31-10-2019, 11:06 AM
برای برندسازی در شبکه های اجتماعی به چه سمتی برویم؟ ( Instagram )
تحقیقات اخیر در مورد مقایسه ( Facebook ) و اینستاگرام نشان می دهد :
دسترسی به مخاطبین از طریق ( Reach Organic Marketing ) در Facebook در طول 4 سال گذشته 63% کاهش یافته، درحالیکه دسترسی به مخاطبین از طریق ( Reach Organic Marketing ) در اینستاگرام تا 115% افزایش داشته است.
درصد کاربران اینستاگرام که به صورت مرتب در تعامل با برندها هستند بیشتر از دو برابر این میزان در Facebook است.
اینستاگرام 58% تعامل بیشتر برای هر دنبال کننده ( follower ) نسبت به Facebook دارد.
فقط 36% از بازاریابان در حال استفاده از اینستاگرام می باشند، در مقایسه با 93% از بازاریابانی که همچنان از Facebook استفاده میکنند. بنابراین اینستاگرام قابلیت بالایی برای ورود دارد.
متوسط ارزش اینستاگرام از Facebook بیشتر است ( 65$ در مقابل55$ ).
برندها در Facebook صرفاً به 6% از دنبال کنندگان در هر پست دست میابند، درحالی که برندها در اینستاگرام به 100% دنبال کنندگان خود دسترسی دارند.
[/url]
[url=https://mimos.ir/tag/branding/]چگونه در اینستاگرام برندسازی کنیم؟
دید بصری برند در شبکه های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است
برای برندسازی خود در شبکه های اجتماعی از متخصصان این امر استفاده کنید
از جلوه های بصری برند خود بیشترین استفاده را بکنید
برای برند خود در شبکه های اجتماعی از هشتگ # استفاده کنید
برند خود را با جنبش مورد قبول در شبکه های اجتماعی همراه سازید
سعی کنید برند شما سرگرم کننده و الهام بخش باشد
ترفیع برند و پاسخگویی در شبکه اجتماعی
جذب و تعامل برند با مخاطبان در شبکه های اجتماعی
لینک خود را در بخش بیوگرافی به کار ببرید
اندازه گیری عملکرد برند و انطباق آن
میتونی با کلیک بر روی لینکها ادامه محتوا رو بخونی
تحقیقات اخیر در مورد مقایسه ( Facebook ) و اینستاگرام نشان می دهد :
دسترسی به مخاطبین از طریق ( Reach Organic Marketing ) در Facebook در طول 4 سال گذشته 63% کاهش یافته، درحالیکه دسترسی به مخاطبین از طریق ( Reach Organic Marketing ) در اینستاگرام تا 115% افزایش داشته است.
درصد کاربران اینستاگرام که به صورت مرتب در تعامل با برندها هستند بیشتر از دو برابر این میزان در Facebook است.
اینستاگرام 58% تعامل بیشتر برای هر دنبال کننده ( follower ) نسبت به Facebook دارد.
فقط 36% از بازاریابان در حال استفاده از اینستاگرام می باشند، در مقایسه با 93% از بازاریابانی که همچنان از Facebook استفاده میکنند. بنابراین اینستاگرام قابلیت بالایی برای ورود دارد.
متوسط ارزش اینستاگرام از Facebook بیشتر است ( 65$ در مقابل55$ ).
برندها در Facebook صرفاً به 6% از دنبال کنندگان در هر پست دست میابند، درحالی که برندها در اینستاگرام به 100% دنبال کنندگان خود دسترسی دارند.
[/url]
[url=https://mimos.ir/tag/branding/]چگونه در اینستاگرام برندسازی کنیم؟
دید بصری برند در شبکه های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است
برای برندسازی خود در شبکه های اجتماعی از متخصصان این امر استفاده کنید
از جلوه های بصری برند خود بیشترین استفاده را بکنید
برای برند خود در شبکه های اجتماعی از هشتگ # استفاده کنید
برند خود را با جنبش مورد قبول در شبکه های اجتماعی همراه سازید
سعی کنید برند شما سرگرم کننده و الهام بخش باشد
ترفیع برند و پاسخگویی در شبکه اجتماعی
جذب و تعامل برند با مخاطبان در شبکه های اجتماعی
لینک خود را در بخش بیوگرافی به کار ببرید
اندازه گیری عملکرد برند و انطباق آن
میتونی با کلیک بر روی لینکها ادامه محتوا رو بخونی