04-12-2017, 08:38 PM
طراحی سایت فروشگاهی با امکانات سایت دیجی کالا
سایت دیجی کالا قویترین وب سایت فروشگاهی در ایران می باشد که دارای امکانات فراوانی می باشد و می تواند الگوی بسیار مناسبی برای طراحی سایت انواع مختلف فروشگاه های آنلاین باشد. این وب سایت تقریبا کلیه امکانات اصلی و جانبی فروشگاه های اینترنتی را در خود دارد و در این مقاله سعی داریم امکانات این وب سایت را برای شما شرح دهیم تا درک بهتری از امکانات وب سایت فروشگاهی داشته باشید.
امکانات اولیه فروشگاهی وب سایت دیجی کالا
یک سری از امکانات وب سایت دیجی کالا هستند که در سایت های فروشگاهی مشترکند و تقریبا همه سایت های فروشگاه آنلاین این امکانات را در خود دارند که می توانید آن امکانات را در مقاله امکانات اولیه فروشگاهی دارکوب مشاهده نمایید.
امکانات پیشرفته فروشگاه دیجی کالا
این امکانات در سایت های معمولی فروشگاهی موجود نمی باشند و البته ممکن است در فروشگاه مورد نظر شما، احتیاجی به امکان مورد نظر نباشد و بهتر است در طراحی سایت فروشگاهی حتما با متخصص راه اندازی سایت های اینترنتی مشورت نمایید. در بخش زیر امکانات را برای شما به صورت بخش به بخش معرفی می نمایم:
سیستم جستجوی پیشرفته و فیلتر بر اساس دسته بندی
سیستم جستجوی پیشرفته بر اساس دسته بندی وب سایت دیجی کالا بسیار قدرتمند می باشد و به شما این امکان را می دهد که در هر دسته بندی از وب سایت که قرار دارید بتوانید فیلدهای مختص آن دسته بندی را جستجو نمایید. به عنوان مثال در صورتی که در دسته بندی موبایل قرار دارید می توانید تعداد سیم کارت و سایر فیلدهای مربوط به موبایل مورد نظر خود را در بین موبایل های موجود جستجو نمایید و در صورتی که در بخش لپ تاپ هستید می توانید پردازنده و سایر فیلدهای اختصاصی مربوط به این دسته بندی را جستجو نمایید. این قابلیت وب سایت بسیار پیچیده می باشد و کنترل پانل کاملی می بایست برای آن در بخش مدیریت تعبیه گردد.
سیستم مقایسه محصولات
این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد که در هر دسته بندی از وب سایت بین دو یا تعداد بیشتر از محصولات مقایسه نماید تا کاربر بتواند با دید بهتری محصول مورد نظر خود را انتخاب نماید. همچنین این سیستم فیلدهای مختلف چند محصول را در مقابل هم قرار می دهد تا احتیاجی نباشد کاربر برای مقایسه بین دو محصول چند صفحه مختلف را مشاهده نماید.
سیستم پیگیری محصول
این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد تا در صورتی که قصد داشت از روند تغییرات قیمت و به روز رسانی محصول خاصی آگاه باشد در خبرنامه مربوط به محصول عضو گردد تا با تغییرات جدید در قیمت و سایر مشخصات محصول ایمیلی به کاربر ارسال گردد.
اضافه به علاقه مندی ها
این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند محصولات مورد نظر خود را به علاقه مندی های خود اضافه نماید تا در صورتی که نیاز بود بتواند سریعا به آنها دسترسی یابد. همچنین در صورتی که کاربر وارد وب سایت شده باشد علاقه مندی های کاربر در ورودهای بعدی او نیز ذخیره می گردد و به این صورت می توانید به محصولات مورد نظر خود سریعتر دسترسی پیدا نماید.
سیستم رای دهی و نظرات پیشرفته دیجی کالا
سایت های فروشگاهی معمولی نیز سیستم نظرات و رای دهی دارند اما سایت دیجی کالا نسخه پیشرفته آن را دارد و به این صورت می باشد که کاربران می توانید بر روی نظرها رای دهی نمایند و همچنین رای دهی آن بر روی چند المان مختلف می باشد.
نمودار قیمت
نمودار قیمت افزایش و کاهش قیمت محصول را به صورت یک نمودار در صفحه محصول نمایش می دهد تا کاربر بتواند اطلاعات بیشتری از محصول داشته باشد.
امکانی که سایت دیجی کالا ندارد و پیشنهاد می گردد برای سایت حتما در نظر گرفته شود
نسخه موبایلی وب سایت و طراحی سایت به صورت ریسپانسیو موردی است که امروزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و دلیل اصلی آن این می باشد که حدود 50 درصد از کاربران امروزه از موبایل برای مورد وب سایت استفاده می نمایند و همچنین گوگل و سایر موتورهای جستجو وجود نسخه موبایلی وب سایت را به عنوان یکی از المان های رنک دهی وب سایت ها قرار می دهند و در صورتی که وب سایت نسخه موبایلی داشته باشد رنک بهتری در موتور جستجو خواهد گرفت.برای در نظر گرفتن امکانات وب سایت فروشگاهی خود حتما با متخصص طراحی وب مشورت نمایید. دارکوب از سال 81 تا کنون در زمینه طراحی سایت های اینترنتی فعالیت دارد و در این سال ها در حدود 2500 وب سایت طراحی نموده است که در حدود 500 وب سایت طراحی شده این شرکت فروشگاهی می باشند و تجربه فراوانی در امر طراحی سایت فروشگاهی دارد و می توانید به صورت رایگان جهت راه اندازی سایت فروشگاهی خود مشورت نمایید.
