17-04-2021, 03:45 PM
متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری رشته مدیریت بازرگانی برای سال ۱۴۰۰ می بایست ترازی برابر یا بیشتر از حدنصاب دعوت به مصاحبه آزمون دکتری هر کدرشته محل را در آزمون کتبی کسب کنند تا بتوانند سر جلسه مصاحبه حاضر شوند . داوطلبان می توانند آخرین رتبه و تراز قبولی دکتری مدیریت بازرگانی 99 - 1400 مرحله انتخاب رشته دکتری سراسری را با تراز اکتسابی خود مقایسه نمایند .
رشته مدیریت بازرگانی یکی از زیر مجموعه های گروه علوم انسانی می باشد و همانند سایر رشته های آزمون دکتری ۱۴۰۰ شامل دروس امتحانی زبان انگلیسی ، استعداد تحصیلی و دروس تخصصی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد . پس از اتمام زمان برگزاری آزمون دکتری و اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ، برای تمامی داوطلبانی که در مرحله ثبت نام آزمون دکتری 1400 شرکت کردند ، کارنامه ای حاوی درصد دروس امتحانی ، رتبه ، تراز و وضعیت مجاز به انتخاب رشته داوطلب در تمامی دوره های رشته مدیریت بازرگانی ( روزانه ، نوبت دوم ، غیرانتفاعی و ... ) مشخص شده و بر این اساس امکان شرکت در انتخاب رشته دکتری 1400 برای داوطلبان مجاز فراهم می شود . هر داوطلب می تواند با استفاده از اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۰، کارنامه اولیه خود را مشاهده و دریافت نماید .
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری مدیریت بازرگانی به منظور اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود می بایست کارنامه اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۰ را به دقت مورد تحلیل و بررسی قرار داده و بر اساس فاکتورهای مختلفی همچون تراز آزمون کتبی ، فرم اینترنتی انتخاب رشته را از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org تکمیل کنند . این داوطلبان در صورت دسترسی به آخرین حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته و مقایسه تراز خود با آن ها ، چینش انتخاب های خود را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد . در ادامه این مقاله نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مدیریت بازرگانی 1400 را برای علاقه مندان آورده ایم .
نحوه استفاده از تراز قبولی دکتری مدیریت بازرگانی ۹۹ - ۱۴۰۰
در دومین مرحله از اعلام نتایج آزمون دکتری 1400 و پس از بررسی کارنامه انتخاب رشته دکتری سال گذشته رشته مدیریت بازرگانی برای داوطلبانی که در مرحله ثبت نام آزمون دکتری شرکت کردند و استخراج و تحلیل آماری داده های آن ها توسط کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ، جدول زیر که شامل حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مدیریت بازرگانی 99 می باشد در سه بازه بدبینانه ، منطقی و خوشبینانه بدست آمده است .
نتایج بدین شرح است که هر چقدر تراز کسب شده توسط داوطلب به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بالاتر باشد ، شانس قبولی داوطلب بالاتر است . همچنین هر چقدر تراز متقاضی از محدوده تراز خوشبینانه دورتر یا پایین تر باشد ، شانس وی برای قبولی در آن دانشگاه پایین تر است . البته این نتایج تقریبی است و نتیجه قطعی آزمون دکتری با اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری 1400 مشخص می شود .
این محدوده ها از کارنامه های دکتری مدیریت بازرگانی سال 99 استخراج شده اند و نزدیک ترین و معتبرترین راهنما برای داوطلبان شرکت کننده در زمان ثبت نام آزمون دکتری رشته مدیریت بازرگانی می باشند در نتیجه ممکن است حدنصاب ها و تراز های سال جاری کمی با سال گذشته متفاوت باشد . در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شده اند که ممکن است بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری 1400 ، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشند .
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری 1400
حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مدیریت بازرگانی ۹۹ - ۱۴۰۰
داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 و بررسی دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری مدیریت بازرگانی به محاسبه درصد دروس امتحانی و تخمین تراز آزمون دکتری به صورت تقریبی پرداخته اند ، می توانند با بررسی حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مدیریت بازرگانی سال گذشته ، از شانس محدوده دعوت به مصاحبه خود در دوره های مختلف روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان در دانشگاه های سراسری مطلع گردند .
