28-03-2023, 04:20 PM
مشاوره ها
مکالماتی که نقطه شروع آنها بر افکار و نیازهای شما در ارتباط با فرآیندهای روانشناختی، ارتباطات زبانی و توسعه آموزشی متمرکز است، راهنمای ما برای ارائه پشتیبانی حرفه ای و توانمندسازی از طریق مشارکت حرفه ای ما خواهد بود.
فکر کنید سر انسان فکر کرد
نماد قلب نماد
مشاوره روانشناسی
مشاوره کودک و نوجوان
مشاوره برای کودکان پیش دبستانی و دبستان
مشاوره برای نوجوانان و بزرگسالان
مربیگری
گفتار
مشاوره گفتار درمانی
مشاوره گفتار درمانی
گفتار درمانی
نماد دست در دست
مشاوره آموزشی
مشاوره آموزشی برای کودکان در تمام سنین
آیکون دست و قلب
مربیگری
کوچینگ حرفه ای است با هدف حمایت از افرادی که در تلاش برای استفاده کامل از پتانسیل خود و دستیابی موفقیت آمیز به اهداف زندگی و تجاری خود هستند.
مشاوره روانشناسی
و کار درمانی فردی
روان انسان مانند یک توپ پیچیده از نخ های رنگارنگ است. هر مشکلی که داریم یک توپ کوچکتر یا بزرگتر است. برای حل هر مشکلی ابتدا باید آن را درک کنیم.
کودکان در سنین (پیش دبستانی).
نوجوانان و بزرگسالان
مشاوره برای کودکان پیش دبستانی و دبستان
مشاوره کودک
کار با کودکان در مقایسه با کار با مشتریان بزرگسال خاص است. در حالی که کار با بزرگسالان تحت سلطه گفتار به عنوان یک وسیله ارتباطی است، کودکان اغلب خواسته ها و نیازهای خود را به طور غیر مستقیم بیان می کنند. برای اینکه آنها بتوانند کودکان را درک کنند، باید از بهترین واسطه برای این کار استفاده کنیم - بازی. بچههای سن تقویمی کوچکتر اغلب نمیتوانند هر چیزی را که برایشان سنگینی میکند با کلمات بیان کنند. بنابراین، سؤالات مستقیم در مورد یک مشکل یا موقعیت احتمالاً اطلاعات مورد نظر را ارائه نخواهد کرد، زیرا خود کودکان اغلب نمی دانند دقیقاً چه احساسی دارند، چرا چنین احساسی دارند و دقیقاً چه اتفاقی افتاده است. در چنین شرایطی ممکن است ناامیدی و نارضایتی هم از طرف کودک و هم از طرف والدین ظاهر شود. علاوه بر این، والدین ممکن است احساس ناتوانی و درماندگی را تجربه کنند وقتی می بینند که کودک رنج می برد و نمی تواند علت دقیق آن را تشخیص دهد و/یا نمی داند چگونه به او کمک کند.مشاوره کودک و نوجوان
بازی درمانی روشی است که با این آگاهی هدایت می شود که کودکان به طور طبیعی از بازی به عنوان یک راه ارتباطی استفاده می کنند و از طریق آن می توانند مشکلات و احساسات خود را بشناسند و بیان کنند. برای کودکان بین 3 تا 12 سال توصیه می شود.
کار با کودکان در مرکز ما بر اساس اصول درمان شناختی- رفتاری (CBT) و بازی درمانی است. تکنیک های ذهن آگاهی نیز به کار گرفته می شود.
بچه های شاد روی چمن ها دراز کشیده اند
مشاوره گفتار درمانی
و کار درمانی فردی
تشخیص گفتار درمانی شامل تصمیم گیری بالینی در مورد وجود یا عدم وجود اختلال و تعیین تشخیص است. به دنبال آن مشاوره یا درمان انجام می شود.
مشاوره گفتار درمانی، تشخیص
گفتار درمانی
تشخیص گفتار درمانی
تشخیص گفتار درمانی شامل تصمیم گیری بالینی در مورد وجود یا عدم وجود اختلال و تعیین تشخیص است. هدف از تشخیص خود درک مشکلات مشتری است. با استفاده از مصاحبه، پرسشنامه، آزمون های استاندارد و مشاهده انجام می شود.
از طریق روشهای ارزیابی، تعیین میکنیم که آیا نیازی به معرفی کودک/فرد به فرآیند گفتار درمانی وجود دارد یا خیر، و ویژگیها و ویژگیهای خود اختلال را یادداشت میکنیم تا بدانیم چگونه شروع و دوره خود درمان را تعیین کنیم. .
پسر گفتار درمانی
ما به قدرت فکر در همه مان ایمان داریم
خوشبختی افزوده ای به آنچه که هستید نیست - از شما می خواهد که فردی متفاوت از کسی شوید که در جستجوی آن بوده است.
داستان ما را بخوانید
مشاوره آموزشی
ما در حل مشکلات به طور مستقل و رسیدن به اهداف تعیین شده در توسعه آموزشی، پشتیبانی حرفه ای را ارائه می دهیم.
مشاوره آموزشی
مشاوره آموزشی
مشاوره کودک
در تماس با کودک/دانش آموز و والدین، مشکلات عاطفی و اجتماعی را تشخیص می دهیم، بنابراین آنها را برای تصمیم گیری در مورد تغییرات توانمند و هدایت می کنیم. ما در حل مشکلات به طور مستقل و رسیدن به اهداف تعیین شده در توسعه آموزشی، پشتیبانی حرفه ای را ارائه می دهیم.
خانواده در درمان
مربیگری
در فرآیند کوچینگ، مشتریان دانش خود را عمیقتر میکنند و نتایج مطلوب را بهمنظور ارتقای کیفیت زندگی خود ایجاد میکنند.
مربیگری
مربیگری
کوچینگ حرفه ای است با هدف حمایت از افرادی که در تلاش برای استفاده کامل از پتانسیل خود و دستیابی موفقیت آمیز به اهداف زندگی و تجاری خود هستند. می توان آن را نوع خاصی از آموزش ذهنی توصیف کرد و مربی را به عنوان مربی ای که مشتری را از طریق آن راهنمایی می کند. این یک رابطه حرفه ای موقت بین مربی و مشتری بر اساس اعتماد و مشارکت متقابل است و بر اساس این فرض که هر فرد در زندگی خود متخصص است. در فرآیند کوچینگ، مشتریان دانش خود را عمیقتر میکنند و نتایج مطلوب را بهمنظور ارتقای کیفیت زندگی خود ایجاد میکنند.
مربی ارتباط – مشتری
در رابطه برقرار شده بین مشتری و مربی، اولی مسئول نتایج و دومی مسئول فرآیند است. بر این اساس، مربی ابتدا به مشتری خود کمک میکند تا مشکلی را که میخواهد حل کند یا اهدافی را که برای رسیدن به آن تلاش میکند به وضوح تعریف کند و سپس او را در تعیین، توسعه و اجرای فعالیتها و تغییرات رفتاری که او را به سمت حل مشکل سوق میدهد حمایت و تشویق میکند. رسیدن به هدف .
در کوچینگ، ما در درجه اول بر زمان حال متمرکز هستیم: وضعیت فعلی آگاهی مشتری و شرایطی که در آن زندگی می کند. یک کوچ روان درمانگر نیست (اگرچه ممکن است از مکاتب مختلف روان درمانی دانش داشته باشد و برخی از روش ها و تکنیک های آنها را در کار خود به کار گیرد) و مشاوری نیست که راه حل های آماده ای را به مشتری ارائه دهد، بلکه با انتخاب سؤالات مناسب. و روشهای دیگری که در مرحلهای از فرآیند کوچینگ برای پیشرفت مشتری مؤثر ارزیابی میشود، باعث آزاد شدن پتانسیلها و شایستگیهای او میشود که او را به راهحل یا هدف مورد نظر سوق میدهد.
با هر مشتری به صورت جداگانه برخورد می شود و به طور کامل با نیازهای او سازگار است و تمام بازتاب ها و اطلاعات ارائه شده توسط مشتری در طول جلسه محرمانه تلقی می شود.
برای چه کسی مربیگری می کند؟
به همه کسانی (افراد، تیم ها، سازمان ها) که خواهان تغییر در هر حوزه ای از زندگی و فعالیت خود هستند و آماده اند برای دستیابی به تغییر مطلوب، زمان و تلاش خود را صرف کار روی خود کنند. تغییر نشان دهنده راه حلی برای یک مشکل فعلی یا مزمن، رفع نارضایتی از یک موقعیت یا رابطه بین فردی، ترک عادت نامطلوب و غیره است. از سوی دیگر، تغییر می تواند به معنای کسب مهارت دلخواه جدید، بالا بردن کیفیت یک رابطه بین فردی یا رضایت باشد. با یک وضعیت/وضعیت و غیره
دینامیک ایجاد می کند
یک جلسه مربیگری 60 دقیقه طول می کشد.
دفعات جلسات و همچنین مدت زمان کلی کوچینگ به توافق بین مشتری و مربی بستگی دارد، یعنی با نیازهای مشتری سازگار است.
