25-03-2021, 05:00 PM
یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های شرکت مایکروسافت می باشد که برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ساخته شده است و به تازگی نسخه ۲۰۱۶ آن برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . این نرم افزار آسان برای استفاده و راه حل هایی برای شرکت های کسب و کار طراحی به بازار خود می باشد ، که به رشد کسب و کار خود را از طریق مشتریان بسیار کمک می کند . مایکروسافت دینامیک طیف گسترده ای از نرم افزار برای رساندن بینش کسب و کار به شما و مشتریان است .
آنتی ویروس و فایروال خود را تا پایان مراحل نصب غیر فعال نمایید.
پیشنیازهای نصب نرم افزار Windows Server و Microsoft SQL Server 2016 است که به همراه مجموعه ارائه شده اند.
نکته: توجه شود که برای نصب Dynamics 365 لازم است SQL Server 2016 نسخه Enterprise به همراه بخش های Database engine، Reporting Service و Full-Text بر روی سیستم شما نصب باشد.
[font=Arial, sans-serif]قابلیت Microsoft Dynamics CRM ؟
[/font]
نرم افزار CRM مایکروسافت در بازار نرم افزارهای سی ار ام یک محصول منحصر به فرد است که راه را برای نوآوری در فرآیند فروش باز می کند و قابلیت استفاده در انواع کسب و کارها در سراسر جهان را دارد. نرم افزار CRM مجموعه ای از امکانات را در رابطه با فروش، بازاریابی و خدمات ارایه می کند. این نرم افزار با رقبای ایرانیش کاملا متفاوت است. توانایی این سیستم در توسعه امکاناتش در بخش های مختلف یک ویژگی برتر است. که با استفاده از آن می توان بدون نیاز به نرم افزارهای دیگر امکانات بیشتری را بهره برداری نمود.
نرم افزارهای SFA فعالیتها و فرآیندهای فروش را مکانیزه می کنند و به فروشندگان حرفه ای سازمانهای B2B در انجام مسئولیتهایشان کمک می کند. امکانات اصلی یک نرم افزار SFA شامل مدیریت اطلاعات مشتریان، اشخاص و فرصتهای تجاری است. قابلیتهای تکمیلی این نرم افزارها روی بهبود کارایی پرسنل فروش تمرکز دارد. گارتنر در این گزارش نقاط قوت و ضعف نرم افزارهای SFA مطرح را بررسی کرده است و شما می توانید در تصویر زیر جایگاه نرم افزارهای CRM مطرح را در مربع جادویی مشاهده می کنید.
ارزش بکارگیری در یک کسب و کار
در بازار امروز، مشتریان برای خرید تقریبا هر چیزی چندین گزینه در اختیار دارند. بنابراین درک مشتری از اولین تماس وی با شرکت تا آخرین تعاملش و اینکه همه پرسنل شرکت به اطلاعات حاصل از این ارتباط آگاه باشند، بسیار حائز اهمیت است. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت امکان ردیابی و اشتراک گذاری اطلاعات را بسیار ساده می کنند و برای سازمان این اطمینان را ایجاد می کنند که هر تعامل و ارتباطی با مشتری معنادار، مفید و لذت بخش باشد.
بیشتر از مکانیزه کردن فعالیتهای فروش
به طور سنتی سیستم های CRM یک ابزار فروش بودند که یک توالی مشخص از فعالیتها را در یک فرآیند فروش فراهم می کردند. امروزه شرکتها به طور فزآینده ای از مزایای به اشتراک گذاری اطلاعات در سراسر سازمان استقبال می کنند. استفاده از سی آر ام باعث گسترش حوزه فروش فراتر از واحد فروش می شود. اگر چه برخی اطلاعات فقط باید در دسترسی افراد مشخصی باشد. اما بیشتر اطلاعات را می توان فراتر از واحد فروش بین همه پرسنل سازمان به اشتراک گذاشت.
برای مثال اینکه واحد فروش از مشکلاتی که مشتری به واحد پشتیبانی اعلام کرده است و یا محتوای تبلیغاتی که برای مشتری ارسال شده است، مطلع باشد. بسیار ارزشمند است. و اگر تیم بازاریابی از چشم انداز یک فرآیند فروش آگاه باشند بسیار کمک کننده است. سیستم سی ار ام مایکروسافت امکان اشتراک گذاری اطلاعات مرتبط را فراهم می کنند.
