورت زنده از طریق تصاویر و ویدئوها برای تبلیغ یک رویداد برای نمایش تیزر تبلیغاتی برای تبلیغ محصول یا سرویس جدید برگزاری رقابت تحقیق و …
باید از یک لحن غیررسمی و دوستانه استفاده کرد تا کاربر تصور نکند که در حال مشاهده یک تبلیغ است.
یک قابلیت کاربردی دیگر بخش استوری اینستاگرام از طرف حساب کاربری کسب و کار یا یک حساب تایید شده این است که می توان به محتوای خارج از اینستاگرام هم لینک داد. شما می توانید لینک ها را در تصاویر یا ویدئو قرار دهید.طراحی سایت
طراحی سایت طراحی سایت ارزان طراحی سایت فروشگاهی هاست طراحی وب
وب هاست سئو طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت صنعتی
میزبانی سایت طراحی سایت پزشکی طراحی سایت خبری
طراحی سایت طراحی سایت انتخابات سئو میزبانی وب طراحی وب فروشگاهی هاست طراحی سایت شرکتی
میزبانی وب سایت طراحی سایت پزشکی طراحی سایت انتخابات مجلس وب هاست سئو طراحی وب سایت فروشگاهی طراحی سایت صنعتی
طراحی سایت آژانس مسافرتی طراحی سایت خبری طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت مجتمع تجاری هاستینگ لینوکس میزبانی وب سایت سئوی وب سایت
طراحی سایت تجاری ثبت دامنه میزبانی سایت سئوی سایت
طراحی سایت طراحی سایت ارزان طراحی سایت فروشگاهی هاست طراحی وب
وب هاست سئو طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت صنعتی
میزبانی سایت طراحی سایت پزشکی طراحی سایت خبری
طراحی سایت طراحی سایت انتخابات سئو میزبانی وب طراحی وب فروشگاهی هاست طراحی سایت شرکتی
میزبانی وب سایت طراحی سایت پزشکی طراحی سایت انتخابات مجلس وب هاست سئو طراحی وب سایت فروشگاهی طراحی سایت صنعتی
طراحی سایت آژانس مسافرتی طراحی سایت خبری طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت مجتمع تجاری هاستینگ لینوکس میزبانی وب سایت سئوی وب سایت
طراحی سایت تجاری ثبت دامنه میزبانی سایت سئوی سایت
این نوع از تبلیغات خیلی موثر است چرا که روی کاربر به شکل غیرمستقیم اثر می گذارد. لینک گذاشتن در بخش استوری قرار است برای همه کاربران فعال شود. البته هنوز معلوم نیست که سرنوشت این بخش در آینده چطور خواهد بود.
۳. از بخش تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید
تعداد زیادی از اینستاگرام استفاده می کنند و قوانین کمی هم توسط این بستر برای اجرای تبلیغات و معرفی محصولات وجود دارد. هدف اغلب برندها در تبلیغات اینستاگرام این است که تعداد دنبال کننده های خود را افزایش دهند. بدست آوردن مخاطبان جدید افزایش ارتباط با کاربران دانستن نظرات مشتری ها و ..
یکی از شیوه های معرفی محصولات در اینستاگرام استفاده از مسابقات عکاسی است که در آن هشتگ هایی از طرف برند مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوانند اطلاعات شرکت کنندگان را جمع آوری کنند. هدف اصلی آنها ارتقا و افزایش ارتباط با مشتری است.
پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید : روش های بازاریابی شبکه ای
۴. از هشتگ ها خوب و مرتبط استفاده کنید
روزهایی که می شد هشتگ های بی شماری را استفاده کرده به پایان رسیده است. کسب و کارها باید از هشتگ ها به صورت متعادل و درست استفاده کنند. همیشه کیفیت را بر کمیت ترجیح بدهید. یک دسته هشتگ درست می توانند از فهرستی بلند موثرتر باشند. از هشتگ هایی استفاده کنید که با مخاطبان هدف شما سازگارترند.
این طور می توانید در جستجوها و فید کاربران بهتر دیده شوید. از سال ۲۰۱۸ استفاده از هشتگ ها با کمک قابلیت دنبال کردن آنها مثل دنبال کردن افراد پیشرفت قابل توجهی پیدا کرد. باید از این قابلیت استفاده کرد و مطمئن شد که برند شما تبدیل به هشتگی می شود که مخاطبان آن را دنبال می کنند.
۵. پروفایل خود را با محتوای جذاب پر کنید
اگر پروفایل شما با محتوای انسانی و اخبار جذاب متعادل شده باشد احتمال اینکه دنبال کننده های بیشتری بدست آورید افزایش خواهد یافت. نباید پروفایل خود را با تصاویر تبلیغاتی پرکنید. به همین دلیل برگزاری رقابت ها می تواند یک تصویر متنوع را برای پروفایل تان ایجاد کند.
برای افزایش آگاهی از برند و همین طور ارتقا بازاریابی اینستاگرام خود خوب است که با دیگر پروفایل ها رابطه ای دوستانه داشته باشید. تصاویر آنها را تگ کنید نظر بدهید و لایک بزنید.