08-06-2019, 03:53 AM
راههای بهبود UX طراحی وب سایت تجارت الکترونیک
طراحی رابط کاربری
2019/02/13
MAGBOT +
Linecons - دانلود بسته رایگان آیکون برداری
اصول ایجاد صفحه نمونه کارها برای طراحان وب سایت
طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل
طراحی رابط کاربری
2019/02/13
MAGBOT +
یکی از بخش های اصلی وب سایت بدون شک تجربه کاربری عالی است. در نهایت، افزایش نرخ تبدیل هدف ماست.
بسیاری از شرکت ها در حال حاضر بر روی تجربه کاربری وب سایت خود سرمایه گذاری می کنند تا در کورس رقابت باقی بمانند. هنگامی که کاربران از وبسایت یا برنامه شما استفاده می کنید، باید راهنمای کاربران و هدایت آنها را فراموش نکنید.
در دسترس باشید
سریعترین و آسان ترین راه برای دریافت بازخورد از کاربران، استفاده از تیم پشتیبانی مشتریان است. تیم مذکور بیشتر وقت خود را در گفتگو با مشتریان صرف می کند، و آنچه که مشتریان می خواهند در اختیارشان میگذارند یا انجام می دهند.
اگر می خواهید بدانید که آیا رابط کاربر گیج کننده است یا نه، می توانید از کاربر برنامه درخواست کنید آنچه را تجربه کرده اند به اشتراک بگذارند. به این ترتیب، بازخورد فوری دریافت می کنید و می توانید آن را به لیست اولویت هایتان اضافه کنید. صرف نظر از اینکه مشکل خاص چیست، صحبت کردن با مشتریان می تواند به شما در درک انتظارت شان کمک کند. راه رسیدن به موفقیت این است که آنچه که مشتریان شما می خواهند بیابید و در اختیارشان قرار دهید.
هر کاربر جدیدی که از وبسایت شما استفاده می کند، دارای تعریف متفاوتی از موفقیت است. آنچه شما باید انجام دهید این است که، اطمینان حاصل کنید که کاربر به خواست های خود از سایت یا اپلیکیشن می رسد. در اینجا چند نکته و ترفند برای رسیدن به این هدف آمده است :
درک نقش هایی از وبسایت یا محصولات شما که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد
به عنوان مثال، یک ابزار مدیریت پروژه، پلت فرم شما ممکن است به عنوان راهی برای افزایش بهره وری و بهبود فرایند پروژه ها از راه دور باشد. اما ممکن است که در بسیاری از موارد دیگر استفاده داشته باشد شما باید در صورت امکان همه کاربرد ها و کاربران هدف را بشناسید.
بررسی کنید که در هر یک از نقشها تفسیر موفقیت چیست
یک گام ساده ! فقط باید از کاربران خود در مورد آنچه که می خواهند با محصول شما به دست بیاورند سوال کنید. این یک فرصت برای ایجاد تغییرات در جهت بهبود محصول در یک دوره زمانی کوتاه است.
آموزش کاربران با نحوه استفاده کاراتر از محصول تان
شما باید مسیرهای خاصی را برای راهنمایی کاربران خود داشته باشید این ویژگی به آنها کمک می کند تا به آنچه که می خواهند، دست پیدا کنند.
هنگامی که می دانید هدف اصلی آنها چیست، شما می توانید جریان وبسایت یا ابزار خود را برای هدایت آنها طراحی کنید. این کار به راحتی انجام می شود، با پرسیدن اینکه کاربران چه چیزی را می خواهند به دست می آورند و چه چیزی برایشان اهمیت دارد.
با کاربران صحبت کنید و به آنها کمک می کند
زمان صرف شده برای زمان ثبت نام و بررسی اولیه سیستم لزوما نشان دهنده استفاده کاربر نیست .فعالیت و استفاده هدفمند مهم هستند، و شما باید بدانید که کجا کاربر شما کجاست،و به چه بخشی می خواهد برود، و دستورالعمل های مناسب را به آنها بدهید.
بهبود نرخ سبدهای خرید رها شده
اکثر وبسایتها صبر خواهند کرد تا کاربر خرید خود را نهایی کند و تنها پس از آن پاسخگویی مشتری می شوند، مطمئن شوید که می دانید چه اتفاقی افتاده است، با مشتری صحبت کنید.
راه های بهبود خدمات مشتری
چت های زنده و دستیارهای مجازی برای مدتی محبوب بودند، اما با پیشرفت های اخیر تکنولوژی، روش های اتوماسیون کم هزینه تری در راه هستند.
استفاده از اتوماسیون موجب صرفه جویی در هزینه می شود، اما باید مطمئن باشید که شخصی سازی و تعامل با مشتری فدای اتوماسیون نمی شود.
بدانید که مردم چگونه وب سایت یا محصول شما را تجربه می کنند.
وقتی بازخوردی دریافت نمی کنید، و یا کسی می گوید که همه چیز با نمونه اولیه شما عالی است، این می تواند به این معنی باشد که زمان کافی برای پیدا شدن معایب صرف نشده است یا اینکه سؤلات درست نیست. باید در ذهن داشته باشید که هیچ چیز کامل نیست. همیشه یک مورد برای بهبود وجود دارد و شما باید از آن استفاده کنید.
کاربر ممکن است درباره مشکل به شما چیزی نگوید، زیرا فکر می کند مهم نیست ، اما اگر گفتگو را شروع کنید، احتمالا بینش واقعی درباره نحوه استفاده و تجربه کاربری وب سایت یا محصول خود را خواهید بافت.
