19-05-2019, 12:59 AM
بهبود نرخ تبدیل برای کمپینهای بنری
بازاریابی و بهینه سازی
الهام بخش، خلاقانه؛ طرح های بسته بندی دوستار محیط زیست
شغل های حوزه وب و طراحی: شما کجا قرار دارید؟
بازاریابی دهان به دهان را علمی تر پیش ببرید
بازاریابی و بهینه سازی
[font=samim] یکی از مهمترین فاکتورهایی است که به واسطه اندازهگیری آن، میزان موفقیت یک کمپین تبلیغاتی مشخص میشود. گاهی اوقات به نظر میآید که یک کمپین تبلیغاتی در اصولیترین حالت ممکن طراحی شده است و مشخصا بنر و صفحه فرود آن نیز نرخ تبدیل بسیار بالایی به ارمغان خواهند آورد؛ اما در نهایت بازخورد چندان راضیکننده نیست! در ادامه این مطلب به ۳ راهکار میپردازیم که سبب افزایش نرخ تبدیل میشوند که بارها حساب خود را پس دادهاند:
[/font]
۱. امکان دسترسی به مخاطبان هدف به کمک هدفمندیها
کسبوکار هایی که از تبلیغات بنری به عنوان ابزاری برای پیدا کردن بازار هدف خود بهره میبرند، میتوانند به کمک هدفمندیها نیز به مخاطب مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. با اینکه شاید تصمیم داشته باشید که برای برندسازی یک کمپین بدون هدفمندی و به صورت کلی اجرا کنید، اما همواره لازم است که با شناخت دقیق مخاطب هدف خود و استفاده از هدفمندیهای تبلیغاتی، به مخاطب مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.
[/size]
۲. هدفگیری مجدد
این سرویس به شما کمک میکند تا مخاطبی که در مورد برند و محصولات/خدمات شما مطلع شده، دوباره مورد هدف قرار گیرد و در نهایت خرید و پرداخت نهایی را صورت دهد.
فرض کنید که یک دستبند را در سایتی دیدهاید و حتی آن را در سبد خرید خود قرار دادهاید و در نهایت، در مرحله پرداخت آن را رها کردهاید و از وبسایت مورد نظر خارج شدهاید. یک هفته گذشته و در حین وبگردی با بنر تبلیغاتی همان دستبند روبرو میشوید و احتمال اینکه دوباره روی آن کلیک کنید و خرید خود را تکمیل کنید بسیار بالا است. دقیقا به همین دلیل بنرهای کمپینهای هدفگیری مجدد، CTR بالایی دارند و در نهایت نرخ تبدیل آنها هم بسیار بالا است.
[/size]
۳. متن روی بنر و دکمه فراخوان
همواره استفاده از متن مناسب روی بنر و دکمه فراخوانی که اصولی طراحی شده و چشمنواز باشد، میتوانند هم CTR بنر را افزایش داده و هم نرخ تبدیل را به حداکثر ممکن برسانند؛ به این منظور پیشنهاد میشود که همواره روی متن و دکمه فراخوان خود تست انجام دهید و پس از تکرار چندین باره تست خود، از بهترین نمونه استفاده کنید.[/size]
مقالات مرتبط[/font]
[img=668x0]http://magbot.ir/%d8%a8%d9%87%d8%a8%d9%88%d8%af-%d9%86%d8%b1%d8%ae-%d8%aa%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%85%d9%be%db%8c%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%86%d8%b1%db%8c/campagin-click.png[/img]
[size=undefined]۱. امکان دسترسی به مخاطبان هدف به کمک هدفمندیها
کسبوکار هایی که از تبلیغات بنری به عنوان ابزاری برای پیدا کردن بازار هدف خود بهره میبرند، میتوانند به کمک هدفمندیها نیز به مخاطب مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. با اینکه شاید تصمیم داشته باشید که برای برندسازی یک کمپین بدون هدفمندی و به صورت کلی اجرا کنید، اما همواره لازم است که با شناخت دقیق مخاطب هدف خود و استفاده از هدفمندیهای تبلیغاتی، به مخاطب مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.
[/size]
[img=683x0]http://magbot.ir/%d8%a8%d9%87%d8%a8%d9%88%d8%af-%d9%86%d8%b1%d8%ae-%d8%aa%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%85%d9%be%db%8c%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%86%d8%b1%db%8c/campagin-banner.png[/img]
[size=undefined]۲. هدفگیری مجدد
این سرویس به شما کمک میکند تا مخاطبی که در مورد برند و محصولات/خدمات شما مطلع شده، دوباره مورد هدف قرار گیرد و در نهایت خرید و پرداخت نهایی را صورت دهد.
فرض کنید که یک دستبند را در سایتی دیدهاید و حتی آن را در سبد خرید خود قرار دادهاید و در نهایت، در مرحله پرداخت آن را رها کردهاید و از وبسایت مورد نظر خارج شدهاید. یک هفته گذشته و در حین وبگردی با بنر تبلیغاتی همان دستبند روبرو میشوید و احتمال اینکه دوباره روی آن کلیک کنید و خرید خود را تکمیل کنید بسیار بالا است. دقیقا به همین دلیل بنرهای کمپینهای هدفگیری مجدد، CTR بالایی دارند و در نهایت نرخ تبدیل آنها هم بسیار بالا است.
[/size]
[img=691x0]http://magbot.ir/%d8%a8%d9%87%d8%a8%d9%88%d8%af-%d9%86%d8%b1%d8%ae-%d8%aa%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%85%d9%be%db%8c%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%86%d8%b1%db%8c/campagin-cta.png[/img]
[size=undefined]۳. متن روی بنر و دکمه فراخوان
همواره استفاده از متن مناسب روی بنر و دکمه فراخوانی که اصولی طراحی شده و چشمنواز باشد، میتوانند هم CTR بنر را افزایش داده و هم نرخ تبدیل را به حداکثر ممکن برسانند؛ به این منظور پیشنهاد میشود که همواره روی متن و دکمه فراخوان خود تست انجام دهید و پس از تکرار چندین باره تست خود، از بهترین نمونه استفاده کنید.[/size]
الهام بخش، خلاقانه؛ طرح های بسته بندی دوستار محیط زیست
شغل های حوزه وب و طراحی: شما کجا قرار دارید؟
بازاریابی دهان به دهان را علمی تر پیش ببرید