24-07-2022, 04:02 PM
(آخرین ویرایش: 24-07-2022, 05:54 PM، توسط reihaneh afrasiabi.)
G
عکاسی مد و فشن
عکاسی در مد و فشن به میزان زیادی به نمایش لباس وابسته است و منشا در مارکتینگ فروش البسه دارد. در این سبک از عکاسی به میزان زیادی از تکنیک ها و روشهای زیبایی شناختی برای ترغیب انسان ها به خرید لباس استفاده میشود. تصاویر لباس ها و مدل ها، به شدت وسوسه کننده و جذاب اند.
یک عکاس حرفه ای سبک مد از مدل های زیبا و پوز های های آوانگارد و لوکیشن های چشمگیر برای کمک به فروش محصولات یک برند پوشاک استفاده می کند.
سبک های عکاسی مد و فشن
CATALOG FASHION PHOTOGRAPHY
این نوع سبک عکاسی بیشتر در شرکت های رسانه ای انجام میشود. عکس های گرفته شده از محصولات و مدل ها در کاتولوگ ها ژورنال ها چاپ شده و یا در سایت ها قرار میگیرد.
پس زمینه های این نوع از سبک عکاسی معمولا به رنگ سیاه و سفید و یا در بعضی از مواقع خاکستری است. نحوه عکاسی نیز به صورت فلت و یا یک دست است که رنگ ها بصورت حقیقی جلوه میکنند.
عکاسی کاتالوگ در استودیو یا هر مکان دیگر که بتوان عکاسی کرد انجام میشود.
[font=Calibri Light][font=Calibri Light][b]ADVERTISING FASHION PHOTOGRAPHY[/b][/font][/font]
از دیگر انواع سبک عکاسی مدلینگ عکاسی تبلیغاتی است. کاربرد این نوع از عکاسی معرفی و تبلیغ محصولات و برندها است. از افراد شاخص و مشهور برای معرفی برندها استفاده میکنند، در نتیجه موجب فروش محصول و معرفی برند میشود. این نوع عکاسی های بیشتر به عهده مدل های مشهور و با سابقه است ولی بیشتر از مدلینگ ها برای تبلیغات استفاده میشود.
لباس ها و وسایلی که در این تبلیغات نمایش داده میشوند در عکس های و یا تیزر ها واقعی نیستند. طراح این عکس ها برای نمایش تبلیغات خود از جلوه های غیر واقعی و با ویژگی های چشمگیر و جذاب استفاده میکند که نظر مخاطب را جلب کنند.
[font=Calibri Light]CATALOG FASHION PHOTOGRAPHY
این نوع سبک عکاسی بیشتر در شرکت های رسانه ای انجام میشود. عکس های گرفته شده از محصولات و مدل ها در کاتولوگ ها ژورنال ها چاپ شده و یا در سایت ها قرار میگیرد.
پس زمینه ی عکس ها معمولا به رنگ سیاه و سفید و یا در بعضی از مواقع خاکستری است. این نوع سبک عکاسی به صورت فلت و یا یک دست انجام میشود که رنگ ها بصورت حقیقی جلوه میکنند.
عکاسی کاتالوگ در استودیو یا هر مکان دیگر که بتوان عکاسی کرد، انجام میشود.[/font]
[font=Calibri Light] EDITORIAL FASHION PHOTOGRAPHY
در این مدل عکاسی یک داستان براساس یک ایده به تصویر کشیده می شود.ایده در این مدل عکاسی مدلینگ بسیار مهم است. هرچقدر که ایده پخته تر باشد عکس قوی تر و تاثیرگذارتر است .
این عکس ها با هدف استفاده در مجلات و مقالات مد، محتوای تصویری کتاب ها و انتشارات تهیه می شوند.[/font]
STREET FASHION PHOTOGRAPHY
لوکیشن عکاسی مد و فشن، خیابان سطح خیابان های شهر است و با توجه به مهارت عکاس و نوع برند، عکسهای مد و فشن خیابانی در هر دو گروه ادیتوریال و یا کاتالوگ نیز قابل استفاده خواهند بود . در عکاسی خیابانی ، مدل در زندگی روزمره و با حالت هایی عادی نمایش داده می شود و از ژست ها و نورپردازی های خیلی حرفه ای، خبری نیست.
