22-08-2020, 12:01 PM
1. این رشته برای اولین بار در ایران در سال 81 بوسیله دانشکده صداوسیما ارائه شد. بنابراین رشته مدیریت رسانه در این دانشگاه رویکردی ارتباطات محور دارد و در مجموعه دانشکده ارتباطات این دانشگاه قرار گرفته است و بیشتر معطوف به اداره ی رادیو وتلویزیون است. استفاده از اساتید باتجربه و ارزشی در حوزه رسانه ها، نزدیکی به محیط حقیقی رسانه ملی با تمام چالشها و سختیهایش و محیط یکدست دانشجویان دانشکده ارتباطات این دانشگاه مزیت ویژه ای را برای دانشجویان این دانکشده فراهم آورده است.
برای دیدن ادامه مطلب به سایت زیر مراجعه کنید
www.kishindustry.com
برای دیدن ادامه مطلب به سایت زیر مراجعه کنید
www.kishindustry.com