24-08-2020, 04:44 PM
(آخرین ویرایش: 24-08-2020, 04:45 PM، توسط شقایق اسماعیلی.)
پردیس فناوری کیش_طرح مشاوره صنعت و مدریت_دپارتمان محیط زیست
کاهش ۶۰ درصدی آلودگی هوای کلانشهرها با اصلاح کیفیت سوخت
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از کاهش ۶۰ درصدی آلودگی هوای کلانشهرها با اصلاح کیفیت سوخت خبر داد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، عیسی کلانتری در یک برنامه رادیویی گفت: در سال ۹۲ به ازای هر کیلومتری که یک خودرو طی می کرد، ۱/۱۸۱ گرم مواد مضر آلوده کننده تولید می شد و اکنون با اصلاح کیفیت سوخت، این میزان ۶۰ درصد کاهش یافته و به ۰/۵۲۰ رسیده است. از با به بازار آمدن خودروهای یورو۵ نیز این مقدار به ۰/۴۵۰ گرم خواهد رسید.
وی با بیان این که در حال حاضر ما ۱۴۰ میلیون لیتر سوخت با استاندارد یورو۴ و یورو۵ داریم، اظهارکرد: کیفیت سوخت ما در سال ۹۲ بسیار بد بود و اگر امروز ما همان کیفیت سوخت را داشتیم، کلانشهرهای ما قابل سکونت نبود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست، کلانتری یکی از مشکلات مربوط به آلودگی هوا را موتورهای غیر استانداردی که در گذشته تولید شده و در شهرها تردد می کنند، توصیف کرد و گفت: از ابتدای امسال، به جز ۵۰۰۰ تاکسی و ۴۷۰۰ وانت دوگانه سوزی که سال گذشته تولید شده است، بقیه خودروها باید استاندارد یورو۵ داشته باشند که خوشبختانه همه این موتورها تولید داخل هستند.
سایت خبری حامیان محیط زیست پاک
1399/6/3
http://kishindustry.com/
کاهش ۶۰ درصدی آلودگی هوای کلانشهرها با اصلاح کیفیت سوخت
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از کاهش ۶۰ درصدی آلودگی هوای کلانشهرها با اصلاح کیفیت سوخت خبر داد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، عیسی کلانتری در یک برنامه رادیویی گفت: در سال ۹۲ به ازای هر کیلومتری که یک خودرو طی می کرد، ۱/۱۸۱ گرم مواد مضر آلوده کننده تولید می شد و اکنون با اصلاح کیفیت سوخت، این میزان ۶۰ درصد کاهش یافته و به ۰/۵۲۰ رسیده است. از با به بازار آمدن خودروهای یورو۵ نیز این مقدار به ۰/۴۵۰ گرم خواهد رسید.
وی با بیان این که در حال حاضر ما ۱۴۰ میلیون لیتر سوخت با استاندارد یورو۴ و یورو۵ داریم، اظهارکرد: کیفیت سوخت ما در سال ۹۲ بسیار بد بود و اگر امروز ما همان کیفیت سوخت را داشتیم، کلانشهرهای ما قابل سکونت نبود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست، کلانتری یکی از مشکلات مربوط به آلودگی هوا را موتورهای غیر استانداردی که در گذشته تولید شده و در شهرها تردد می کنند، توصیف کرد و گفت: از ابتدای امسال، به جز ۵۰۰۰ تاکسی و ۴۷۰۰ وانت دوگانه سوزی که سال گذشته تولید شده است، بقیه خودروها باید استاندارد یورو۵ داشته باشند که خوشبختانه همه این موتورها تولید داخل هستند.
سایت خبری حامیان محیط زیست پاک
1399/6/3
http://kishindustry.com/