یکپارچگی با دیگر سیستم ها
علاوه بر اشتراک اطلاعات در نرم افزار CRM مایکروسافت، ارتباط این نرم افزار با دیگر سیستم ها به کاربران این اجازه را می دهد تا تمام اطلاعات مورد نیاز را از یک محل به دست آورند. دیگر دورانی که برای انجام یک کار ساده باید در چندین سیستم لاگین می کردیم سپری شده است. به عنوان مثال یکپارچگی سیستم حسابداری با سی ار ام، فاکتورهای پرداخت شده را مشخص می کند. و بدین ترتیب با اینکه افراد کمی به سیستم حسابداری دسترسی دارند ولی اطلاعات مناسب در اختیار کارشناسان فروش برای تعامل صحیح تر با مشتری قرار می گیرد.
بینش ارزشمند به داده ها
سیستم CRM مایکروسافت امکان نظارت مدیران بر فعالیتهای تیم را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش داده است. آنها می توانند تصویری از وضعیت اجرای فرآیندها داشته باشند. و متوجه شوند که آیا نیرویی نیاز به آموزش برای بهره وری بهتر دارد. در گذشته گزارشات روزانه یا هفتگی یا حتی ماهانه آماده می شدند. که چندان مناسب نبود. گزارشات باید در لحظه و دقیق آماده شوند.
یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار مخصوصا در حالت ابری امکان استفاده از هر مکان و در هر زمان و با هر گجتی می باشد. بدین ترتیب که پرسنل می توانند بیرون از شرکت نیز به اطلاعات مشتریان دسترسی داشته باشند. امکان دسترسی از طریق موبایل این اطمینان را ایجاد می کند که همه اطلاعات بلافاصله در نرم افزار سی ار ام وارد شده اند و بلافاصله نیز توسط مدیر قابل بررسی می باشند. ارزشی که این نرم افزار برای سازمان ایجاد می کند پایان ناپذیر است.
ایجاد گروه ها و کاربر ها
اگر مدیر سیستم Microsoft Dynamics CRM Online هستید ، احتمالاً می دانید که تنظیم اولیه کاربر CRM در پرتال Office 365 انجام می شود و سپس در CRM پیکربندی می شود. اما شاید شما نمی دانید که می توانید از ویژگی Security Groups در Portal Office 365 برای فعال یا غیرفعال کردن دسترسی CRM به گروههای سفارشی کاربرانی که می توانید ایجاد کنید استفاده کنید.
این ویژگی می تواند برای سناریوهای مختلف مفید باشد ، از جمله:
محدود کردن دسترسی برای توسعه یا آزمایش در موارد غیر تولید CRM آنلاین
محدود کردن دسترسی به محیط تولید CRM Online برای سرپرستان سیستم فقط هنگام وارد کردن یک راه حل جدید یا سایر سیستم های نگهداری
ایجاد گروههای ویژه برای فروش ، خدمات یا سایر گروههای تجاری برای مدیریت سازمان یافته تر کاربران
در واقع یک گروه امنیتی پیش فرض وجود دارد که از قبل برای Office 365 به نام Administrator System از پیش تنظیم شده است. این گروه شامل کلیه کاربران Office 365 با حقوق مدیر جهانی است.
1.[font=Times New Roman] [/font]در صفحه اصلی ، پیوند Users and Groups را در منوی پیمایش در سمت چپ صفحه انتخاب کنید.
2.[font=Times New Roman] [/font]این شما را به لیست کاربران فعال می برد. در بالا سمت چپ بالای صفحه در نزدیکی مرکز بالای صفحه اصلی ، پیوندی برای گروه های امنیتی مشاهده خواهید کرد. روی پیوند کلیک کنید تا شما را به صفحات مدیریت گروه های امنیتی برسانید.
3.[font=Times New Roman] [/font]با کلیک بر روی نماد + (plus) کلیک کنید تا یک گروه جدید ایجاد شود. با این کار صفحه جدیدی باز می شود که می توانید نام گروه امنیتی جدید خود را وارد کنید.
[font=B Nazanin] [/font]
www.kishtech.ir
نرم افزار Microsoft CRM 2016 در کسب کار شما بسیار کمک می کند و باعث رشد آن می شود . نرم افزار ۲۰۱۶ Microsoft Dynamics CRM Server راه حل کسب و کار است که همواره بهره وری فروش و اثربخشی بازاریابی از طریق بینش اجتماعی ، هوش کسب و کار و مدیریت کمپین در cloud ، در محل و یا ترکیبی است . مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند به کاهش هزینه ها و افزایش سود دهی از طریق سازماندهی و اتوماسیون فرایند کسب و کار کمک کند . همچنین CRM می تواند بازدهی سرمایه از طریق اتوماسیون ، بازاریابی ، خدمات به مشتریان و اتوماسیون نیروی فروش ارائه کمک کند .
