07-01-2020, 09:11 PM
مزایای راه اندازی باشگاه مشتریان و سود کسب شده از نرم افزار های وفاداری مشتریان
https://narmafzaran.com/wp-content/uploa...ed.mp4?_=1
برای این ساعت از سایت نرم افزاران قصد دارم تا کمی بیشتر به مباحث مالی بپردازیم و به طور شفاف و واضح میزان سود آوری نرم افزار باشگاه مشتریان و مزایای راه اندازی باشگاه مشتریان را بررسی کنیم.
قبل از هر چیز اگر هیچ آشنایی با نرم افزار های باشگاه مشتریان ندارید پیشنهاد میکنم بر روی لینک های زیر کلیک کرده و از نحوه کارکرد این سیستم اطلاع پیدا کنید و همچنین بررسی کنید که آیا این نرم افزار و سیستم میتواند به کسب و کار شما کمک کند یا خیر آیا کارت های وفاداری مشتریان قادر به افزایش فروش کسب کار محلی شما هستند یا نه.
[font=header-font]چه کسانی نیاز به نرم افزار باشگاه مشتریان دارند؟[/font]
[font=header-font]نرم افزار باشگاه مشتریان : تاثیر در افزایش فروش(واقعیت یا دروغ؟)[آپدیت شد][/font]
اگر علاقه این به خواندن این مقاله کوتاه ندارید ما برای شماتوضیحاتی به زبان خودمانی تر آماده کردیم که میتوانید کلیپ کوتاه زیر را مشاهده کنید .
نمایشگر ویدیو
لینک ویدئو
https://narmafzaran.com/wp-content/uploa...ed.mp4?_=1
00:06
بدون اتلاف وقت دوست دارم برای شما کمی مستند تر و واقعی تر صحبت کنم اما قبل از این یک سوال مطرح میکنم.
آیا تعداد مشتری هایی که روزانه به شما مراجعه میکنند را میشمارید یا خیر؟
برخی از صاحبان کسب کار هستند که اصلا توجهی به این موضوع ندارند که روزانه چند نفر به مغازه یا محل کسب آنها مراجعه کرده است و این کار را کاری بیهوده میدانند اما در مقابل برخی از افراد و صاحبان مشاغل هستند که آماری دقیق از رفت و آمد مشتریان دارند.
باید بگویم دسته دوم یک قدم از دسته اول جلوتر هستند و اگر شما تا به امروز تعداد افرادی که روزانه به شما مراجعه میکردند را شمارش نمیکردید ، حتما آماری دقیق در روز های مختلف هفته از این رفت و آمد ها داشته باشید و در گروه دوم قرار بگیرید.
باید بگویم دسته دوم یک قدم از دسته اول جلوتر هستند و اگر شما تا به امروز تعداد افرادی که روزانه به شما مراجعه میکردند را شمارش نمیکردید ، حتما آماری دقیق در روز های مختلف هفته از این رفت و آمد ها داشته باشید و در گروه دوم قرار بگیرید.
در این مقاله برای شما مثالی از یک کافه خیلی خیلی معمولی در وسط شهر میزنم.
تعداد افرادی که در طول روز به این کافه مراجعه میکنند را ۳۰ نفر در نظر میگیریم
و نصف مراجعه کنندگان یعنی ۱۵ نفر را خریدار فرض میکنیم یعنی نیم دیگر مراجعه کنندگان خریدی انجام ندادند
حالا اگر برای قیمت هر خرید در پایان سال نود و هفت ۳۰ هزار تومان در نظر بگیریم.
این مقدار یعنی۵.۴۷۵ مرتبه فروش در طول یک سال و با توجه به نرخ عادی سی هزار تومان برای هر خرید مبلغ
۱۶۴.۲۵۰.۰۰۰ تومان در آمد سالیانه را برای این کافه رقمی کاملا معقول و طبیعیست.
نکته اول : کافه از دستگاه باشگاه مشتریان ، نرم افزار باشگاه مشتریان و کارت های باشگاه مشتریان و هیچگونه ابزار مشابه استفاده نمیکند.
حالا بیایید کمی عدد هارا تغییر دهیم و برای کافه یک دستگاه باشگاه مشتریان راه اندازی کنیم.
علم مارکتینگ و فروش بر طبق تست ها و بررسی های انجام شده موفق به اثبات فرمول هایی در خصوص بررسی رفتار مشتریان شده است یکی از آن فرمول ها بر طبق این گفته استوار است
نقلقول:[b]“اگر کسب و کاری همواره به صورت منظم ، موفق به اطلاع رسانی و انجام استراتژی های فروش برای مشتریان خود بشود هر مشتری به صورت میانگین ۴ بار یا بیشتر در طول یک سال مجدد خرید خود را تکرار خواهد کرد “[/b]
با توجه به اصل گفته شده با هم کمی اعداد را تغییر میدهیم و عدد ۴ مرتبه فروش بیشتر را جایگزین یک مرتبه فروش میکنیم.
خواهید دید مقدار یعنی۵.۴۷۵ مرتبه فروش در سال به ۲۱.۹۰۰ مرتبه فروش افزایش پیدا کرد و این رقم یعنی میزان درآمد سالیانه از ۱۶۴.۲۵۰.۰۰۰ تومان به ۶۵۷.۰۰۰.۰۰۰ افزایش پیدا کرد.
اما
صبر کنید بیایید کمی بد بینانه تر عمل کنیم و در شرایط بازار فعلی ایران و معیشت مردم ، خوشبینی را کنار بگذاریم و فقط به یک مرتبه فروش بیشتر در سال بسنده کنیم .
اگر برای این کافه در طول یک سال فقط ۱ مرتبه فروش بیشتر در سال را هدیه دهیم چه اتفاقی خواهد افتاد؟
تعداد دفعات فروش در سال از ۵.۴۷۵ مرتبه فروش به ۱۰.۹۵۰ مرتبه فروش در سال افزایش پیدا خواهد کرد و این یعنی در آمد سالیانه کسب کار از از ۱۶۴.۲۵۰.۰۰۰ تومان به۳۲۸.۵۰۰.۰۰۰ تومان افزایش پیدا کرد و این یعنی دقیقا ۲ برابر کردن فروش فقط با یک اقدام به موقع و پیوسته.
شما هم اعداد خود را جایگزین کنید و سود خود را بدست آورید.
امیدوارم که از دیدن فیلم و خوانش این مقاله لذت برده باشید .