12-07-2022, 10:31 PM
در این مسیر، مسائل و نکاتی در استراتژی کاری این ابزار ضروری و مهم مطرح می شود. در این مقاله سعی شده است تا این موارد متداول را تا حد زیادی معرفی کرده و به تعمیر و تعمیر دیزل ژنراتور بپردازیم. مسائلی که در این دوره مطرح می شود عبارتند از: روشن نشدن دیزل ژنراتور، روش جریان هوای دیزل ژنراتور و اساساً نگهداری و بازیابی کیفیت دیزل ژنراتور. در حوزه تعمیر این محصول، باید همیشه سعی کرد تا عناصر تشکیل دهنده آن را آزمایش کرد، شرایط نگهداری مناسب را ارائه داد و بنابراین قیمت های بازیابی را کاهش داد و کارایی صحیح بدنه یا شاسی را مشاهده کرد. یافتن و دقت در این محتوای متنی توضیحی مرتبط میتواند کمک قابل توجهی به استراتژی مطالعه برای کار با دیزل ژنراتور و در روش رایج مطالعه دیزل ژنراتور کند.
تعمیرات ژنراتور
در تعمیرات دیزل ژنراتور، نگاهی سریع به قطعات این دنده انداخته ایم.
ژنراتور توربوشارژ IVICO
الگویی از ژنراتور دیزلی توربوشارژ تولید شده توسط IVECO
مشکل تعمیرات دیزل ژنراتور به عنوان یک دنده حیاتی در مواقع بروز فاجعه ضروری است که صرف نظر از هزینه و بار مالی، قیمت های سنگین تر را در دراز مدت کاهش می دهد.
اساساً در دوره بازیابی دیزل ژنراتور با 4 عنصر مهم این دنده روبرو هستیم:
نیمه مکانیکی
نیمه برقی
سیستم مدیریت و ایمنی
شاسی و کوپلینگ
عیوب و مشکلات موتور ژنراتور (مکانیکی)
موتور دیزلی KOHLER
در تعمیرات دیزل ژنراتور معمولاً عیوب مکانیکی به شرح زیر است که برای هر یک از آن عیوب به طور دقیق توضیح می دهیم.
چرا موتور دیزل شروع نمی شود یا با مشکل شروع می شود؟
در اکثر توربینهای دیزل، مکانیسم روشن و خاموش کردن توسط مدیریت مکانیکی یک شیر گاز به پایان میرسد. بنابراین، قبل از انجام کاری، باید مطمئن شوید که شیر گاز به درستی کار می کند. تمام تکنیک های دیزل دارای یک پمپ بنزین اصلی برای انتقال گاز از مخزن به پمپ فرسونگا یا کمان ریل هستند. با توجه به این واقعیت، توربینهای دیزل معمولاً به دلیل کمبود گاز یا نقص در سیستم گاز فعال نمیشوند، که اساساً موارد زیر را در نظر میگیریم:
اتصالات سیستم تامین گاز، که دارای لولهها و شیلنگهای گاز است، باید بررسی شود و آیا مسدود شدهاند، باید از بین بروند.
مرحله گاز داخل مخزن باید بررسی شود.
مدارها و لولههای کرنش ضعیف باید بازرسی و هواکش شوند.
فیلتر گاز را بررسی کنید. برای انجام این کار، مخزن را باز کنید و مسیر سوخت رسانی را آزمایش کنید.
اولین پمپ بنزین باید بررسی شود و آیا اجباری است، قطعه معیوب را تعویض کنید و شیرهای پمپ یا فنر آن را تست کنید.
خواه یکی از عیوب بالا در سیستم تامین گاز مشاهده نشود، مسائل مربوط به عملکرد دیزل ژنراتور به دلایلی است که یادآور موارد زیر است: ولتاژ پایین باتری، که نتیجه انرژی ضعیف شروع برای ایجاد چرخه احتراق است. کیفیت پایین گاز مصرفی و یا وجود آب در داخل گاز، آسیب به رینگ و پیستون، کرنش کم کمپرسور، مصرف هوای بسته یا عیوب مکانیکی مختلف.
تعمیرات ژنراتور
در تعمیرات دیزل ژنراتور، نگاهی سریع به قطعات این دنده انداخته ایم.
ژنراتور توربوشارژ IVICO
الگویی از ژنراتور دیزلی توربوشارژ تولید شده توسط IVECO
مشکل تعمیرات دیزل ژنراتور به عنوان یک دنده حیاتی در مواقع بروز فاجعه ضروری است که صرف نظر از هزینه و بار مالی، قیمت های سنگین تر را در دراز مدت کاهش می دهد.
اساساً در دوره بازیابی دیزل ژنراتور با 4 عنصر مهم این دنده روبرو هستیم:
نیمه مکانیکی
نیمه برقی
سیستم مدیریت و ایمنی
شاسی و کوپلینگ
عیوب و مشکلات موتور ژنراتور (مکانیکی)
موتور دیزلی KOHLER
در تعمیرات دیزل ژنراتور معمولاً عیوب مکانیکی به شرح زیر است که برای هر یک از آن عیوب به طور دقیق توضیح می دهیم.
چرا موتور دیزل شروع نمی شود یا با مشکل شروع می شود؟
در اکثر توربینهای دیزل، مکانیسم روشن و خاموش کردن توسط مدیریت مکانیکی یک شیر گاز به پایان میرسد. بنابراین، قبل از انجام کاری، باید مطمئن شوید که شیر گاز به درستی کار می کند. تمام تکنیک های دیزل دارای یک پمپ بنزین اصلی برای انتقال گاز از مخزن به پمپ فرسونگا یا کمان ریل هستند. با توجه به این واقعیت، توربینهای دیزل معمولاً به دلیل کمبود گاز یا نقص در سیستم گاز فعال نمیشوند، که اساساً موارد زیر را در نظر میگیریم:
اتصالات سیستم تامین گاز، که دارای لولهها و شیلنگهای گاز است، باید بررسی شود و آیا مسدود شدهاند، باید از بین بروند.
مرحله گاز داخل مخزن باید بررسی شود.
مدارها و لولههای کرنش ضعیف باید بازرسی و هواکش شوند.
فیلتر گاز را بررسی کنید. برای انجام این کار، مخزن را باز کنید و مسیر سوخت رسانی را آزمایش کنید.
اولین پمپ بنزین باید بررسی شود و آیا اجباری است، قطعه معیوب را تعویض کنید و شیرهای پمپ یا فنر آن را تست کنید.
خواه یکی از عیوب بالا در سیستم تامین گاز مشاهده نشود، مسائل مربوط به عملکرد دیزل ژنراتور به دلایلی است که یادآور موارد زیر است: ولتاژ پایین باتری، که نتیجه انرژی ضعیف شروع برای ایجاد چرخه احتراق است. کیفیت پایین گاز مصرفی و یا وجود آب در داخل گاز، آسیب به رینگ و پیستون، کرنش کم کمپرسور، مصرف هوای بسته یا عیوب مکانیکی مختلف.