31-12-2020, 03:47 PM
پردیس فناوری کیش-طرح مشاوره متخصیص صنعت و مدیریت -گروه فناوری اطلاعات
این مقاله ادامه مقاله اول در مورد برسی خودرو های الکتریکی می باشد این مقاله به شکل تخصصی به چند بخش مهم خودرو های الکتریکی به جز موتور پرداخت است برای مطالعه در مورد موتور های الکتریکی بخش اول را مطالعه کنید.
باتری های اسیدی : می توان گفت قدیمی ترین فناوری در بین باتری ها که هنوز در بسیاری از مدلهای خودروی برقی نیز استفاده میشود. هزینههای اولیه کمتری نسبت به بقیه باتریها دارد و افزایش توان خروجی با اضافه کردن تعداد باتریها به سادگی قابل انجام است........
[font=yekan, num]امروزه باتری های از نوع لیتوم یون و پلیمر در صنایع مختلفی مثل صنایع الکترونیک،خودرو و… متداول شده
[/font]
دو نوع باتری لیتیوم داریم باتری لیتیوم یون و باتری لیتیوم پلیمر، تفاوت این دو
باتری در بخش جداساز آنها و صرفاً در عایق جدا کننده آن ها می باشدکه در نوع پلیمر
[font=yekan, num, tahoma, helvetica]ماده عایقی به شکل خمیری شکل است........[/font]
[font=yekan, num, tahoma, helvetica]این بخش بسیار کوتاهی از مقاله می باشد برای مطالعه کامل مقاله روی این متن کلیک کنید.[/font]
این مقاله ادامه مقاله اول در مورد برسی خودرو های الکتریکی می باشد این مقاله به شکل تخصصی به چند بخش مهم خودرو های الکتریکی به جز موتور پرداخت است برای مطالعه در مورد موتور های الکتریکی بخش اول را مطالعه کنید.
باتری های اسیدی : می توان گفت قدیمی ترین فناوری در بین باتری ها که هنوز در بسیاری از مدلهای خودروی برقی نیز استفاده میشود. هزینههای اولیه کمتری نسبت به بقیه باتریها دارد و افزایش توان خروجی با اضافه کردن تعداد باتریها به سادگی قابل انجام است........
[font=yekan, num]امروزه باتری های از نوع لیتوم یون و پلیمر در صنایع مختلفی مثل صنایع الکترونیک،خودرو و… متداول شده
[/font]
دو نوع باتری لیتیوم داریم باتری لیتیوم یون و باتری لیتیوم پلیمر، تفاوت این دو
باتری در بخش جداساز آنها و صرفاً در عایق جدا کننده آن ها می باشدکه در نوع پلیمر
[font=yekan, num, tahoma, helvetica]ماده عایقی به شکل خمیری شکل است........[/font]
[font=yekan, num, tahoma, helvetica]این بخش بسیار کوتاهی از مقاله می باشد برای مطالعه کامل مقاله روی این متن کلیک کنید.[/font]