21-08-2018, 01:45 AM
طراحی سایت را مطابق بازار هدف طراحی نمایید
طراحی سایت را مطابق بازار هدف طراحی نمایید
طراحی سایت طراحی وب سایت این که آیا شما در حال نوشتن محتوای طراحی سایت ، پست های وبلاگ، یک کتاب یا خبرنامه هستید، مهم است که برای مخاطبان خود بنویسید. شما احتمالا این عبارت را قبل از آن شنیده اید، اما دقیقا چه چیزی باعث می شود؟
محتوای طراحی سایت خود را هم راستا با بازار هدف خود بنویسید
برای شروع، موضوع محتوای شما باید چیزی باشد که مربوط به بازار هدف شماست. مربوط به بازار هدف شما و مرتبط با بازار هدف شما همان چیزی نیست. اگر بازار هدف شما صاحبان کسب و کار شرکت ها باشد، مقاله ای در مورد انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری مناسب نخواهد بود، زیرا یک شرکت بزرگ احتمالا یکی از حسابداران را استخدام می کند و آنها می توانند نرم افزار را انتخاب کنند. شما باید بازار هدف خود را عوض کنید و یا موضوع خود را تغییر دهید تا واقعا علامت خود را تجربه کنید.
طراحی سایت را در جهت راحتی مخاطبان خود طراحی نمایید
در نهایت، به لحن شما توجه کنید. نه تنها شما باید مشتریان خود را در نظر بگیرید، شما باید به این فکر کنید که چرا به طراحی سایت شما آمده اند. حالت ذهن آنها چیست؟ یک لحن سرگرم کننده، خوش بینانه است که کاملا در یک فروشگاه مبلمان قابل قبول است. نوشتن برای مخاطبان هدف شما همه چیز در مورد پیدا کردن، ایجاد و رشد اتصال است. بهتر است که مخاطبان خود را می دانید، اتصال قوی تر خواهد بود.
جستجو را در طراحی سایت خود فراهم نمایید
همانطور که شما شروع به طراحی سایت خود و یا احیاء قدیمی خود، شما ممکن است شروع به خودتان بپرسید که چه مولفه های شما واقعا نیاز دارید. با پاسخ دادن به یکی از موفق ترین روش ها برای طراحی سایت ، همیشه تاکید کمتر بودن بیشتر است. بنابراین در مورد نوار جستجوی شما که اغلب اوقات در گوشه بالا سمت راست سایت قرار دارد، چه می شود؟ میله های جستجوی می تواند برای کاربران بسیار سودمند باشد، به خصوص اگر شما یک وبسایت ویژه دارید - فکر کنید که مدارس، بیمارستان ها، جوامع و سازمان های غیر انتفاعی. این یک راه برای اجازه دادن به کاربران خود برای به دست آوردن اطلاعات خاص در یک زمان کوتاه است.
نوار جستجو در طراحی سایت می تواند راحتی کاربری را بیشتر نمایید
با این حال، اگر شما یک طراحی سایت بسیار بزرگ ندارید، اضافه کردن یک نوار جستجو می تواند معایبی داشته باشد. اضافه کردن چیزی به سایت شما که مطلقا ضروری نیست، می تواند تجربه کاربر خود را در حالی که سایت خود را به صورت آرماتور یا خمیده نگاه می دارد، کاهش دهد. اگر شما به راحتی ویژگی نوار جستجو را از یک سازنده طراحی سایت برداشته اید، ممکن است مخالف آنچه که قصد دارید، انجام دهید. به عنوان مثال، اگر کاربران از عبارت دقیق استفاده نکنند، فضای بین دو کلمه را شامل نمی شوند و یا اگر آنها کلمه را اشتباه وارد کنند، نوار جستجو ممکن است تصور کند که اطلاعات مورد نظر آنها وجود ندارد هنگامی که در واقعیت، آن است. این می تواند به طور غریزی افراد را از سایت خود منتقل کند، و شما مطمئنا این را نمی خواهید!
طراحی سایت را مطابق بازار هدف طراحی نمایید
طراحی سایت طراحی وب سایت این که آیا شما در حال نوشتن محتوای طراحی سایت ، پست های وبلاگ، یک کتاب یا خبرنامه هستید، مهم است که برای مخاطبان خود بنویسید. شما احتمالا این عبارت را قبل از آن شنیده اید، اما دقیقا چه چیزی باعث می شود؟
محتوای طراحی سایت خود را هم راستا با بازار هدف خود بنویسید
برای شروع، موضوع محتوای شما باید چیزی باشد که مربوط به بازار هدف شماست. مربوط به بازار هدف شما و مرتبط با بازار هدف شما همان چیزی نیست. اگر بازار هدف شما صاحبان کسب و کار شرکت ها باشد، مقاله ای در مورد انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری مناسب نخواهد بود، زیرا یک شرکت بزرگ احتمالا یکی از حسابداران را استخدام می کند و آنها می توانند نرم افزار را انتخاب کنند. شما باید بازار هدف خود را عوض کنید و یا موضوع خود را تغییر دهید تا واقعا علامت خود را تجربه کنید.
طراحی سایت را در جهت راحتی مخاطبان خود طراحی نمایید
در نهایت، به لحن شما توجه کنید. نه تنها شما باید مشتریان خود را در نظر بگیرید، شما باید به این فکر کنید که چرا به طراحی سایت شما آمده اند. حالت ذهن آنها چیست؟ یک لحن سرگرم کننده، خوش بینانه است که کاملا در یک فروشگاه مبلمان قابل قبول است. نوشتن برای مخاطبان هدف شما همه چیز در مورد پیدا کردن، ایجاد و رشد اتصال است. بهتر است که مخاطبان خود را می دانید، اتصال قوی تر خواهد بود.
جستجو را در طراحی سایت خود فراهم نمایید
همانطور که شما شروع به طراحی سایت خود و یا احیاء قدیمی خود، شما ممکن است شروع به خودتان بپرسید که چه مولفه های شما واقعا نیاز دارید. با پاسخ دادن به یکی از موفق ترین روش ها برای طراحی سایت ، همیشه تاکید کمتر بودن بیشتر است. بنابراین در مورد نوار جستجوی شما که اغلب اوقات در گوشه بالا سمت راست سایت قرار دارد، چه می شود؟ میله های جستجوی می تواند برای کاربران بسیار سودمند باشد، به خصوص اگر شما یک وبسایت ویژه دارید - فکر کنید که مدارس، بیمارستان ها، جوامع و سازمان های غیر انتفاعی. این یک راه برای اجازه دادن به کاربران خود برای به دست آوردن اطلاعات خاص در یک زمان کوتاه است.
نوار جستجو در طراحی سایت می تواند راحتی کاربری را بیشتر نمایید
با این حال، اگر شما یک طراحی سایت بسیار بزرگ ندارید، اضافه کردن یک نوار جستجو می تواند معایبی داشته باشد. اضافه کردن چیزی به سایت شما که مطلقا ضروری نیست، می تواند تجربه کاربر خود را در حالی که سایت خود را به صورت آرماتور یا خمیده نگاه می دارد، کاهش دهد. اگر شما به راحتی ویژگی نوار جستجو را از یک سازنده طراحی سایت برداشته اید، ممکن است مخالف آنچه که قصد دارید، انجام دهید. به عنوان مثال، اگر کاربران از عبارت دقیق استفاده نکنند، فضای بین دو کلمه را شامل نمی شوند و یا اگر آنها کلمه را اشتباه وارد کنند، نوار جستجو ممکن است تصور کند که اطلاعات مورد نظر آنها وجود ندارد هنگامی که در واقعیت، آن است. این می تواند به طور غریزی افراد را از سایت خود منتقل کند، و شما مطمئنا این را نمی خواهید!