27-12-2021, 11:14 PM
شاید توضیح دقیق تولید محتوای تبلیغاتی کمی سخت باشد چون با مفاهیمی مثل استراتژی محتوا یا تبلیغات بومی اشتباه گرفته می شود. اگرچه مفهوم تبلیغات محتوا مفهومی نسبتاً جدید است، اما بدنه اصلی صریح و ساده است:
تولید محتوای تبلیغات فرآیند تولید محتوایی است با هدف تبلیغ آن محتوا از طریق کانال های توزیع پولی. این فرآیند می تواند شامل فعالیتهای PPC، بالا رفتن رتبه در سرچ [font=IRANYekanWebRegular]گوگل، هزیننه های پرداختی تبلیغات و هر نوع دیگر از فرصتهای تبلیغاتی پولی باشد. هر قالب محتوایی می تواند به عنوان بخشی از یک کمپین تولید محتوای تبلیغاتی پولی باشد. به عنوان مثال، شما می توانید یک برگه سفید داشته باشید و به عنوان محصولی برای فروش از طریق تبلیغات پولی، شروع کنید به جذب مشتری. تا زمانی که محتوای تولید شده خودتان را از طریق گزینه های پولی تبلیغ می کنید، در واقع از تبلیغات محتوا استفاده می کنید.[/font]
تولید محتوای تبلیغات فرآیند تولید محتوایی است با هدف تبلیغ آن محتوا از طریق کانال های توزیع پولی. این فرآیند می تواند شامل فعالیتهای PPC، بالا رفتن رتبه در سرچ [font=IRANYekanWebRegular]گوگل، هزیننه های پرداختی تبلیغات و هر نوع دیگر از فرصتهای تبلیغاتی پولی باشد. هر قالب محتوایی می تواند به عنوان بخشی از یک کمپین تولید محتوای تبلیغاتی پولی باشد. به عنوان مثال، شما می توانید یک برگه سفید داشته باشید و به عنوان محصولی برای فروش از طریق تبلیغات پولی، شروع کنید به جذب مشتری. تا زمانی که محتوای تولید شده خودتان را از طریق گزینه های پولی تبلیغ می کنید، در واقع از تبلیغات محتوا استفاده می کنید.[/font]