منوی ناوبری خود را به طور مداوم بهبود دهید
مقالات مرتبطبسیاری از شرکت ها در حال حاضر بر روی تجربه کاربری وب سایت خود سرمایه گذاری می کنند تا در کورس رقابت باقی بمانند. هنگامی که کاربران از وبسایت یا برنامه شما استفاده می کنید، باید راهنمای کاربران و هدایت آنها را فراموش نکنید.
در دسترس باشید
سریعترین و آسان ترین راه برای دریافت بازخورد از کاربران، استفاده از تیم پشتیبانی مشتریان است. تیم مذکور بیشتر وقت خود را در گفتگو با مشتریان صرف می کند، و آنچه که مشتریان می خواهند در اختیارشان میگذارند یا انجام می دهند.
اگر می خواهید بدانید که آیا رابط کاربر گیج کننده است یا نه، می توانید از کاربر برنامه درخواست کنید آنچه را تجربه کرده اند به اشتراک بگذارند. به این ترتیب، بازخورد فوری دریافت می کنید و می توانید آن را به لیست اولویت هایتان اضافه کنید. صرف نظر از اینکه مشکل خاص چیست، صحبت کردن با مشتریان می تواند به شما در درک انتظارت شان کمک کند. راه رسیدن به موفقیت این است که آنچه که مشتریان شما می خواهند بیابید و در اختیارشان قرار دهید.
هر کاربر جدیدی که از وبسایت شما استفاده می کند، دارای تعریف متفاوتی از موفقیت است. آنچه شما باید انجام دهید این است که، اطمینان حاصل کنید که کاربر به خواست های خود از سایت یا اپلیکیشن می رسد. در اینجا چند نکته و ترفند برای رسیدن به این هدف آمده است :
درک نقش هایی از وبسایت یا محصولات شما که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد
به عنوان مثال، یک ابزار مدیریت پروژه، پلت فرم شما ممکن است به عنوان راهی برای افزایش بهره وری و بهبود فرایند پروژه ها از راه دور باشد. اما ممکن است که در بسیاری از موارد دیگر استفاده داشته باشد شما باید در صورت امکان همه کاربرد ها و کاربران هدف را بشناسید.
بررسی کنید که در هر یک از نقشها تفسیر موفقیت چیست
یک گام ساده ! فقط باید از کاربران خود در مورد آنچه که می خواهند با محصول شما به دست بیاورند سوال کنید. این یک فرصت برای ایجاد تغییرات در جهت بهبود محصول در یک دوره زمانی کوتاه است.
آموزش کاربران با نحوه استفاده کاراتر از محصول تان
شما باید مسیرهای خاصی را برای راهنمایی کاربران خود داشته باشید این ویژگی به آنها کمک می کند تا به آنچه که می خواهند، دست پیدا کنند.
هنگامی که می دانید هدف اصلی آنها چیست، شما می توانید جریان وبسایت یا ابزار خود را برای هدایت آنها طراحی کنید. این کار به راحتی انجام می شود، با پرسیدن اینکه کاربران چه چیزی را می خواهند به دست می آورند و چه چیزی برایشان اهمیت دارد.
با کاربران صحبت کنید و به آنها کمک می کند
زمان صرف شده برای زمان ثبت نام و بررسی اولیه سیستم لزوما نشان دهنده استفاده کاربر نیست .فعالیت و استفاده هدفمند مهم هستند، و شما باید بدانید که کجا کاربر شما کجاست،و به چه بخشی می خواهد برود، و دستورالعمل های مناسب را به آنها بدهید.
بهبود نرخ سبدهای خرید رها شده
اکثر وبسایتها صبر خواهند کرد تا کاربر خرید خود را نهایی کند و تنها پس از آن پاسخگویی مشتری می شوند، مطمئن شوید که می دانید چه اتفاقی افتاده است، با مشتری صحبت کنید.
راه های بهبود خدمات مشتری
چت های زنده و دستیارهای مجازی برای مدتی محبوب بودند، اما با پیشرفت های اخیر تکنولوژی، روش های اتوماسیون کم هزینه تری در راه هستند.
استفاده از اتوماسیون موجب صرفه جویی در هزینه می شود، اما باید مطمئن باشید که شخصی سازی و تعامل با مشتری فدای اتوماسیون نمی شود.
بدانید که مردم چگونه وب سایت یا محصول شما را تجربه می کنند.
وقتی بازخوردی دریافت نمی کنید، و یا کسی می گوید که همه چیز با نمونه اولیه شما عالی است، این می تواند به این معنی باشد که زمان کافی برای پیدا شدن معایب صرف نشده است یا اینکه سؤلات درست نیست. باید در ذهن داشته باشید که هیچ چیز کامل نیست. همیشه یک مورد برای بهبود وجود دارد و شما باید از آن استفاده کنید.
کاربر ممکن است درباره مشکل به شما چیزی نگوید، زیرا فکر می کند مهم نیست ، اما اگر گفتگو را شروع کنید، احتمالا بینش واقعی درباره نحوه استفاده و تجربه کاربری وب سایت یا محصول خود را خواهید بافت.
منوی ناوبری خود را به طور مداوم بهبود دهید
Linecons - دانلود بسته رایگان آیکون برداری
اصول ایجاد صفحه نمونه کارها برای طراحان وب سایت
طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل