28-05-2022, 04:23 PM
1- هدف در CRM ، مدیریت بر روابط با مشتریان است و فرض بر آن است که مشتریان نه فقط به دلیل محصول متمایز و منطبق با نیازهایشان بلکه به دلیل تعلق خاطر به روابط شان با عرضه کنندگان محصولات، از یک سازمان خرید می کنند .
2- CRM عملیاتی ، CRMتحلیلی ، CRMمشارکتی
3- گزارش دلایل عدم موفقیت در فروش کسب و کار. گزارش نرخ تبدیل از فرصت به مشتری در کسب وکار. گزارش عملکرد کارمندان فروش
4- نرم افزار CRMکمک میکند تا مشتریان خود را بهتر درک کنید ، نرم افزار CRMکمک میکند تا مشتریان بیشتری جذب نمایید ، نرم افزارCRM روند حفظ مشتریان را بهبود می بخشد.
5- CRM تاثیر اشخاص را از معادلات کسب و کار حذف می کند ، در صورت عدم تخصص و کانفیگ صحیح استفاده از آن بی فایده است ، نیاز به پشتیبانی فنی دارد ، میتواند هزینه بر باشد ، در سرویسهای ابری ممکن از داده ها در اختیار افراد دیگر قرار بگیرد.
(غلامحسین رحمانی)
2- CRM عملیاتی ، CRMتحلیلی ، CRMمشارکتی
3- گزارش دلایل عدم موفقیت در فروش کسب و کار. گزارش نرخ تبدیل از فرصت به مشتری در کسب وکار. گزارش عملکرد کارمندان فروش
4- نرم افزار CRMکمک میکند تا مشتریان خود را بهتر درک کنید ، نرم افزار CRMکمک میکند تا مشتریان بیشتری جذب نمایید ، نرم افزارCRM روند حفظ مشتریان را بهبود می بخشد.
5- CRM تاثیر اشخاص را از معادلات کسب و کار حذف می کند ، در صورت عدم تخصص و کانفیگ صحیح استفاده از آن بی فایده است ، نیاز به پشتیبانی فنی دارد ، میتواند هزینه بر باشد ، در سرویسهای ابری ممکن از داده ها در اختیار افراد دیگر قرار بگیرد.
(غلامحسین رحمانی)