عکاسی مد و فشن
عکاسی در مد و فشن به میزان زیادی به نمایش لباس وابسته است و منشا در مارکتینگ فروش البسه دارد. در این سبک از عکاسی به میزان زیادی از تکنیک ها و روشهای زیبایی شناختی برای ترغیب انسان ها به خرید لباس استفاده میشود. تصاویر لباس ها و مدل ها، به شدت وسوسه کننده و جذاب اند.
یک عکاس حرفه ای سبک مد از مدل های زیبا و پوز های های آوانگارد و لوکیشن های چشمگیر برای کمک به فروش محصولات یک برند پوشاک استفاده می کند.
سبک های عکاسی مد و فشن
CATALOG FASHION PHOTOGRAPHY
این نوع سبک عکاسی بیشتر در شرکت های رسانه ای انجام میشود. عکس های گرفته شده از محصولات و مدل ها در کاتولوگ ها ژورنال ها چاپ شده و یا در سایت ها قرار میگیرد.
پس زمینه های این نوع از سبک عکاسی معمولا به رنگ سیاه و سفید و یا در بعضی از مواقع خاکستری است. نحوه عکاسی نیز به صورت فلت و یا یک دست است که رنگ ها بصورت حقیقی جلوه میکنند.
عکاسی کاتالوگ در استودیو یا هر مکان دیگر که بتوان عکاسی کرد انجام میشود.
[font=Calibri Light][font=Calibri Light][b]ADVERTISING FASHION PHOTOGRAPHY[/b][/font][/font]
از دیگر انواع سبک عکاسی مدلینگ عکاسی تبلیغاتی است. کاربرد این نوع از عکاسی معرفی و تبلیغ محصولات و برندها است. از افراد شاخص و مشهور برای معرفی برندها استفاده میکنند، در نتیجه موجب فروش محصول و معرفی برند میشود. این نوع عکاسی های بیشتر به عهده مدل های مشهور و با سابقه است ولی بیشتر از مدلینگ ها برای تبلیغات استفاده میشود.
لباس ها و وسایلی که در این تبلیغات نمایش داده میشوند در عکس های و یا تیزر ها واقعی نیستند. طراح این عکس ها برای نمایش تبلیغات خود از جلوه های غیر واقعی و با ویژگی های چشمگیر و جذاب استفاده میکند که نظر مخاطب را جلب کنند.
[font=Calibri Light]CATALOG FASHION PHOTOGRAPHY
این نوع سبک عکاسی بیشتر در شرکت های رسانه ای انجام میشود. عکس های گرفته شده از محصولات و مدل ها در کاتولوگ ها ژورنال ها چاپ شده و یا در سایت ها قرار میگیرد.
پس زمینه ی عکس ها معمولا به رنگ سیاه و سفید و یا در بعضی از مواقع خاکستری است. این نوع سبک عکاسی به صورت فلت و یا یک دست انجام میشود که رنگ ها بصورت حقیقی جلوه میکنند.
عکاسی کاتالوگ در استودیو یا هر مکان دیگر که بتوان عکاسی کرد، انجام میشود.[/font]
[font=Calibri Light] EDITORIAL FASHION PHOTOGRAPHY
در این مدل عکاسی یک داستان براساس یک ایده به تصویر کشیده می شود.ایده در این مدل عکاسی مدلینگ بسیار مهم است. هرچقدر که ایده پخته تر باشد عکس قوی تر و تاثیرگذارتر است .
این عکس ها با هدف استفاده در مجلات و مقالات مد، محتوای تصویری کتاب ها و انتشارات تهیه می شوند.[/font]
STREET FASHION PHOTOGRAPHY
لوکیشن عکاسی مد و فشن، خیابان سطح خیابان های شهر است و با توجه به مهارت عکاس و نوع برند، عکسهای مد و فشن خیابانی در هر دو گروه ادیتوریال و یا کاتالوگ نیز قابل استفاده خواهند بود . در عکاسی خیابانی ، مدل در زندگی روزمره و با حالت هایی عادی نمایش داده می شود و از ژست ها و نورپردازی های خیلی حرفه ای، خبری نیست.