14-12-2020, 04:34 PM
گزارش برگزاری چهارمین دوره فن بیان و سخنوری با رویکرد اموربانکی
چهارمین دوره فن بیان و سخنوری با رویکرد امور بانکی به سفارش اداره کل آموزش بانک ایران زمین توسط پردیس فناوری کیش (کیش تک) از تاریخ ۹۹/۰۹/۰۵الی ۹۹/۰۹/۱۹ویژه مدیران و کارکنان این بانک به صورت آنلاین برگزار گردید و افراد پس از بهره گیری از کلاس های این دوره در دو گروه در آزمون الکترونیکی فن بیان شرکت نمودند ، کیش تک آمادگی برگزاری کلیه دوره های آنلاین (همزمان و یا آفلاین) را برای مجموعه های بانکی دراد سرفصل اصلی این دوره شامل موراد زیر می باشد :
۱- تعریف فن بیان و آشنایی با سطوح آن.
۲- تعریف متقاعد سازی و آشنایی با سطوح آن .
۳- چرا فن بیان و متقاعد سازی اهمیت دارند .
۴- دسته بندی انواع مشتریان بانکی.
۵- دسته بندی جلسات بانکی.
۶- چگونه جلسه را مدیریت کنیم (از شروع تا پایان).
۷- تفاوت سخن گفتن در جلسات رسمی و غیر رسمی .
۸- آداب و پوشش سخنران (بایدها و نباید ها ).
۹- تولید محتوا.
۱۰- مدیریت لحن .
۱۱- زبان بدن .
۱۲- تیپ شناسی شخصیتی مشتریان
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.rahyaranlms.ir و تلگرام kishtech@ و اینستاگرام _kishtech.ir لینک پیش ثبت نام www.rahyaranlms.ir مراجعه نمایید .
راه های ارتباطی :
تلفن : ۰۲۱۶۶۱۷۶۱۹۶ ۰۲۱۶۶۴۹۳۵۲۷
آدرس : بلوار کشاورز خیابان ۱۶ آذر انتشارات دانشگاه تهران پلاک ۵۴ طبقه ۵ واحد۹