25-01-2021, 12:56 PM
قبل از شروع کسب و کار باید هزینه های اولیه را تعیین کنید. برای این کار می توانید فهرستی از هزینه ها تهیه کرده و همه را جمع بزنید. این هزینه ها شامل: هزینه های سرمایه ای از قبیل تجهیزات، دستگاهها، موجودی ها،نیروی انسانی، تبلیغات و بیمه می باشند.
پس از تعیین مقدار سرمایه اولیه مورد نیاز، باید برآوردی نیزازموقعیت مالی خود در طول زمان داشته باشید. با اینکه ممکن است بتوانید برای مدت محدودی ضررهای اولیه را جبران کنید، اما سرانجام باید قادر باشید تا سود و منفعتی نیز کسب کنید تا بتوانید به کارتان ادامه دهید. صورتحساب گردش مالی مهمترین صورتحساب یک شرکت است. صورتحساب مالی مخارج و درآمد های ماهانه را نشان می دهد وهمچنین تعین می کند که شرکت شما کی سود آور خواهد شد (چه زمانی درآمدتان از مخارجتان بیشتر خواهد شد). همچنین صورتحساب گردش مالی برای بانکدارتان وسرمایه گذاران بالقوه هنگام بررسی درخواستتان برای وام، مفید است .
مشاوره مالیاتی رایگان_دکتر تکس
احتیاجات نقدی اولیه چقدر است؟
با جمع زدن هزینه های سرمایه ای ذکر شده در بالا، می توانید برآوردی تقریبی ازاحتیاجات نقدی اولیه تان داشته باشید. هزینه هایی را که تا کنون برای شروع کار جمع کرده اید (مثلاً کمک دوستان و خانواده و پس اندازهای شخصی) را از این مقدار کم کنید.
اگرهنگام شروع کسب و کارهزینه ها از مقدار پولی که در دست دارید کمتر باشد چه کارباید کرد؟
اگر این اتفاق افتاد، باید مخارجتان را کم کنید (مثلاً بجای خرید تجهیزات آنها را اجاره کنید و یا به کارگران به جای حقوق کامل، کمسیون بدهید).
چگونه مقدار پول مورد نیازخود را تخمین بزنید؟
پس از تعیین مقدار سرمایه اولیه مورد نیاز، باید برآوردی نیزازموقعیت مالی خود در طول زمان داشته باشید. با اینکه ممکن است بتوانید برای مدت محدودی ضررهای اولیه را جبران کنید، اما سرانجام باید قادر باشید تا سود و منفعتی نیز کسب کنید تا بتوانید به کارتان ادامه دهید. صورتحساب گردش مالی مهمترین صورتحساب یک شرکت است. صورتحساب مالی مخارج و درآمد های ماهانه را نشان می دهد وهمچنین تعین می کند که شرکت شما کی سود آور خواهد شد (چه زمانی درآمدتان از مخارجتان بیشتر خواهد شد). همچنین صورتحساب گردش مالی برای بانکدارتان وسرمایه گذاران بالقوه هنگام بررسی درخواستتان برای وام، مفید است .
مشاوره مالیاتی رایگان_دکتر تکس