15-03-2022, 10:40 PM
گفته می شود که بک لینک ها پایه و اساس اینترنت هستند و از ابتدا آن را حفظ کرده اند. حتی امروزه، سئوکاران لینک های خارجی را به عنوان یک عامل رتبه بندی ضروری در مورد الگوریتم رتبه بندی گوگل در نظر می گیرند و این همان چیزی است که ما در این پست وبلاگ بررسی خواهیم کرد.
لینک های خارجی چیست؟
پیوندی که از یک دامنه به دامنه دیگر اشاره می کند، پیوند خارجی نامیده می شود. به عبارت ساده، اگر یک وب سایت به وب سایت شما پیوند داده شود، به عنوان پیوند خارجی شناخته می شود. به همین ترتیب، اگر سایت شما به وب سایت دیگری پیوند داده شود، به آن پیوند خارجی نیز می گویند. هنگامی که یک هایپرلینک از یک وب سایت به وب سایت شما پیوند می یابد، معمولاً به عنوان «لینک ورودی» یا «بک لینک» شناخته می شود، و زمانی که شما به وب سایت دیگری پیوند می دهید، معمولاً به عنوان «لینک خروجی» شناخته می شود.
پیوند خارجی
اهمیت لینک های خارجی چیست؟
لینک سازی خارجی نقش موثری در افزایش رتبه وب سایت شما دارد. این پیوندها توسط موتورهای جستجو به عنوان یک رأی اعتماد شخص ثالث در نظر گرفته می شوند، بر اساس این ایده ساده که نحوه صحبت و توصیه مردم وب سایت شما می تواند چیزهای زیادی در مورد شما بگوید. در واقع، از زمان راه اندازی گوگل، لینک دهی خارجی همیشه یک عامل مهم رتبه بندی بوده است. در اینجا برخی از حقایق مهم در مورد پیوند خارجی آورده شده است.
دید و ارتباط وب سایت را افزایش می دهد
موتورهای جستجو برای کاربران خود ارزش قائل هستند و همیشه هدفشان این است که مرتبط ترین نتایج را به درخواست خود نشان دهند. پیوندهای خارجی که از وبسایتهایی با همان جایگاه به دست میآیند میتوانند به Google کمک کنند تا ارتباط محتوای وبسایت شما را برای یک جستجوی خاص و میزان محبوبیت شما را درک کند. این می تواند رتبه وب سایت شما را افزایش دهد.
به تجربه کاربر ارزش می بخشد
با پیوند دادن به وب سایت دیگری، می توانید به کاربران کمک کنید تا اطلاعات اضافی و مرتبطی را که به دنبال آن هستند بیابند. این می تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد و آنها را تشویق کند تا برای محتوای با کیفیت تر در آینده دوباره از وب سایت شما بازدید کنند.
فرصت های بک لینک را افزایش می دهد
پیوند دادن به سایر منابع قابل اعتماد در وب می تواند به شما کمک کند تا یک بک لینک از آنها دریافت کنید و این می تواند یک محیط پیوند طبیعی ایجاد کند. این یکی از بهترین تکنیک ها برای افزایش رتبه شما در SERP های مختلف (صفحات نتایج موتور جستجو) است.
انواع لینک های خارجی چیست؟
پیوندهای خارجی به طور کلی به دو نوع طبقه بندی می شوند
پیوندها را دنبال کنید
پیوندهای Dofollow به خزنده های موتورهای جستجو نشان می دهد که پیوند را دنبال کنند و ارزش پیوند یا آب پیوند را به سایت پیوند داده شده ارسال کنند. این می تواند رتبه آنها را افزایش دهد.
لینک های بدون دنبال کردن
لینک های Nofollow به خزنده ها می گویند که پیوند را دنبال نکنند و هیچ پیوندی را ارسال نکنند. این کار با افزودن یک rel='nofollow' در تگ <a> انجام می شود.
چگونه لینک های مرتبط را پیدا می کنید؟
یافتن پیوندهای مرتبط که از محتوای وبلاگ شما پشتیبانی می کنند می تواند برای رشد کسب و کار شما بسیار مفید باشد. بسیاری از ناشران از افزودن لینکهای خارجی به محتوای وبسایت خود اجتناب میکنند، زیرا این یک فرآیند زمانبر تلقی میشود. با این حال، زمانی که لینک های خارجی را در استراتژی سئو قرار می دهید و از آنها در محتوای خود استفاده می کنید، ارتباط محتوای شما افزایش می یابد.
مطمئن شوید که فقط به وب سایت های معتبری که مردم به آنها اعتماد دارند پیوند اضافه کنید. همچنین صفحه ای که به آن لینک می دهید باید با محتوای وبلاگ شما مرتبط باشد. بی جهت به وب سایت های معروفی که هیچ ارتباطی با محتوای شما ندارند لینک ندهید. بینندگان به طور منفی دریافت خواهند کرد و می توانند بر رتبه شما تأثیر بگذارند.
برای یافتن پیوندهای مرتبط برای وب سایت خود، به طور کامل در اینترنت برای موضوعات پرطرفدار در زمینه کسب و کار خود تحقیق کنید. ابزارهای زیادی در وب وجود دارد که می تواند به شما کمک کند پیوندهای مرتبط با محتوای خود را پیدا کنید.
لینک های خارجی چیست؟
پیوندی که از یک دامنه به دامنه دیگر اشاره می کند، پیوند خارجی نامیده می شود. به عبارت ساده، اگر یک وب سایت به وب سایت شما پیوند داده شود، به عنوان پیوند خارجی شناخته می شود. به همین ترتیب، اگر سایت شما به وب سایت دیگری پیوند داده شود، به آن پیوند خارجی نیز می گویند. هنگامی که یک هایپرلینک از یک وب سایت به وب سایت شما پیوند می یابد، معمولاً به عنوان «لینک ورودی» یا «بک لینک» شناخته می شود، و زمانی که شما به وب سایت دیگری پیوند می دهید، معمولاً به عنوان «لینک خروجی» شناخته می شود.
پیوند خارجی
اهمیت لینک های خارجی چیست؟
لینک سازی خارجی نقش موثری در افزایش رتبه وب سایت شما دارد. این پیوندها توسط موتورهای جستجو به عنوان یک رأی اعتماد شخص ثالث در نظر گرفته می شوند، بر اساس این ایده ساده که نحوه صحبت و توصیه مردم وب سایت شما می تواند چیزهای زیادی در مورد شما بگوید. در واقع، از زمان راه اندازی گوگل، لینک دهی خارجی همیشه یک عامل مهم رتبه بندی بوده است. در اینجا برخی از حقایق مهم در مورد پیوند خارجی آورده شده است.
دید و ارتباط وب سایت را افزایش می دهد
موتورهای جستجو برای کاربران خود ارزش قائل هستند و همیشه هدفشان این است که مرتبط ترین نتایج را به درخواست خود نشان دهند. پیوندهای خارجی که از وبسایتهایی با همان جایگاه به دست میآیند میتوانند به Google کمک کنند تا ارتباط محتوای وبسایت شما را برای یک جستجوی خاص و میزان محبوبیت شما را درک کند. این می تواند رتبه وب سایت شما را افزایش دهد.
به تجربه کاربر ارزش می بخشد
با پیوند دادن به وب سایت دیگری، می توانید به کاربران کمک کنید تا اطلاعات اضافی و مرتبطی را که به دنبال آن هستند بیابند. این می تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد و آنها را تشویق کند تا برای محتوای با کیفیت تر در آینده دوباره از وب سایت شما بازدید کنند.
فرصت های بک لینک را افزایش می دهد
پیوند دادن به سایر منابع قابل اعتماد در وب می تواند به شما کمک کند تا یک بک لینک از آنها دریافت کنید و این می تواند یک محیط پیوند طبیعی ایجاد کند. این یکی از بهترین تکنیک ها برای افزایش رتبه شما در SERP های مختلف (صفحات نتایج موتور جستجو) است.
انواع لینک های خارجی چیست؟
پیوندهای خارجی به طور کلی به دو نوع طبقه بندی می شوند
پیوندها را دنبال کنید
پیوندهای Dofollow به خزنده های موتورهای جستجو نشان می دهد که پیوند را دنبال کنند و ارزش پیوند یا آب پیوند را به سایت پیوند داده شده ارسال کنند. این می تواند رتبه آنها را افزایش دهد.
لینک های بدون دنبال کردن
لینک های Nofollow به خزنده ها می گویند که پیوند را دنبال نکنند و هیچ پیوندی را ارسال نکنند. این کار با افزودن یک rel='nofollow' در تگ <a> انجام می شود.
چگونه لینک های مرتبط را پیدا می کنید؟
یافتن پیوندهای مرتبط که از محتوای وبلاگ شما پشتیبانی می کنند می تواند برای رشد کسب و کار شما بسیار مفید باشد. بسیاری از ناشران از افزودن لینکهای خارجی به محتوای وبسایت خود اجتناب میکنند، زیرا این یک فرآیند زمانبر تلقی میشود. با این حال، زمانی که لینک های خارجی را در استراتژی سئو قرار می دهید و از آنها در محتوای خود استفاده می کنید، ارتباط محتوای شما افزایش می یابد.
مطمئن شوید که فقط به وب سایت های معتبری که مردم به آنها اعتماد دارند پیوند اضافه کنید. همچنین صفحه ای که به آن لینک می دهید باید با محتوای وبلاگ شما مرتبط باشد. بی جهت به وب سایت های معروفی که هیچ ارتباطی با محتوای شما ندارند لینک ندهید. بینندگان به طور منفی دریافت خواهند کرد و می توانند بر رتبه شما تأثیر بگذارند.
برای یافتن پیوندهای مرتبط برای وب سایت خود، به طور کامل در اینترنت برای موضوعات پرطرفدار در زمینه کسب و کار خود تحقیق کنید. ابزارهای زیادی در وب وجود دارد که می تواند به شما کمک کند پیوندهای مرتبط با محتوای خود را پیدا کنید.