30-10-2020, 01:28 AM
چگونه پرسنل خود را مدیریت کنیم؟
پردیس فناوری کیش_طرح مشاوره متخصصین صنعت و مدیریت_منابع انسانی :
شما به عنوان یک مدیر یا صاحب یک کسبوکار باید قبل از انجام هر کاری، سبک مدیریت خاص خود را انتخاب کنید. علم مدیریت به ما میگوید که سبکهای مدیریتی مختلفی برای مدیریت پرسنل زیر دست وجود دارد که به کار بردن هر کدام از آنها منوط به وجود برخی شرایط و فاکتورها است.
7 نکته مهم در خصوص نحوه مدیریت پرسنل زیردست
بسیاری از مدیران و صاحبان کسبوکار از نحوه مدیریت پرسنل زیردست سوال میپرسند. برای اکثر این افراد انجام این کار از هر کار دیگری سختتر است. چرا که در اینجا ما با انسان سروکار داریم.
هر فردی دارای ویژگیهای اخلاقی و شخصیتی خاص خود بوده که سکب خاصی از مدیریت پرسنل را میطلبد. از آنجا که نیروی انسانی مهمترین سرمایه یک سازمان به شمار میرود، از این رو باید به راههای مدیریت آنها به طور کامل واقف باشیم.
ما در این مقاله تلاش میکنیم تا با استفاده از راهکارهای علم مدیریت در نهایت به این سوال پاسخ بدهیم که «چگونه پرسنل خود را مدیریت کنیم؟»
جهت اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید