21-10-2018, 11:34 AM
با وجود تشکیل بنگاه های اقتصادی کوچک هر بنگاه اقتصادی اعم از شرکت خدماتی و شرکت های صنعتی برای ارائه محصولات خود باید با سایر بنگاه ها برای جذب مشتری رقابت کنند.در این بین شرکت هایی می توانند سود کنند که استراتژی های ارائه محصولات به خوبی بشناسن و از افراد متخصص در این زمینه استفاده کنند در این مطلب قصد داریم چندین نکته استراتژی بیان کنیم :
1-شناخت نیاز مشتری و ارئه محصول مناسب
2-ایجاد نوآوری در محصولات یا ارائه خدمات
3-تا جایی که میشود قیمت تموم شده را کاهش داد
4-فاصله ی بین ایده تا ارائه محصول حدالامکان کم باشد
5-هنگام تولید ضایعات را از بین ببریم
6-بهینه سازی تولید
7-پیش بینی تغییرات تکنولوژی
8-ایجاد فرهنگ کار در بین پرسنل
9-ایجاد ساختار متناسب کاری و تخصص کارمندان یا کارگران با نوع محصول
10-انتخاب مدیر مربوط به رشته مدیریت استراتژی
11-ایجاد قسمت پشتیبانی پس از فروش محصول که باعث اعتماد مشتری می گردد.
12-استفاده از تبلیغات سنتی و جدید تا همه ی طیف مشتری ها رو شامل بشود.
1-شناخت نیاز مشتری و ارئه محصول مناسب
2-ایجاد نوآوری در محصولات یا ارائه خدمات
3-تا جایی که میشود قیمت تموم شده را کاهش داد
4-فاصله ی بین ایده تا ارائه محصول حدالامکان کم باشد
5-هنگام تولید ضایعات را از بین ببریم
6-بهینه سازی تولید
7-پیش بینی تغییرات تکنولوژی
8-ایجاد فرهنگ کار در بین پرسنل
9-ایجاد ساختار متناسب کاری و تخصص کارمندان یا کارگران با نوع محصول
10-انتخاب مدیر مربوط به رشته مدیریت استراتژی
11-ایجاد قسمت پشتیبانی پس از فروش محصول که باعث اعتماد مشتری می گردد.
12-استفاده از تبلیغات سنتی و جدید تا همه ی طیف مشتری ها رو شامل بشود.
درب اتوماتیک شیشه ای