مشاوره کودک
مکالماتی که نقطه شروع آنها بر افکار و نیازهای شما در ارتباط با فرآیندهای روانشناختی، ارتباطات زبانی و توسعه آموزشی متمرکز است، راهنمای ما برای ارائه پشتیبانی حرفه ای و توانمندسازی از طریق مشارکت حرفه ای ما خواهد بود.
فکر کنید سر انسان فکر کرد
نماد قلب نماد
مشاوره روانشناسی
مشاوره کودک و نوجوان
مشاوره برای کودکان پیش دبستانی و دبستان
مشاوره برای نوجوانان و بزرگسالان
مربیگری
گفتار
مشاوره گفتار درمانی
مشاوره گفتار درمانی
گفتار درمانی
نماد دست در دست
مشاوره آموزشی
مشاوره آموزشی برای کودکان در تمام سنین
آیکون دست و قلب
مربیگری
کوچینگ حرفه ای است با هدف حمایت از افرادی که در تلاش برای استفاده کامل از پتانسیل خود و دستیابی موفقیت آمیز به اهداف زندگی و تجاری خود هستند.
مشاوره روانشناسی
و کار درمانی فردی
روان انسان مانند یک توپ پیچیده از نخ های رنگارنگ است. هر مشکلی که داریم یک توپ کوچکتر یا بزرگتر است. برای حل هر مشکلی ابتدا باید آن را درک کنیم.
کودکان در سنین (پیش دبستانی).
نوجوانان و بزرگسالان
مشاوره برای کودکان پیش دبستانی و دبستان
مشاوره کودک
کار با کودکان در مقایسه با کار با مشتریان بزرگسال خاص است. در حالی که کار با بزرگسالان تحت سلطه گفتار به عنوان یک وسیله ارتباطی است، کودکان اغلب خواسته ها و نیازهای خود را به طور غیر مستقیم بیان می کنند. برای اینکه آنها بتوانند کودکان را درک کنند، باید از بهترین واسطه برای این کار استفاده کنیم - بازی. بچههای سن تقویمی کوچکتر اغلب نمیتوانند هر چیزی را که برایشان سنگینی میکند با کلمات بیان کنند. بنابراین، سؤالات مستقیم در مورد یک مشکل یا موقعیت احتمالاً اطلاعات مورد نظر را ارائه نخواهد کرد، زیرا خود کودکان اغلب نمی دانند دقیقاً چه احساسی دارند، چرا چنین احساسی دارند و دقیقاً چه اتفاقی افتاده است. در چنین شرایطی ممکن است ناامیدی و نارضایتی هم از طرف کودک و هم از طرف والدین ظاهر شود. علاوه بر این، والدین ممکن است احساس ناتوانی و درماندگی را تجربه کنند وقتی می بینند که کودک رنج می برد و نمی تواند علت دقیق آن را تشخیص دهد و/یا نمی داند چگونه به او کمک کند.مشاوره کودک و نوجوان
بازی درمانی روشی است که با این آگاهی هدایت می شود که کودکان به طور طبیعی از بازی به عنوان یک راه ارتباطی استفاده می کنند و از طریق آن می توانند مشکلات و احساسات خود را بشناسند و بیان کنند. برای کودکان بین 3 تا 12 سال توصیه می شود.
کار با کودکان در مرکز ما بر اساس اصول درمان شناختی- رفتاری (CBT) و بازی درمانی است. تکنیک های ذهن آگاهی نیز به کار گرفته می شود.
بچه های شاد روی چمن ها دراز کشیده اند
مشاوره گفتار درمانی
و کار درمانی فردی
تشخیص گفتار درمانی شامل تصمیم گیری بالینی در مورد وجود یا عدم وجود اختلال و تعیین تشخیص است. به دنبال آن مشاوره یا درمان انجام می شود.
مشاوره گفتار درمانی، تشخیص
گفتار درمانی
تشخیص گفتار درمانی
تشخیص گفتار درمانی شامل تصمیم گیری بالینی در مورد وجود یا عدم وجود اختلال و تعیین تشخیص است. هدف از تشخیص خود درک مشکلات مشتری است. با استفاده از مصاحبه، پرسشنامه، آزمون های استاندارد و مشاهده انجام می شود.
از طریق روشهای ارزیابی، تعیین میکنیم که آیا نیازی به معرفی کودک/فرد به فرآیند گفتار درمانی وجود دارد یا خیر، و ویژگیها و ویژگیهای خود اختلال را یادداشت میکنیم تا بدانیم چگونه شروع و دوره خود درمان را تعیین کنیم. .
