07-10-2017, 02:37 PM
در دنیایی که محتوا حرف اول را می زند و رقابت بین قدرت محتواها می باشد،توجه نکردن به آن می تواند شما را از رقابت خارج کند.انتشار و تولید محتوای بیشتر بدون توجه به کاربران که آیا این مطالب برای آنها سودمند است یا خیر،نتیجه مناسب و درخوری را برای وبسایت نخواهد داشت.
نکته: یک استراتژی محتوا داشته باشید و در محتوای خود دو مسئله را حتما در نظر بگیرید: کاربران و کلمات کلیدی؛محتوا باید در خدمت به کاربران باشد و کلمات کلیدی با تحقیق و تجربه انتخاب شوند.به علاوه بهتر است به محتوا و وبسایت های رقبای کسب و کار خود توجه داشته باشید و کارهایی که آنها برای وبسایت خود انجام می دهند را تجزیه و تحلیل کنید.بدین وسیله شما می توانید نقاط ضعف محتوای خود را نسبت به رقبا تشخیص دهید و آن ها را پوشش دهید.
همچنین هر محتوا را حداقل با 300 کلمه پرکنید.البته بهترین حالت اینست که تعداد کلمات را حداقل بین 600 تا 1000 نگه داریم.
مقالات بیشتر در خدمات سئو کارن موچود میباشد.
http://arvinkaren.com
نکته: یک استراتژی محتوا داشته باشید و در محتوای خود دو مسئله را حتما در نظر بگیرید: کاربران و کلمات کلیدی؛محتوا باید در خدمت به کاربران باشد و کلمات کلیدی با تحقیق و تجربه انتخاب شوند.به علاوه بهتر است به محتوا و وبسایت های رقبای کسب و کار خود توجه داشته باشید و کارهایی که آنها برای وبسایت خود انجام می دهند را تجزیه و تحلیل کنید.بدین وسیله شما می توانید نقاط ضعف محتوای خود را نسبت به رقبا تشخیص دهید و آن ها را پوشش دهید.
همچنین هر محتوا را حداقل با 300 کلمه پرکنید.البته بهترین حالت اینست که تعداد کلمات را حداقل بین 600 تا 1000 نگه داریم.
مقالات بیشتر در خدمات سئو کارن موچود میباشد.
http://arvinkaren.com