نقلقول:
مراحل زیادی برای رسیدن به یک غرفه ی زیبا و شیک وجود دارد که با برگزیدن تجهیزات نمایشگاهی راحت و زیبا دستیابی به آن میسر می گردد.به بیانی دیگرانتخاب درست و متناسب با غرفه ی موردنظر درتجهیزات نمایشگاهی موجب می شود مشتریان جذب غرفه شما بشوند.نکته ی حائز اهمیت این است که همیشه به یاد داشته باشید غرفه سازی درست و انتخاب خوب دراجاره تجهیزات نمایشگاهی موجب موفقیت در کارتان خواهد شد.
اجاره تجهیزات نمایشگاهی شامل بخش های گوناگونی می باشد که ذیل مطرح شده است.
اجاره انواع میز و صندلی اعم ازمدیریتی،کنفرانس،چرمی،جک دار،بارو...)
اجاره انواع گوناگونی از مبلمان در طرح ها،جنس ها و رنگ های متفاوت
اجاره کردن جاکاتالوگی برحسب نیاز که مدل های گوناگونی دارد مانند:آهنی،برزنتی،پلکسی،د� �واری،ام دی اف و..
همچین شما می توانید ویترین های گوناگونی را طبق نیاز غرفه تان اجاره کنید مثل:ایستاده گردان،پیشخوان،کوتاه و تاشو.
انواع آبسردکن ها اعم از رومیزی،یخچال دار قابل اجاره کردن می باشند.
در اجاره تجهیزات نمایشگاهی انواع چایساز،قهوه جوش و قهوه ساز اتوماتیک و نیز مایکروویو موجود می باشند.
شما همچنین می توانید پرچم ایستاده،رومیزی و پایه ی پرچم را نیز تهیه کنید.
دراجاره تجهیزات نمایشگاهی تلویزیون با صفحه نمایش های ((LCD,LED درسایزهای مختلف(60،50،43،40،32)وتلویزیون شهری در اندازه های متفاوت نیز ارائه می شوند.
هم چنین می توانید انواع لپ تاپ،کامپیوتر،خودپرداز،جال باسی،سماور و اقلام دیگر را برای غرفه خود اجاره کنید.
تجهیزات ریز نمایشگاهی که اغلب کاربرد زیادی دارد ازقبیل بی سیم های پاپ آپ،میزهایی که به عنوان کانتر استفاده می شود،استندها و جاکاتالوگی های منحصر به فرد نیز اجاره داده می شود.
مزایای اجاره تجهیزات نمایشگاهی
صرفه جویی در هزینه: نکته ای که بسیار مهم می باشد این است که هزینه ی اجاره ی محصولات به مراتب کمتر از خرید تجهیزات نمایشگاهی خواهد بود.این تفاوت قیمت چیزی حدود 3/1 می باشد.اگر همه ی جوانب من جمله هزینه ی حمل و نقل و تحویل دادن اجناس در غرفه های نمایشگاهی را در نظر بگیریم،باز هم اجاره مقرون به صرفه تر خواهد بود.
تنوع دراستفاده مجدد:ازدیگر کاربردها و ویژگی های اجاره تجهیزات نمایشگاهی متنوع بودن آن است.برای مثال اگر مشتری دارای چندین غرفه باشد می تواند در یک نمایشگاه از دکوراسیون رنگ مشکی استفاده کند و درنمایشگاه دیگر رنگ قرمز را به کار گیرد و تنوع ایجاد کند.
تاثیرنور در غرفه نمایشگاه
مسئله ای دیگر که پس از طراحی و رنگ باید به آن پرداخته شود، نور و برق غرفه است.نورغرفه عاملی مهم در زیباتر جلوه کردن نمایشگاه شما است که این کار مستلزم نورپردازی حرفه ای می باشد.برای مثال باید اطلاعات کافی راجع به اینکه کدام قسمت غرفه باید پرنورتر و کدام قسمت کم نورتر به نظر برسد،داشته باشید.
همانطور که می دانید لوگو نشانگر حیطه ی فعالیت در سازمان مربوطه می باشد،لذا می بایست نورپردازی لوگو به گونه ای باشد که برجسته تر به نظر برسد.با این کار نظر مشتریان بیشتر جلب غرفه شما خواهد شد.این کاربرای معرفی شرکت بهترین گزینه می باشد.این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در نورپردازی زیاده روی نکنید چراکه باعث کاهش دید در غرفه می شود و برای بازدیدکنندگان نیز آزرده کننده خواهد بود.نورپردازی مناسب به بیننده مسیری برای نگاه کردن نشان می دهد و او را وادار به بررسی جزئیات بیشتر می کند.
اگر ترکیب نورها به درستی انجام شود زیبایی بیشتری را به غرفه ها می بخشد و باعث می شود تا محصولات مشتری به طور کامل و بدون محدودیت دیده شوند.لزومی ندارد تا نورپردازی کلی باشد و همه ی محیط را به طور یکسان دربربگیرد.نورپردازی حرفه ای باید به صورتی باشد که نوری غالب درمحیط وجود داشته باشد و در کنار آن از نورهای متمرکز برای قسمت های مخصوص و مهم استفاده شود که با این کار این قسمت ها دارای جلوه ی بیشتری خواهند بود.منبع:اجاره تجهیزات نمایشگاهی
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان