22-05-2022, 12:35 PM
1. نياز به ارائه تعريفي مناسب و جامع از صنعت گردشگري و اهداف مورد نظر.
2. افزایش امنیت مرزی و داخلی.
3. افزایش امنیت راههای ارتباطی و مواصلاتی.
4. جلوگیری از وقوع حوادث و رخدادهای داخلی بر علیه گردشگران بین المللی.
5. ارایه راهکارههایی برای از بین بردن مشکلات دیپلماتیک جهانی.
6. بسط و گسترش ارتباط و وسايل مدرن حمل و نقل، توسعه خدمات هواپيمايي و فرودگاهي و بهره برداري از راههاي ارتباطي و مواصلاتي بهبود تاسیسات بهداشتی و شبکه های آب و ....
7. ارایه امکانات و خدمات در سطح استانداردهای بین المللی.
8. رفع ضعف خدمات هتلداری و رستوران داری.
9. برگزاری هفته های فرهنگی ایران در کشورهای هدف.
10. برگزاری نمایشگاهها و همایشها اختصاصی در سطح بین المللی جهت شناساندن ظرفیتهای گردشگری کشور ایران و شركت فعال در نمايشگاههاي بين المللي خارج از كشور.
11. انتشار دایمی کتابها، مقالات، کاتالوگها و عکسها از جاذبه های گردشگری ایران، تهيه نقشه هاي توريستي و بروشورهاي حاوي اطلاعات مورد نياز جهانگردان.
12. ایجاد سیستمی مدون جهت تبلیغات داخلی گردشگران بین المللی و معرفی فرصتهایی که از این بابت حاصل می شود. که می تواند از طريق آموزش و پرورش و پخش فيلم و...، آموزش لازم در اين زمينه ارایه شود.
13. جلوگیری از ارایه سلایق شخصی در زمینه تبلیغات گردشگری بین المللی و ارایه راهکارهای علمی بازاریابی در این زمینه.
2. افزایش امنیت مرزی و داخلی.
3. افزایش امنیت راههای ارتباطی و مواصلاتی.
4. جلوگیری از وقوع حوادث و رخدادهای داخلی بر علیه گردشگران بین المللی.
5. ارایه راهکارههایی برای از بین بردن مشکلات دیپلماتیک جهانی.
6. بسط و گسترش ارتباط و وسايل مدرن حمل و نقل، توسعه خدمات هواپيمايي و فرودگاهي و بهره برداري از راههاي ارتباطي و مواصلاتي بهبود تاسیسات بهداشتی و شبکه های آب و ....
7. ارایه امکانات و خدمات در سطح استانداردهای بین المللی.
8. رفع ضعف خدمات هتلداری و رستوران داری.
9. برگزاری هفته های فرهنگی ایران در کشورهای هدف.
10. برگزاری نمایشگاهها و همایشها اختصاصی در سطح بین المللی جهت شناساندن ظرفیتهای گردشگری کشور ایران و شركت فعال در نمايشگاههاي بين المللي خارج از كشور.
11. انتشار دایمی کتابها، مقالات، کاتالوگها و عکسها از جاذبه های گردشگری ایران، تهيه نقشه هاي توريستي و بروشورهاي حاوي اطلاعات مورد نياز جهانگردان.
12. ایجاد سیستمی مدون جهت تبلیغات داخلی گردشگران بین المللی و معرفی فرصتهایی که از این بابت حاصل می شود. که می تواند از طريق آموزش و پرورش و پخش فيلم و...، آموزش لازم در اين زمينه ارایه شود.
13. جلوگیری از ارایه سلایق شخصی در زمینه تبلیغات گردشگری بین المللی و ارایه راهکارهای علمی بازاریابی در این زمینه.