09-03-2022, 06:17 PM
بنیانگذار فریس رضوانی در جوانی آرزو داشت که مانند پدرش خلبان جنگنده شود. آقای رضوانی به منظور ایجاد هیجانی مشابه پرواز با جت جنگنده F-4، تصمیم گرفت تا یک خودروی اسپورت افراطی بسازد که به رانندگان این فرصت را میدهد تا همان هیجان و نیروهای g را پشت فرمان تجربه کنند. این در نشان رضوانی نشان داده شده است، با بال هایی که نشان دهنده ریشه های او در حمل و نقل هوایی و فرمان است و نوارهای مسابقه ای نشان دهنده تعهد این برند به رانندگی است.
رضوانی موتورز یک خودروساز استارت آپی است که اکنون دو مدل کارآمد Beast و Beast Speedster را تولید کرده است، اما قبل از ساخت، گمانه زنی های زیادی در مورد مشروعیت آنها وجود داشت. جالوپنیک، که; آنهایی که در مورد خودروی ساخته شده توسط فریس رضوانی به آنها می گفتند ابتدا شانه هایشان را بالا انداختند. به عنوان ارسال کننده هرزنامه، اکنون در انتظار تست درایو برای Speedster است.
اما چرا جالوپنیک فوراً تصور کرد که اطلاعات مربوط به یک ابرخودرو (خوب، در این مورد یک ماشین پیست با هدف ویرایش شده) فریب است؟ آیا به این دلیل است که آنها; بیشتر از بیشتر؛ آیا می دانید چند وقت یکبار ابرخودروهای پیشنهادی هرگز به خطوط تولید نمی رسند؟ حتی خودروسازان مشهور جهان در مورد تولید خودروهای فوق العاده قول هایی می دهند که نمی توانند به آنها عمل کنند. دردناک ترین (حداقل برای من) این است که جگوار C-X75 با موتور جت حیرت انگیز و نوآورانه است (می دانم که یک کانسپت پیش فرض بود؛
هرگز قرار نبود تولید شود... اما همچنان می سوزد. من وابسته شدم و زمان نمایش آن در Spectre است. کافی نیست از من شکایت کن). این حتی صدها شرکت ناشناختهای را در نظر نمیگیرد که در هنگام تلاش برای ایجاد یک ابرخودرو، تصادف کردند و سوختند... با این حال، این داستان جالب تر از پیگیری ها، الگوها، احتمالات و آمارهای قبلی است. این داستان شامل بدهی، فریب، طراحان، جمهوری دومینیکن، خودروهای کیت DDR و نام مستعار است. جالوپنیک ممکن است نسبت به هر خودروساز ناشناسی که ادعا می کند برای فراری دشمنی می کند، شک داشت، با این حال این یک مورد خاص بود. آنها قطعاً نام این شرکت/مدیرعامل خاص را میشناختند.
فریس (با نام مستعار فردیس یا فردیس) رضوانی، کسی نیست که تقاضای انتشار را داشته باشد (به هر حال نه مستقیم)، اما شرکت به نام او نامگذاری شده است و او قبلاً برای خود نامی دست و پا کرده بود. بنابراین، تردید شرکت Gawker Media بسیار خوب بود. قبل از موتورهای رضوانی چند تلاش مستند برای ساخت یک سوپر ماشین توسط Ferris وجود داشت. اولین مدل Volarra GT بود. سرمایهگذاران ناآگاه، این خودرو در واقع بر پایه یک خودروی کیت DDR به ارزش 23700 دلار ساخته شده در جمهوری دومینیکن بود که سپس با یک موتور V8 دوباره طراحی و بستهبندی شد.
این خودرو توسط یک طراح ایرانی نسبتاً پرکار، شاون مقدم، که در حال حاضر (و در آن زمان) برای طراحی پیشرفته جنرال موتورز کار می کند، دوباره طراحی شد. توجه داشته باشید، هیچ کس وابسته به Volarra Cars هیچ وابستگی به موتوراسپرت DDR ندارد، بنابراین هرگز از زمین خارج نمی شود. خلاصه اجرایی: مقدم در نهایت از شرکت (به همراه چند سرمایهگذار (البته نه یک اقدام کلاسی)) شکایت کرد، زیرا شرکت; جای تعجب نیست؛ ورشکست شد.
مدیرعامل شرکت برای جبران بخشی از ضررهای خود، پتنت های خودروساز شکست خورده را در eBay به یک خودروساز هلندی فروخت که نام خودرو را به Vencer Sarthe تغییر داد و به زودی نسخه تولیدی آن را تولید خواهد کرد. رضوانی فوراً از عواید آن برای دنبال کردن یک رویای دیگر استفاده کرد.
ظاهراً، پدر فریس یک خلبان جنگنده بود، بنابراین او می خواست ماشینی بسازد که شبیه یک جت (بیش از حد اصلی) باشد. نمونه ای که او انتخاب کرد یک نمونه خارق العاده است، در واقع ماشین موبایل مورد علاقه من در تمام دوران (با وجود اینکه به هیچ وجه فوق العاده ضروری نیست)، F-22 Raptor. با این حال، بسیار شبیه به ولارا، RF-22 در واقع بر اساس یک ماشین موجود، در این مورد یک لوتوس اوورا، ساخته شده است. و این جایی نیست که شباهت ها به پایان می رسد.
لوتوس نیز به هیچ وجه قصد همکاری با رضوانی را نداشت. مانند یک شکل و شکل بی شکل، ماشین بخار بود. هرگز ساخته نشد. و با این حال، تنها رندر به طور غیرقابل توضیحی زشت تر از هر دو موردی است که از آن تقلید می کند. با وجود این، جنایات فوق الذکر؛ چه کسی می تواند جذابیت آریل اتم پیچیده شده در فیبر کربن را انکار کند. هیولای ساخته شده توسط فریس رضوانی شگفت انگیز به نظر می رسد.
برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:
منبع: https://notebook.tribe.so/post/hmh-chyz-drbrh-nbgh-yrny-bnyn-gdhr-rdwny-mwtwrz-61d438ae5dc1d8054a90017d
رضوانی موتورز یک خودروساز استارت آپی است که اکنون دو مدل کارآمد Beast و Beast Speedster را تولید کرده است، اما قبل از ساخت، گمانه زنی های زیادی در مورد مشروعیت آنها وجود داشت. جالوپنیک، که; آنهایی که در مورد خودروی ساخته شده توسط فریس رضوانی به آنها می گفتند ابتدا شانه هایشان را بالا انداختند. به عنوان ارسال کننده هرزنامه، اکنون در انتظار تست درایو برای Speedster است.
اما چرا جالوپنیک فوراً تصور کرد که اطلاعات مربوط به یک ابرخودرو (خوب، در این مورد یک ماشین پیست با هدف ویرایش شده) فریب است؟ آیا به این دلیل است که آنها; بیشتر از بیشتر؛ آیا می دانید چند وقت یکبار ابرخودروهای پیشنهادی هرگز به خطوط تولید نمی رسند؟ حتی خودروسازان مشهور جهان در مورد تولید خودروهای فوق العاده قول هایی می دهند که نمی توانند به آنها عمل کنند. دردناک ترین (حداقل برای من) این است که جگوار C-X75 با موتور جت حیرت انگیز و نوآورانه است (می دانم که یک کانسپت پیش فرض بود؛
هرگز قرار نبود تولید شود... اما همچنان می سوزد. من وابسته شدم و زمان نمایش آن در Spectre است. کافی نیست از من شکایت کن). این حتی صدها شرکت ناشناختهای را در نظر نمیگیرد که در هنگام تلاش برای ایجاد یک ابرخودرو، تصادف کردند و سوختند... با این حال، این داستان جالب تر از پیگیری ها، الگوها، احتمالات و آمارهای قبلی است. این داستان شامل بدهی، فریب، طراحان، جمهوری دومینیکن، خودروهای کیت DDR و نام مستعار است. جالوپنیک ممکن است نسبت به هر خودروساز ناشناسی که ادعا می کند برای فراری دشمنی می کند، شک داشت، با این حال این یک مورد خاص بود. آنها قطعاً نام این شرکت/مدیرعامل خاص را میشناختند.
فریس (با نام مستعار فردیس یا فردیس) رضوانی، کسی نیست که تقاضای انتشار را داشته باشد (به هر حال نه مستقیم)، اما شرکت به نام او نامگذاری شده است و او قبلاً برای خود نامی دست و پا کرده بود. بنابراین، تردید شرکت Gawker Media بسیار خوب بود. قبل از موتورهای رضوانی چند تلاش مستند برای ساخت یک سوپر ماشین توسط Ferris وجود داشت. اولین مدل Volarra GT بود. سرمایهگذاران ناآگاه، این خودرو در واقع بر پایه یک خودروی کیت DDR به ارزش 23700 دلار ساخته شده در جمهوری دومینیکن بود که سپس با یک موتور V8 دوباره طراحی و بستهبندی شد.
این خودرو توسط یک طراح ایرانی نسبتاً پرکار، شاون مقدم، که در حال حاضر (و در آن زمان) برای طراحی پیشرفته جنرال موتورز کار می کند، دوباره طراحی شد. توجه داشته باشید، هیچ کس وابسته به Volarra Cars هیچ وابستگی به موتوراسپرت DDR ندارد، بنابراین هرگز از زمین خارج نمی شود. خلاصه اجرایی: مقدم در نهایت از شرکت (به همراه چند سرمایهگذار (البته نه یک اقدام کلاسی)) شکایت کرد، زیرا شرکت; جای تعجب نیست؛ ورشکست شد.
مدیرعامل شرکت برای جبران بخشی از ضررهای خود، پتنت های خودروساز شکست خورده را در eBay به یک خودروساز هلندی فروخت که نام خودرو را به Vencer Sarthe تغییر داد و به زودی نسخه تولیدی آن را تولید خواهد کرد. رضوانی فوراً از عواید آن برای دنبال کردن یک رویای دیگر استفاده کرد.
ظاهراً، پدر فریس یک خلبان جنگنده بود، بنابراین او می خواست ماشینی بسازد که شبیه یک جت (بیش از حد اصلی) باشد. نمونه ای که او انتخاب کرد یک نمونه خارق العاده است، در واقع ماشین موبایل مورد علاقه من در تمام دوران (با وجود اینکه به هیچ وجه فوق العاده ضروری نیست)، F-22 Raptor. با این حال، بسیار شبیه به ولارا، RF-22 در واقع بر اساس یک ماشین موجود، در این مورد یک لوتوس اوورا، ساخته شده است. و این جایی نیست که شباهت ها به پایان می رسد.
لوتوس نیز به هیچ وجه قصد همکاری با رضوانی را نداشت. مانند یک شکل و شکل بی شکل، ماشین بخار بود. هرگز ساخته نشد. و با این حال، تنها رندر به طور غیرقابل توضیحی زشت تر از هر دو موردی است که از آن تقلید می کند. با وجود این، جنایات فوق الذکر؛ چه کسی می تواند جذابیت آریل اتم پیچیده شده در فیبر کربن را انکار کند. هیولای ساخته شده توسط فریس رضوانی شگفت انگیز به نظر می رسد.
برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:
منبع: https://notebook.tribe.so/post/hmh-chyz-drbrh-nbgh-yrny-bnyn-gdhr-rdwny-mwtwrz-61d438ae5dc1d8054a90017d