[font=Arial, sans-serif] [/font]
سایت دیجی کالا قویترین وب سایت فروشگاهی در ایران می باشد که دارای امکانات فراوانی می باشد و می تواند الگوی بسیار مناسبی برای طراحی سایت انواع مختلف فروشگاه های آنلاین باشد. این وب سایت تقریبا کلیه امکانات اصلی و جانبی فروشگاه های اینترنتی را در خود دارد و در این مقاله سعی داریم امکانات این وب سایت را برای شما شرح دهیم تا درک بهتری از امکانات وب سایت فروشگاهی داشته باشید.
امکانات اولیه فروشگاهی وب سایت دیجی کالا
یک سری از امکانات وب سایت دیجی کالا هستند که در سایت های فروشگاهی مشترکند و تقریبا همه سایت های فروشگاه آنلاین این امکانات را در خود دارند که می توانید آن امکانات را در مقاله امکانات اولیه فروشگاهی دارکوب مشاهده نمایید.
امکانات پیشرفته فروشگاه دیجی کالا
این امکانات در سایت های معمولی فروشگاهی موجود نمی باشند و البته ممکن است در فروشگاه مورد نظر شما، احتیاجی به امکان مورد نظر نباشد و بهتر است در طراحی سایت فروشگاهی حتما با متخصص راه اندازی سایت های اینترنتی مشورت نمایید. در بخش زیر امکانات را برای شما به صورت بخش به بخش معرفی می نمایم:
سیستم جستجوی پیشرفته و فیلتر بر اساس دسته بندی
سیستم جستجوی پیشرفته بر اساس دسته بندی وب سایت دیجی کالا بسیار قدرتمند می باشد و به شما این امکان را می دهد که در هر دسته بندی از وب سایت که قرار دارید بتوانید فیلدهای مختص آن دسته بندی را جستجو نمایید. به عنوان مثال در صورتی که در دسته بندی موبایل قرار دارید می توانید تعداد سیم کارت و سایر فیلدهای مربوط به موبایل مورد نظر خود را در بین موبایل های موجود جستجو نمایید و در صورتی که در بخش لپ تاپ هستید می توانید پردازنده و سایر فیلدهای اختصاصی مربوط به این دسته بندی را جستجو نمایید. این قابلیت وب سایت بسیار پیچیده می باشد و کنترل پانل کاملی می بایست برای آن در بخش مدیریت تعبیه گردد.
سیستم مقایسه محصولات
این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد که در هر دسته بندی از وب سایت بین دو یا تعداد بیشتر از محصولات مقایسه نماید تا کاربر بتواند با دید بهتری محصول مورد نظر خود را انتخاب نماید. همچنین این سیستم فیلدهای مختلف چند محصول را در مقابل هم قرار می دهد تا احتیاجی نباشد کاربر برای مقایسه بین دو محصول چند صفحه مختلف را مشاهده نماید.
سیستم پیگیری محصول
این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد تا در صورتی که قصد داشت از روند تغییرات قیمت و به روز رسانی محصول خاصی آگاه باشد در خبرنامه مربوط به محصول عضو گردد تا با تغییرات جدید در قیمت و سایر مشخصات محصول ایمیلی به کاربر ارسال گردد.
اضافه به علاقه مندی ها
این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند محصولات مورد نظر خود را به علاقه مندی های خود اضافه نماید تا در صورتی که نیاز بود بتواند سریعا به آنها دسترسی یابد. همچنین در صورتی که کاربر وارد وب سایت شده باشد علاقه مندی های کاربر در ورودهای بعدی او نیز ذخیره می گردد و به این صورت می توانید به محصولات مورد نظر خود سریعتر دسترسی پیدا نماید.
سیستم رای دهی و نظرات پیشرفته دیجی کالا
سایت های فروشگاهی معمولی نیز سیستم نظرات و رای دهی دارند اما سایت دیجی کالا نسخه پیشرفته آن را دارد و به این صورت می باشد که کاربران می توانید بر روی نظرها رای دهی نمایند و همچنین رای دهی آن بر روی چند المان مختلف می باشد.
نمودار قیمت
نمودار قیمت افزایش و کاهش قیمت محصول را به صورت یک نمودار در صفحه محصول نمایش می دهد تا کاربر بتواند اطلاعات بیشتری از محصول داشته باشد.
امکانی که سایت دیجی کالا ندارد و پیشنهاد می گردد برای سایت حتما در نظر گرفته شود
نسخه موبایلی وب سایت و طراحی سایت به صورت ریسپانسیو موردی است که امروزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و دلیل اصلی آن این می باشد که حدود 50 درصد از کاربران امروزه از موبایل برای مورد وب سایت استفاده می نمایند و همچنین گوگل و سایر موتورهای جستجو وجود نسخه موبایلی وب سایت را به عنوان یکی از المان های رنک دهی وب سایت ها قرار می دهند و در صورتی که وب سایت نسخه موبایلی داشته باشد رنک بهتری در موتور جستجو خواهد گرفت.برای در نظر گرفتن امکانات وب سایت فروشگاهی خود حتما با متخصص طراحی وب مشورت نمایید. دارکوب از سال 81 تا کنون در زمینه طراحی سایت های اینترنتی فعالیت دارد و در این سال ها در حدود 2500 وب سایت طراحی نموده است که در حدود 500 وب سایت طراحی شده این شرکت فروشگاهی می باشند و تجربه فراوانی در امر طراحی سایت فروشگاهی دارد و می توانید به صورت رایگان جهت راه اندازی سایت فروشگاهی خود مشورت نمایید.
[font=Arial, sans-serif] [/font]