همچنین این نرم افزار دارای نسخه موبایل می باشد و شما را قادر به مدیریت روابط مشتری خود از طریق تلفن همراه می کند . ادغام داده ها و گزارش از رسانه های اجتماعی به طور مستقیم به برنامه CRM خود از ویژگی های این نرم افزار می باشد . نرم افزار Microsoft Dynamics CRM Server 2016 سرمایه گذاری در تلفن همراه برای تبلت ها و گوشی ها با قابلیت های آنلاین ، توانایی برای ایجاد برنامه های مبتنی بر تلفن همراه کار ، مدیریت موبایل نرم افزار با مایکروسافت Intune و نسل بعدی یکپارچه سازی کورتانا که سطوح داده های CRM به درایو فعال تعامل و صدا دار CRM را فراهم می سازد .
لطفاً پیش از نصب نرم افزار نکات زیر را رعایت فرمایید:آنتی ویروس و فایروال خود را تا پایان مراحل نصب غیر فعال نمایید.
پیشنیازهای نصب نرم افزار Windows Server و Microsoft SQL Server 2016 است که به همراه مجموعه ارائه شده اند.
نکته: توجه شود که برای نصب Dynamics 365 لازم است SQL Server 2016 نسخه Enterprise به همراه بخش های Database engine، Reporting Service و Full-Text بر روی سیستم شما نصب باشد.
[font=Arial, sans-serif]قابلیت Microsoft Dynamics CRM ؟
[/font]
نرم افزار CRM مایکروسافت در بازار نرم افزارهای سی ار ام یک محصول منحصر به فرد است که راه را برای نوآوری در فرآیند فروش باز می کند و قابلیت استفاده در انواع کسب و کارها در سراسر جهان را دارد. نرم افزار CRM مجموعه ای از امکانات را در رابطه با فروش، بازاریابی و خدمات ارایه می کند. این نرم افزار با رقبای ایرانیش کاملا متفاوت است. توانایی این سیستم در توسعه امکاناتش در بخش های مختلف یک ویژگی برتر است. که با استفاده از آن می توان بدون نیاز به نرم افزارهای دیگر امکانات بیشتری را بهره برداری نمود.
نرم افزارهای SFA فعالیتها و فرآیندهای فروش را مکانیزه می کنند و به فروشندگان حرفه ای سازمانهای B2B در انجام مسئولیتهایشان کمک می کند. امکانات اصلی یک نرم افزار SFA شامل مدیریت اطلاعات مشتریان، اشخاص و فرصتهای تجاری است. قابلیتهای تکمیلی این نرم افزارها روی بهبود کارایی پرسنل فروش تمرکز دارد. گارتنر در این گزارش نقاط قوت و ضعف نرم افزارهای SFA مطرح را بررسی کرده است و شما می توانید در تصویر زیر جایگاه نرم افزارهای CRM مطرح را در مربع جادویی مشاهده می کنید.
ارزش بکارگیری در یک کسب و کار
در بازار امروز، مشتریان برای خرید تقریبا هر چیزی چندین گزینه در اختیار دارند. بنابراین درک مشتری از اولین تماس وی با شرکت تا آخرین تعاملش و اینکه همه پرسنل شرکت به اطلاعات حاصل از این ارتباط آگاه باشند، بسیار حائز اهمیت است. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت امکان ردیابی و اشتراک گذاری اطلاعات را بسیار ساده می کنند و برای سازمان این اطمینان را ایجاد می کنند که هر تعامل و ارتباطی با مشتری معنادار، مفید و لذت بخش باشد.
بیشتر از مکانیزه کردن فعالیتهای فروش
به طور سنتی سیستم های CRM یک ابزار فروش بودند که یک توالی مشخص از فعالیتها را در یک فرآیند فروش فراهم می کردند. امروزه شرکتها به طور فزآینده ای از مزایای به اشتراک گذاری اطلاعات در سراسر سازمان استقبال می کنند. استفاده از سی آر ام باعث گسترش حوزه فروش فراتر از واحد فروش می شود. اگر چه برخی اطلاعات فقط باید در دسترسی افراد مشخصی باشد. اما بیشتر اطلاعات را می توان فراتر از واحد فروش بین همه پرسنل سازمان به اشتراک گذاشت.