داوطلبان آزمون دکتری می بایست برای اطلاع از تراز قبولی سال جاری تا زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 1400 صبر نمایند ، با این حال جهت رفاه حال داوطلبان در جدول زیر حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مدیریت بازرگانی استخراج شده از کارنامه های سال گذشته ارائه شده است :
کدرشته انتخابی
نام دانشگاه یا موسسه
نام رشته
گرایش
دوره
ظرفیت نیمسال اول
ظرفیت نیمسال دوم
تراز قبولی بدبینانه
تراز قبولی منطقی
تراز قبولی خوشبینانه
نمره حد نصاب دانشگاه
2101
دانشگاه تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
روزانه
3
6070
الی
6097
5873
الی
6069
5672
الی
5872
6072
2094
دانشگاه تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
3
-
6070
الی
6097
5873
الی
6069
5672
الی
5872
6072
2092
دانشگاه تربیت مدرس
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
3
6070
الی
6097
5873
الی
6069
5672
الی
5872
6072
2105
دانشگاه تهران
مدیریت بازرگانی
رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی
روزانه
3
6070
الی
6097
5873
الی
6069
5672
الی
5872
6072
2114
دانشگاه تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
نوبت دوم
1
5949
الی
5976
5752
الی
5948
5551
الی
5751
5951
2110
دانشگاه تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
نوبت دوم
1
-
5949
الی
5976
5752
الی
5948
5551
الی
5751
5951
2116
دانشگاه تهران
مدیریت بازرگانی
رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی
نوبت دوم
1
-
5949
الی
5976
5752
الی
5948
5551
الی
5751
5951
2093
دانشگاه تربیت مدرس - فاقد خوابگاه
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
1
5935
الی
5962
5738
الی
5934
5537
الی
5737
5937
2097
دانشگاه شهید بهشتی - تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
3
-
5458
الی
5485
5261
الی
5457
5060
الی
5260
5460
2102
دانشگاه شهید بهشتی - تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
روزانه
3
5433
الی
5460
5236
الی
5432
5035
الی
5235
5435
2095
دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم)
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
2
5315
الی
5342
5118
الی
5314
4917
الی
5117
5317
2103
دانشگاه علامه طباطبایی - تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
روزانه
5
-
5194
الی
5221
4997
الی
5193
4796
الی
4996
5196
2098
دانشگاه علامه طباطبایی - تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
5
-
5194
الی
5221
4997
الی
5193
4796
الی
4996
5196
2122
دانشگاه تربیت مدرس
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
پردیس خودگردان
3
5097
الی
5124
4900
الی
5096
4699
الی
4899
5099
2106
دانشگاه علامه طباطبایی - تهران
مدیریت بازرگانی
رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی
روزانه
5
5024
الی
5051
4827
الی
5023
4626
الی
4826
5026
2111
دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم)
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
نوبت دوم
2
5008
الی
5035
4811
الی
5007
4610
الی
4810
5010
2090
دانشگاه اصفهان
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
2
4567
الی
4594
4370
الی
4566
4169
الی
4369
4569
2108
دانشگاه اصفهان
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
نوبت دوم
1
4499
الی
4526
4302
الی
4498
4101
الی
4301
4501
2124
دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم)
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
پردیس خودگردان
3
4385
الی
4412
4188
الی
4384
3987
الی
4187
4387
2109
دانشگاه الزهرا(س) (ویژه خواهران) - تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
نوبت دوم
1
-
4124
الی
4151
3927
الی
4123
3726
الی
3926
4126
2121
دانشگاه اصفهان
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
پردیس خودگردان
1
4106
الی
4133
3909
الی
4105
3708
الی
3908
4108
2096
دانشگاه سمنان
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
4
-
3937
الی
3964
3740
الی
3936
3539
الی
3739
3939
2091
دانشگاه الزهرا(س) (ویژه خواهران) - تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
4
3918
الی
3945
3721
الی
3917
3520
الی
3720
3920
2099
دانشگاه مازندران - بابلسر
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
5
3806
الی
3833
3609
الی
3805
3408
الی
3608
3808
2112
دانشگاه سمنان
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
نوبت دوم
3
-
3691
الی
3718
3494
الی
3690
3293
الی
3493
3693
2125
دانشگاه علامه طباطبایی - تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
پردیس خودگردان
5
3683
الی
3710
3486
الی
3682
3285
الی
3485
3685
2123
دانشگاه علامه طباطبایی - تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
پردیس خودگردان
5
3673
الی
3700
3476
الی
3672
3275
الی
3475
3675
2107
دانشگاه یزد
مدیریت بازرگانی
رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی
روزانه
4
3653
الی
3680
3456
الی
3652
3255
الی
3455
3655
2126
دانشگاه علامه طباطبایی - تهران
مدیریت بازرگانی
رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی
پردیس خودگردان
5
3603
الی
3630
3406
الی
3602
3205
الی
3405
3605
2115
دانشگاه گیلان - رشت
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
نوبت دوم
2
-
3575
الی
3602
3378
الی
3574
3177
الی
3377
3577
2117
دانشگاه یزد
مدیریت بازرگانی
رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی
نوبت دوم
2
3512
الی
3539
3315
الی
3511
3114
الی
3314
3514
2113
دانشگاه مازندران - بابلسر
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
نوبت دوم
5
3283
الی
3310
3086
الی
3282
2885
الی
3085
3285
2104
دانشگاه گیلان - رشت
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
روزانه
6
-
3095
الی
3122
2898
الی
3094
2697
الی
2897
3097
2118
دانشـگاه پیام نـور اسـتان تهـران - مرکـزتحصیلات تکمیلی تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
پیام نور
5
-
3092
الی
3119
2895
الی
3091
2694
الی
2894
3094
2119
دانشـگاه پیام نـور اسـتان تهـران - مرکـزتحصیلات تکمیلی تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
پیام نور
5
-
3089
الی
3116
2892
الی
3088
2691
الی
2891
3091
2120
دانشـگاه پیام نـور اسـتان تهـران - مرکـزتحصیلات تکمیلی تهران
مدیریت بازرگانی
رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی
پیام نور
5
-
3032
الی
3059
2835
الی
3031
2634
الی
2834
3034
2100
دانشگاه محقق ادبیلی – اردبیل
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
5
-
2511
الی
2538
2314
الی
2510
2113
الی
2313
2513
5777
دانشگاه غیرانتفاعی امام صادق (ع)
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
غیرانتفاعی
5
-
2498
الی
2525
2301
الی
2497
2100
الی
2300
2500
2127
دانشگاه یزد
مدیریت بازرگانی
رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی
پردیس خودگردان
4
2342
الی
2369
2145
الی
2341
1944
الی
2144
2344
5762
دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا (ع) - مشهد
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
غیرانتفاعی
7
-
2149
الی
2176
1952
الی
2148
1751
الی
1951
2151
حتما بخوانید: راهنمای مصاحبه دکتری 1400
مشاوره حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مدیریت بازرگانی ۹۹ - ۱۴۰۰
لازم به ذکر است که ترازهای جدول بالا ، حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری 99 هستند که پس از اعلام نتایج دکتری استخراج شده اند و اگر فردی بتواند حدنصاب یک دانشگاه را کسب کند ، به منزله قبولی وی در آن دانشگاه نمی باشد و فقط به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه خواهد شد . سازمان سنجش پس از فرا رسیدن زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری 1400 از طریق سایت sanjesh.org ، نتیجه قبولی را به اطلاع داوطلبان خواهد رساند .
علاقه مندان می توانند پیش از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 1400 از نرم افزار انتخاب رشته دکتری هیوا که به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبان قرار گرفته به عنوان ابزار کمکی در این مرحله استفاده نمایند . همچنین می توانید سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید . برای این کار کافیست از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .
سوالات متداول
1- در صورتی که داوطلب حدنصاب دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته مدیریت بازرگانی را کسب کرده باشد ، یعنی در آن کدرشته محل پذیرفته شده است ؟
خیر . کسب حدنصاب دعوت به مصاحبه یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تواند در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند .
2- تراز قبولی و حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری رشته مدیریت بازرگانی از چه طریقی اعلام می شود ؟
سازمان سنجش با انتشار کارنامه انتخاب رشته دکتری حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته مدیریت بازرگانی را اعلام می کند .
3- کمترین حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری در رشته مدیریت بازرگانی چقدر است ؟
با توجه به اطلاعات در دسترس ، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری در رشته مدیریت بازرگانی 2709 می باشد که در متن مقاله به صورت کامل به آن اشاره شده است .
منبع : آخرین رتبه و تراز قبولی دکتری مدیریت بازرگانی ۹۹ - ۱۴۰۰
رشته مدیریت بازرگانی یکی از زیر مجموعه های گروه علوم انسانی می باشد و همانند سایر رشته های آزمون دکتری ۱۴۰۰ شامل دروس امتحانی زبان انگلیسی ، استعداد تحصیلی و دروس تخصصی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد . پس از اتمام زمان برگزاری آزمون دکتری و اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ، برای تمامی داوطلبانی که در مرحله ثبت نام آزمون دکتری 1400 شرکت کردند ، کارنامه ای حاوی درصد دروس امتحانی ، رتبه ، تراز و وضعیت مجاز به انتخاب رشته داوطلب در تمامی دوره های رشته مدیریت بازرگانی ( روزانه ، نوبت دوم ، غیرانتفاعی و ... ) مشخص شده و بر این اساس امکان شرکت در انتخاب رشته دکتری 1400 برای داوطلبان مجاز فراهم می شود . هر داوطلب می تواند با استفاده از اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۰، کارنامه اولیه خود را مشاهده و دریافت نماید .
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری مدیریت بازرگانی به منظور اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود می بایست کارنامه اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۰ را به دقت مورد تحلیل و بررسی قرار داده و بر اساس فاکتورهای مختلفی همچون تراز آزمون کتبی ، فرم اینترنتی انتخاب رشته را از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org تکمیل کنند . این داوطلبان در صورت دسترسی به آخرین حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته و مقایسه تراز خود با آن ها ، چینش انتخاب های خود را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد . در ادامه این مقاله نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مدیریت بازرگانی 1400 را برای علاقه مندان آورده ایم .
نحوه استفاده از تراز قبولی دکتری مدیریت بازرگانی ۹۹ - ۱۴۰۰
در دومین مرحله از اعلام نتایج آزمون دکتری 1400 و پس از بررسی کارنامه انتخاب رشته دکتری سال گذشته رشته مدیریت بازرگانی برای داوطلبانی که در مرحله ثبت نام آزمون دکتری شرکت کردند و استخراج و تحلیل آماری داده های آن ها توسط کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ، جدول زیر که شامل حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مدیریت بازرگانی 99 می باشد در سه بازه بدبینانه ، منطقی و خوشبینانه بدست آمده است .
نتایج بدین شرح است که هر چقدر تراز کسب شده توسط داوطلب به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بالاتر باشد ، شانس قبولی داوطلب بالاتر است . همچنین هر چقدر تراز متقاضی از محدوده تراز خوشبینانه دورتر یا پایین تر باشد ، شانس وی برای قبولی در آن دانشگاه پایین تر است . البته این نتایج تقریبی است و نتیجه قطعی آزمون دکتری با اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری 1400 مشخص می شود .
این محدوده ها از کارنامه های دکتری مدیریت بازرگانی سال 99 استخراج شده اند و نزدیک ترین و معتبرترین راهنما برای داوطلبان شرکت کننده در زمان ثبت نام آزمون دکتری رشته مدیریت بازرگانی می باشند در نتیجه ممکن است حدنصاب ها و تراز های سال جاری کمی با سال گذشته متفاوت باشد . در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شده اند که ممکن است بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری 1400 ، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشند .
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری 1400
حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مدیریت بازرگانی ۹۹ - ۱۴۰۰
داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 و بررسی دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری مدیریت بازرگانی به محاسبه درصد دروس امتحانی و تخمین تراز آزمون دکتری به صورت تقریبی پرداخته اند ، می توانند با بررسی حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مدیریت بازرگانی سال گذشته ، از شانس محدوده دعوت به مصاحبه خود در دوره های مختلف روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان در دانشگاه های سراسری مطلع گردند .
داوطلبان آزمون دکتری می بایست برای اطلاع از تراز قبولی سال جاری تا زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 1400 صبر نمایند ، با این حال جهت رفاه حال داوطلبان در جدول زیر حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مدیریت بازرگانی استخراج شده از کارنامه های سال گذشته ارائه شده است :
کدرشته انتخابی
نام دانشگاه یا موسسه
نام رشته
گرایش
دوره
ظرفیت نیمسال اول
ظرفیت نیمسال دوم
تراز قبولی بدبینانه
تراز قبولی منطقی
تراز قبولی خوشبینانه
نمره حد نصاب دانشگاه
2101
دانشگاه تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
روزانه
3
6070
الی
6097
5873
الی
6069
5672
الی
5872
6072
2094
دانشگاه تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
3
-
6070
الی
6097
5873
الی
6069
5672
الی
5872
6072
2092
دانشگاه تربیت مدرس
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
3
6070
الی
6097
5873
الی
6069
5672
الی
5872
6072
2105
دانشگاه تهران
مدیریت بازرگانی
رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی
روزانه
3
6070
الی
6097
5873
الی
6069
5672
الی
5872
6072
2114
دانشگاه تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
نوبت دوم
1
5949
الی
5976
5752
الی
5948
5551
الی
5751
5951
2110
دانشگاه تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
نوبت دوم
1
-
5949
الی
5976
5752
الی
5948
5551
الی
5751
5951
2116
دانشگاه تهران
مدیریت بازرگانی
رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی
نوبت دوم
1
-
5949
الی
5976
5752
الی
5948
5551
الی
5751
5951
2093
دانشگاه تربیت مدرس - فاقد خوابگاه
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
1
5935
الی
5962
5738
الی
5934
5537
الی
5737
5937
2097
دانشگاه شهید بهشتی - تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
3
-
5458
الی
5485
5261
الی
5457
5060
الی
5260
5460
2102
دانشگاه شهید بهشتی - تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
روزانه
3
5433
الی
5460
5236
الی
5432
5035
الی
5235
5435
2095
دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم)
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
2
5315
الی
5342
5118
الی
5314
4917
الی
5117
5317
2103
دانشگاه علامه طباطبایی - تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
روزانه
5
-
5194
الی
5221
4997
الی
5193
4796
الی
4996
5196
2098
دانشگاه علامه طباطبایی - تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
5
-
5194
الی
5221
4997
الی
5193
4796
الی
4996
5196
2122
دانشگاه تربیت مدرس
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
پردیس خودگردان
3
5097
الی
5124
4900
الی
5096
4699
الی
4899
5099
2106
دانشگاه علامه طباطبایی - تهران
مدیریت بازرگانی
رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی
روزانه
5
5024
الی
5051
4827
الی
5023
4626
الی
4826
5026
2111
دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم)
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
نوبت دوم
2
5008
الی
5035
4811
الی
5007
4610
الی
4810
5010
2090
دانشگاه اصفهان
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
2
4567
الی
4594
4370
الی
4566
4169
الی
4369
4569
2108
دانشگاه اصفهان
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
نوبت دوم
1
4499
الی
4526
4302
الی
4498
4101
الی
4301
4501
2124
دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم)
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
پردیس خودگردان
3
4385
الی
4412
4188
الی
4384
3987
الی
4187
4387
2109
دانشگاه الزهرا(س) (ویژه خواهران) - تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
نوبت دوم
1
-
4124
الی
4151
3927
الی
4123
3726
الی
3926
4126
2121
دانشگاه اصفهان
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
پردیس خودگردان
1
4106
الی
4133
3909
الی
4105
3708
الی
3908
4108
2096
دانشگاه سمنان
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
4
-
3937
الی
3964
3740
الی
3936
3539
الی
3739
3939
2091
دانشگاه الزهرا(س) (ویژه خواهران) - تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
4
3918
الی
3945
3721
الی
3917
3520
الی
3720
3920
2099
دانشگاه مازندران - بابلسر
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
5
3806
الی
3833
3609
الی
3805
3408
الی
3608
3808
2112
دانشگاه سمنان
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
نوبت دوم
3
-
3691
الی
3718
3494
الی
3690
3293
الی
3493
3693
2125
دانشگاه علامه طباطبایی - تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
پردیس خودگردان
5
3683
الی
3710
3486
الی
3682
3285
الی
3485
3685
2123
