28-12-2023, 01:55 PM
1- ولین مزیت اینترنت مخابرات در این است که شما از هزینه رانژه خط )برقراری ارتباط تلفن مشترک با شرکت خدمات اینترنتی( معاف هستید. این شرکت برای تعرفه اینترنت خود کمپین های مختلفی را ایجاد کرده است که شامل کمپین ماندگار اقتصادی، ماندگار حرفه ای و بسته های استاندارد است. نکته جالب توجه در رابطه با شرکت مخابرات این است که »ترافیک داخلی در کلیه سرویس ها، 4برابر ترافیک بین المللی« است. لطف دیگری نیز در استفاده خطوط مخابرات وجود دارد که شامل اختصاص حجم نامحدود طی یک الی دو ساعت درطول شبانه روز برای مشترکین است.
2- از جمله نارضایتی ها و کاستی های وارده بر اینترنت شرکت مخابرات قطعی و سرعت پایین خطوط ارائه دهنده اینترنت است. کیفیت خوب ولی پینگ باال و در بعضی موارد عدم یا تاخیر پاسخگویی اپراتورها یکی دیگر از شکایت هایی است که کاربران از شرکت دارند.
3- زمانی بود که شرکت مخابرات به تنهایی در صدر شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت قرار داشت. یکی از مزیت های این شرکت که باعث می شد در انتخاب بسیاری از کاربران قراربگیرد، عرضه سرویس های نامحدود و همچنین ارزان قیمت بود. در حال حاضر، با توجه به مصوبه وزارت ارتباطات، شرکت مخابرات ملزم به رعایت قانون حجم منصفانه شده و پلن های موجود در سایت مخابرات، با اعالم سرعت های مختلف و حجم های متنوع برای خرید مشتریان، قابل مشاهده است.
4- * ارائه سرویس ADSLارائه خدمات گسترده در اقصی نقاط کشور در بیش از 4۳0 شهر و ۱400 مرکز مخابراتی،
شبکه فروش و پشتیبانی با بیش از ۷000 نمایندگی فعال حتی در روستاهای کشور بیش از ۱ میلیون و 400 هزار
پورت و بالغ بر۸00 هزار مشترک اینترنت خانگی ADSLدر سراسر کشور
* ارائه سرویس اینترنت پرسرعت ثابت LTE-TDارائه مودم قابل حمل به همراه سیم کارت آسیاتک و پهنای باند
تا 40 مگابیت
* ارائه سرویس تلفن ثابت مبتنی بر IPجهت برقراری ارتباط و مکالمه بدون محدودیت مکان تنها با اتصال به
اینترنت آسیاتک
* ارائه سرویس اینترنت وایرلس اشتراکی OWAجهت پاسخگویی به نیاز مشتریانی که به هر دلیل در محل خود
دسترسی به سرویس های اینترنت بر بستر خطوط تلفن را ندارند.
* ارائه سرویس اینترنت عمومی رایگان PWAدر مکان های عمومی مانند راه آهن تهران، فرودگاه مهرآباد،
فرودگاه اهواز، فرودگاه تبریز، فرودگاه بین المللی امام خمینی و مراکز بزرگ فروشگاهی در سراسر کشور و ایجاد
بزرگترین چتر خدمات اینترنتی در کشور
* ارائه انواع خدمات ارزش افزوده مانند خدمات باشگاه مشتریان آسیاتک و ارائه پیشنهادهای ویژه در برنامه
وفادارسازی مشتریان
* خدمات ویدیوی درخواستی VODبا استفاده از زیر ساخت های مرکز داده در وبسایت تماشاخونه و ارائه به روز
ترین محتوای ویدیویی ایرانی و خارجی
* ارائه خدمات پهنای باند اختصاصی و پوشش دهی گسترده و کامل در سراسر کشور
* ارائه خدمات مرکز داده شامل سرور اختصاصی، سرور مجازی و میزبانی سرور در بزرگترین مرکز داده محتوایی کشور در تراز ۲۸4 و تراز
منفی ۱0 در برج میالد و مرکز داده آزادگان و میرعماد و مراکز زیرساختی
ایجاد شبکه داخلی VPNجهت ارتباط و انتقال اطالعات در امن ترین شرایط ممکن بین شعب مختلف سازمان ها
اتصال به مراکز تبادل داده از طریق پورت IXP
* ارائه خدمات تلفن ثابت مبتنی بر IPآسیاتل به صورت SIPTRUNKو SUBSCRIBEبا سرشماره های استانی )+0000 +۹۱0۱کد استان و
+0000 +۹۱۳0کد استان( و سرشماره کشوری )00000+0۹4۲۲0( و ارائه سرشماره 0000+۹000 با ویژگی (TFN (FREE-TOLLبرای
سازمان ها و شرکت ها و ارائه سرویس مشاوره تلفنی هوشمند با سرشماره 0000+۹0۹0 و سرویس پیامک خدماتی به صورت متنی و صوتی و
میزبانی شبکه تلفن داخلی HOSTEDPBX
* ارائه خدمات جامع ابری آسیاتک، ارائه راهکارهای نوین و کاربردی در حوزه های خدمات ابری زیرساخت )(IAAS، خدمات ابری سکو PAAS
و خدمات ابری نرم افزار SAASو شبکه توزیع محتوا CDN
فروش عمده خدمات پهنای باند و VPNبه شرکت های FCP، سروکو و سایر اپراتورها
* ارائه بهینه ترین راهکارهای جامع سازمانی متناسب با نیاز شرکت ها و سازمان ها PROVIDER SOLUTION TOTAL
* ارائه خدمات جامع و کسب مجوزهای الزم برای ارائه این خدمات موجب شده است تا آسیاتک در طی ۱۷ سال حضور در صنعت، رشد و
پیشرفت چشمگیری را تجربه کند. هم اکنون آسیاتک با بهره گیری از زیرساخت منابع انسانی با بیش از 6۷0 نیروی فعال در تیم های مختلف و
اتصال به شبکه زیرساخت در سراسر کشور با ظرفیت 4۸0 گیگابیت بر ثانیه گسترده ترین زیرساخت ارتباطات ثابت در بخش خصوصی را دارا
است. آسیاتک همواره شرکتی پیشرو در ارائه و ارزیابی سرویس های جدید است.
به پشتوانه نیروهای متخصص و جاری سازی جریان دانش در شرکت در سال ۱۳۹۹ آسیاتک تاییدیه دانش بنیان از کارگروه ارزیابی شرکت
های دانش بنیان را حوزه فناوری اطالعات و ارتباطات و نرم افزارهای رایانه ای دریافت نموده است .
2- از جمله نارضایتی ها و کاستی های وارده بر اینترنت شرکت مخابرات قطعی و سرعت پایین خطوط ارائه دهنده اینترنت است. کیفیت خوب ولی پینگ باال و در بعضی موارد عدم یا تاخیر پاسخگویی اپراتورها یکی دیگر از شکایت هایی است که کاربران از شرکت دارند.
3- زمانی بود که شرکت مخابرات به تنهایی در صدر شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت قرار داشت. یکی از مزیت های این شرکت که باعث می شد در انتخاب بسیاری از کاربران قراربگیرد، عرضه سرویس های نامحدود و همچنین ارزان قیمت بود. در حال حاضر، با توجه به مصوبه وزارت ارتباطات، شرکت مخابرات ملزم به رعایت قانون حجم منصفانه شده و پلن های موجود در سایت مخابرات، با اعالم سرعت های مختلف و حجم های متنوع برای خرید مشتریان، قابل مشاهده است.
4- * ارائه سرویس ADSLارائه خدمات گسترده در اقصی نقاط کشور در بیش از 4۳0 شهر و ۱400 مرکز مخابراتی،
شبکه فروش و پشتیبانی با بیش از ۷000 نمایندگی فعال حتی در روستاهای کشور بیش از ۱ میلیون و 400 هزار
پورت و بالغ بر۸00 هزار مشترک اینترنت خانگی ADSLدر سراسر کشور
* ارائه سرویس اینترنت پرسرعت ثابت LTE-TDارائه مودم قابل حمل به همراه سیم کارت آسیاتک و پهنای باند
تا 40 مگابیت
* ارائه سرویس تلفن ثابت مبتنی بر IPجهت برقراری ارتباط و مکالمه بدون محدودیت مکان تنها با اتصال به
اینترنت آسیاتک
* ارائه سرویس اینترنت وایرلس اشتراکی OWAجهت پاسخگویی به نیاز مشتریانی که به هر دلیل در محل خود
دسترسی به سرویس های اینترنت بر بستر خطوط تلفن را ندارند.