پسر گفتار درمانی
ما به قدرت فکر در همه مان ایمان داریم
خوشبختی افزوده ای به آنچه که هستید نیست - از شما می خواهد که فردی متفاوت از کسی شوید که در جستجوی آن بوده است.
داستان ما را بخوانید
مشاوره آموزشی
ما در حل مشکلات به طور مستقل و رسیدن به اهداف تعیین شده در توسعه آموزشی، پشتیبانی حرفه ای را ارائه می دهیم.
مشاوره آموزشی
مشاوره آموزشی
مشاوره کودک
در تماس با کودک/دانش آموز و والدین، مشکلات عاطفی و اجتماعی را تشخیص می دهیم، بنابراین آنها را برای تصمیم گیری در مورد تغییرات توانمند و هدایت می کنیم. ما در حل مشکلات به طور مستقل و رسیدن به اهداف تعیین شده در توسعه آموزشی، پشتیبانی حرفه ای را ارائه می دهیم.
خانواده در درمان
مربیگری
در فرآیند کوچینگ، مشتریان دانش خود را عمیقتر میکنند و نتایج مطلوب را بهمنظور ارتقای کیفیت زندگی خود ایجاد میکنند.
مربیگری
مربیگری
کوچینگ حرفه ای است با هدف حمایت از افرادی که در تلاش برای استفاده کامل از پتانسیل خود و دستیابی موفقیت آمیز به اهداف زندگی و تجاری خود هستند. می توان آن را نوع خاصی از آموزش ذهنی توصیف کرد و مربی را به عنوان مربی ای که مشتری را از طریق آن راهنمایی می کند. این یک رابطه حرفه ای موقت بین مربی و مشتری بر اساس اعتماد و مشارکت متقابل است و بر اساس این فرض که هر فرد در زندگی خود متخصص است. در فرآیند کوچینگ، مشتریان دانش خود را عمیقتر میکنند و نتایج مطلوب را بهمنظور ارتقای کیفیت زندگی خود ایجاد میکنند.
مربی ارتباط – مشتری
در رابطه برقرار شده بین مشتری و مربی، اولی مسئول نتایج و دومی مسئول فرآیند است. بر این اساس، مربی ابتدا به مشتری خود کمک میکند تا مشکلی را که میخواهد حل کند یا اهدافی را که برای رسیدن به آن تلاش میکند به وضوح تعریف کند و سپس او را در تعیین، توسعه و اجرای فعالیتها و تغییرات رفتاری که او را به سمت حل مشکل سوق میدهد حمایت و تشویق میکند. رسیدن به هدف .
در کوچینگ، ما در درجه اول بر زمان حال متمرکز هستیم: وضعیت فعلی آگاهی مشتری و شرایطی که در آن زندگی می کند. یک کوچ روان درمانگر نیست (اگرچه ممکن است از مکاتب مختلف روان درمانی دانش داشته باشد و برخی از روش ها و تکنیک های آنها را در کار خود به کار گیرد) و مشاوری نیست که راه حل های آماده ای را به مشتری ارائه دهد، بلکه با انتخاب سؤالات مناسب. و روشهای دیگری که در مرحلهای از فرآیند کوچینگ برای پیشرفت مشتری مؤثر ارزیابی میشود، باعث آزاد شدن پتانسیلها و شایستگیهای او میشود که او را به راهحل یا هدف مورد نظر سوق میدهد.
با هر مشتری به صورت جداگانه برخورد می شود و به طور کامل با نیازهای او سازگار است و تمام بازتاب ها و اطلاعات ارائه شده توسط مشتری در طول جلسه محرمانه تلقی می شود.
برای چه کسی مربیگری می کند؟
به همه کسانی (افراد، تیم ها، سازمان ها) که خواهان تغییر در هر حوزه ای از زندگی و فعالیت خود هستند و آماده اند برای دستیابی به تغییر مطلوب، زمان و تلاش خود را صرف کار روی خود کنند. تغییر نشان دهنده راه حلی برای یک مشکل فعلی یا مزمن، رفع نارضایتی از یک موقعیت یا رابطه بین فردی، ترک عادت نامطلوب و غیره است. از سوی دیگر، تغییر می تواند به معنای کسب مهارت دلخواه جدید، بالا بردن کیفیت یک رابطه بین فردی یا رضایت باشد. با یک وضعیت/وضعیت و غیره
دینامیک ایجاد می کند
یک جلسه مربیگری 60 دقیقه طول می کشد.
دفعات جلسات و همچنین مدت زمان کلی کوچینگ به توافق بین مشتری و مربی بستگی دارد، یعنی با نیازهای مشتری سازگار است.
مشاوره کودک