دانشگاه علامه طباطبایی - تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
پردیس خودگردان
5
3673
الی
3700
3476
الی
3672
3275
الی
3475
3675
2107
دانشگاه یزد
مدیریت بازرگانی
رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی
روزانه
4
3653
الی
3680
3456
الی
3652
3255
الی
3455
3655
2126
دانشگاه علامه طباطبایی - تهران
مدیریت بازرگانی
رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی
پردیس خودگردان
5
3603
الی
3630
3406
الی
3602
3205
الی
3405
3605
2115
دانشگاه گیلان - رشت
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
نوبت دوم
2
-
3575
الی
3602
3378
الی
3574
3177
الی
3377
3577
2117
دانشگاه یزد
مدیریت بازرگانی
رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی
نوبت دوم
2
3512
الی
3539
3315
الی
3511
3114
الی
3314
3514
2113
دانشگاه مازندران - بابلسر
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
نوبت دوم
5
3283
الی
3310
3086
الی
3282
2885
الی
3085
3285
2104
دانشگاه گیلان - رشت
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
روزانه
6
-
3095
الی
3122
2898
الی
3094
2697
الی
2897
3097
2118
دانشـگاه پیام نـور اسـتان تهـران - مرکـزتحصیلات تکمیلی تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
پیام نور
5
-
3092
الی
3119
2895
الی
3091
2694
الی
2894
3094
2119
دانشـگاه پیام نـور اسـتان تهـران - مرکـزتحصیلات تکمیلی تهران
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
پیام نور
5
-
3089
الی
3116
2892
الی
3088
2691
الی
2891
3091
2120
دانشـگاه پیام نـور اسـتان تهـران - مرکـزتحصیلات تکمیلی تهران
مدیریت بازرگانی
رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی
پیام نور
5
-
3032
الی
3059
2835
الی
3031
2634
الی
2834
3034
2100
دانشگاه محقق ادبیلی – اردبیل
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازاریابی
روزانه
5
-
2511
الی
2538
2314
الی
2510
2113
الی
2313
2513
5777
دانشگاه غیرانتفاعی امام صادق (ع)
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
غیرانتفاعی
5
-
2498
الی
2525
2301
الی
2497
2100
الی
2300
2500
2127
دانشگاه یزد
مدیریت بازرگانی
رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی
پردیس خودگردان
4
2342
الی
2369
2145
الی
2341
1944
الی
2144
2344
5762
دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا (ع) - مشهد
مدیریت بازرگانی
مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
غیرانتفاعی
7
-
2149
الی
2176
1952
الی
2148
1751
الی
1951
2151
حتما بخوانید: راهنمای مصاحبه دکتری 1400
مشاوره حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مدیریت بازرگانی ۹۹ - ۱۴۰۰
لازم به ذکر است که ترازهای جدول بالا ، حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری 99 هستند که پس از اعلام نتایج دکتری استخراج شده اند و اگر فردی بتواند حدنصاب یک دانشگاه را کسب کند ، به منزله قبولی وی در آن دانشگاه نمی باشد و فقط به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه خواهد شد . سازمان سنجش پس از فرا رسیدن زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری 1400 از طریق سایت sanjesh.org ، نتیجه قبولی را به اطلاع داوطلبان خواهد رساند .
علاقه مندان می توانند پیش از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 1400 از نرم افزار انتخاب رشته دکتری هیوا که به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبان قرار گرفته به عنوان ابزار کمکی در این مرحله استفاده نمایند . همچنین می توانید سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید . برای این کار کافیست از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .
سوالات متداول
1- در صورتی که داوطلب حدنصاب دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته مدیریت بازرگانی را کسب کرده باشد ، یعنی در آن کدرشته محل پذیرفته شده است ؟
خیر . کسب حدنصاب دعوت به مصاحبه یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تواند در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند .
2- تراز قبولی و حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری رشته مدیریت بازرگانی از چه طریقی اعلام می شود ؟
سازمان سنجش با انتشار کارنامه انتخاب رشته دکتری حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته مدیریت بازرگانی را اعلام می کند .
3- کمترین حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری در رشته مدیریت بازرگانی چقدر است ؟
با توجه به اطلاعات در دسترس ، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری در رشته مدیریت بازرگانی 2709 می باشد که در متن مقاله به صورت کامل به آن اشاره شده است .
منبع : آخرین رتبه و تراز قبولی دکتری مدیریت بازرگانی ۹۹ - ۱۴۰۰