* ارائه سرویس اینترنت عمومی رایگان PWAدر مکان های عمومی مانند راه آهن تهران، فرودگاه مهرآباد،
فرودگاه اهواز، فرودگاه تبریز، فرودگاه بین المللی امام خمینی و مراکز بزرگ فروشگاهی در سراسر کشور و ایجاد
بزرگترین چتر خدمات اینترنتی در کشور
* ارائه انواع خدمات ارزش افزوده مانند خدمات باشگاه مشتریان آسیاتک و ارائه پیشنهادهای ویژه در برنامه
وفادارسازی مشتریان
* خدمات ویدیوی درخواستی VODبا استفاده از زیر ساخت های مرکز داده در وبسایت تماشاخونه و ارائه به روز
ترین محتوای ویدیویی ایرانی و خارجی
* ارائه خدمات پهنای باند اختصاصی و پوشش دهی گسترده و کامل در سراسر کشور
* ارائه خدمات مرکز داده شامل سرور اختصاصی، سرور مجازی و میزبانی سرور در بزرگترین مرکز داده محتوایی کشور در تراز ۲۸4 و تراز
منفی ۱0 در برج میالد و مرکز داده آزادگان و میرعماد و مراکز زیرساختی
ایجاد شبکه داخلی VPNجهت ارتباط و انتقال اطالعات در امن ترین شرایط ممکن بین شعب مختلف سازمان ها
اتصال به مراکز تبادل داده از طریق پورت IXP
* ارائه خدمات تلفن ثابت مبتنی بر IPآسیاتل به صورت SIPTRUNKو SUBSCRIBEبا سرشماره های استانی )+0000 +۹۱0۱کد استان و
+0000 +۹۱۳0کد استان( و سرشماره کشوری )00000+0۹4۲۲0( و ارائه سرشماره 0000+۹000 با ویژگی (TFN (FREE-TOLLبرای
سازمان ها و شرکت ها و ارائه سرویس مشاوره تلفنی هوشمند با سرشماره 0000+۹0۹0 و سرویس پیامک خدماتی به صورت متنی و صوتی و
میزبانی شبکه تلفن داخلی HOSTEDPBX
* ارائه خدمات جامع ابری آسیاتک، ارائه راهکارهای نوین و کاربردی در حوزه های خدمات ابری زیرساخت )(IAAS، خدمات ابری سکو PAAS
و خدمات ابری نرم افزار SAASو شبکه توزیع محتوا CDN
فروش عمده خدمات پهنای باند و VPNبه شرکت های FCP، سروکو و سایر اپراتورها
* ارائه بهینه ترین راهکارهای جامع سازمانی متناسب با نیاز شرکت ها و سازمان ها PROVIDER SOLUTION TOTAL
* ارائه خدمات جامع و کسب مجوزهای الزم برای ارائه این خدمات موجب شده است تا آسیاتک در طی ۱۷ سال حضور در صنعت، رشد و
پیشرفت چشمگیری را تجربه کند. هم اکنون آسیاتک با بهره گیری از زیرساخت منابع انسانی با بیش از 6۷0 نیروی فعال در تیم های مختلف و
اتصال به شبکه زیرساخت در سراسر کشور با ظرفیت 4۸0 گیگابیت بر ثانیه گسترده ترین زیرساخت ارتباطات ثابت در بخش خصوصی را دارا
است. آسیاتک همواره شرکتی پیشرو در ارائه و ارزیابی سرویس های جدید است.
به پشتوانه نیروهای متخصص و جاری سازی جریان دانش در شرکت در سال ۱۳۹۹ آسیاتک تاییدیه دانش بنیان از کارگروه ارزیابی شرکت
های دانش بنیان را حوزه فناوری اطالعات و ارتباطات و نرم افزارهای رایانه ای دریافت نموده است .