برای مثال اینکه واحد فروش از مشکلاتی که مشتری به واحد پشتیبانی اعلام کرده است و یا محتوای تبلیغاتی که برای مشتری ارسال شده است، مطلع باشد. بسیار ارزشمند است. و اگر تیم بازاریابی از چشم انداز یک فرآیند فروش آگاه باشند بسیار کمک کننده است. سیستم سی ار ام مایکروسافت امکان اشتراک گذاری اطلاعات مرتبط را فراهم می کنند.
یکپارچگی با دیگر سیستم ها
علاوه بر اشتراک اطلاعات در نرم افزار CRM مایکروسافت، ارتباط این نرم افزار با دیگر سیستم ها به کاربران این اجازه را می دهد تا تمام اطلاعات مورد نیاز را از یک محل به دست آورند. دیگر دورانی که برای انجام یک کار ساده باید در چندین سیستم لاگین می کردیم سپری شده است. به عنوان مثال یکپارچگی سیستم حسابداری با سی ار ام، فاکتورهای پرداخت شده را مشخص می کند. و بدین ترتیب با اینکه افراد کمی به سیستم حسابداری دسترسی دارند ولی اطلاعات مناسب در اختیار کارشناسان فروش برای تعامل صحیح تر با مشتری قرار می گیرد.
بینش ارزشمند به داده ها
سیستم CRM مایکروسافت امکان نظارت مدیران بر فعالیتهای تیم را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش داده است. آنها می توانند تصویری از وضعیت اجرای فرآیندها داشته باشند. و متوجه شوند که آیا نیرویی نیاز به آموزش برای بهره وری بهتر دارد. در گذشته گزارشات روزانه یا هفتگی یا حتی ماهانه آماده می شدند. که چندان مناسب نبود. گزارشات باید در لحظه و دقیق آماده شوند.
یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار مخصوصا در حالت ابری امکان استفاده از هر مکان و در هر زمان و با هر گجتی می باشد. بدین ترتیب که پرسنل می توانند بیرون از شرکت نیز به اطلاعات مشتریان دسترسی داشته باشند. امکان دسترسی از طریق موبایل این اطمینان را ایجاد می کند که همه اطلاعات بلافاصله در نرم افزار سی ار ام وارد شده اند و بلافاصله نیز توسط مدیر قابل بررسی می باشند. ارزشی که این نرم افزار برای سازمان ایجاد می کند پایان ناپذیر است.
ایجاد گروه ها و کاربر ها
اگر مدیر سیستم Microsoft Dynamics CRM Online هستید ، احتمالاً می دانید که تنظیم اولیه کاربر CRM در پرتال Office 365 انجام می شود و سپس در CRM پیکربندی می شود. اما شاید شما نمی دانید که می توانید از ویژگی Security Groups در Portal Office 365 برای فعال یا غیرفعال کردن دسترسی CRM به گروههای سفارشی کاربرانی که می توانید ایجاد کنید استفاده کنید.
این ویژگی می تواند برای سناریوهای مختلف مفید باشد ، از جمله:
محدود کردن دسترسی برای توسعه یا آزمایش در موارد غیر تولید CRM آنلاین
محدود کردن دسترسی به محیط تولید CRM Online برای سرپرستان سیستم فقط هنگام وارد کردن یک راه حل جدید یا سایر سیستم های نگهداری
ایجاد گروههای ویژه برای فروش ، خدمات یا سایر گروههای تجاری برای مدیریت سازمان یافته تر کاربران
در واقع یک گروه امنیتی پیش فرض وجود دارد که از قبل برای Office 365 به نام Administrator System از پیش تنظیم شده است. این گروه شامل کلیه کاربران Office 365 با حقوق مدیر جهانی است.
1.[font=Times New Roman] [/font]در صفحه اصلی ، پیوند Users and Groups را در منوی پیمایش در سمت چپ صفحه انتخاب کنید.
2.[font=Times New Roman] [/font]این شما را به لیست کاربران فعال می برد. در بالا سمت چپ بالای صفحه در نزدیکی مرکز بالای صفحه اصلی ، پیوندی برای گروه های امنیتی مشاهده خواهید کرد. روی پیوند کلیک کنید تا شما را به صفحات مدیریت گروه های امنیتی برسانید.
3.[font=Times New Roman] [/font]با کلیک بر روی نماد + (plus) کلیک کنید تا یک گروه جدید ایجاد شود. با این کار صفحه جدیدی باز می شود که می توانید نام گروه امنیتی جدید خود را وارد کنید.
[font=B Nazanin] [/font]
www.kishtech.ir