12-01-2020, 06:34 PM
اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه اجرایی 98
آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی هر ساله در طی دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه برگزار می شود و از پذیرفته شدگان مرحله اول به منظور حضور در مصاحبه حضوری دعوت به عمل می آید. پس از برگزاری هفتمین دوره این آزمون در روز پنج شنبه مورخ 30 آبان ماه ، نتایج اولیه آن از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود و شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سایت سازمان سنجش ، کارنامه خود را مشاهده نمایند.
نکته حائز اهمیت آن است که داوطلبان می توانند پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98 ، اعتراض خود را در صورت نیاز نسبت به نتایج اعلام کنند تا درخواست آن ها توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار بگیرد.
داوطلبان می توانند از طریق سامانه ثبت درخواست سازمان سنجش ، اعتراض خود را نسبت به نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اعلام نمایند.
زمان اعتراض به نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98
مطابق با اعلام سازمان سنجش ، داوطلبانی که نسبت به کارنامه اولیه اعتراض دارند می توانند در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و از بخش ثبت درخواست ، اعتراض خود را اعلام کرده و یا سوالات خود را مطرح نمایند تا درخواست آن ها توسط کارشناسان مربوطه بررسی شود.
از همین رو ، متقاضیانی که قصد اعتراض به نتایج اعلام شده را دارند ، تا روز پنج شنبه مورخ 26 دی ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه ثبت درخواست ، اقدامات لازم را جهت ثبت اعتراض خود به انجام برسانند تا نمرات آن ها مجددا مورد بررسی قرار بگیرند. هم چنین تا 15 فروردین ماه سال 99 فرصت دارید تا اعتراض خود را نسبت به دیگر موارد مانند عدم اعمال سهمیه ثبت کرده و یا سوالات خود را پیرامون اعلام نتایج مطرح نمایید.
مراحل ثبت اعتراض به نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98
تنها از طریق سامانه ثبت درخواست سازمان سنجش می توانید اعتراض خود را با توجه به راهنمای تصویری زیر ، نسبت به کارنامه اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به ثبت برسانید.
[list]
[*]ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و از منوی سمت چپ ، گزینه “ثبت درخواست” را انتخاب نمایید.
[/list]
[list]
[*]برای آن که بتوانید درخواست ، سوال یا اعتراض خود را ارسال کنید ، باید وارد حساب کاری خود شوید. در صورتی که عضو این سامانه نیستید روی گزینه “عضویت در سایت” و در غیر این صورت ، کلید “ورود به سیستم” را بفشارید.
[/list]
[list]
[*]پس از وارد نمودن پست الکترونیکی و رمز عبور خود ، روی عبارت “ورود” کلیک کنید.
[/list]
[list]
[*]از منوی سمت راست صفحه پیش رو ، گزینه “درخواست جدید” را انتخاب کنید.
[/list]
[list]
[*]در این بخش ، دو مولفه آزمون و سال را مشاهده می کنید. آزمون را “استخدامی متمرکز دستگاه ای اجرایی” و سال را “98” انتخاب کرده و سپس دکمه “جستجو” را بفشارید.
[/list]
[list]
[*]در این مرحله لیست مربوط به مواردی را مشاهده می کنید که امکان اعتراض به آن ها فراهم می باشد. عنوان مورد نظر را انتخاب کرده و روی کلمه “انتخاب” که در مقابل هر یک تعبیه شده است ، کلیک نمایید.
[/list]
[list]
[*]پس از انتخاب گزینه “تقاضای بررسی مجدد نمره” ، صفحه زیر نمایش داده می شود که لازم است شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را وارد کنید.
[/list]
علاوه بر گزینه “تقاضای بررسی مجدد نمره” ، گزینه دیگری تحت عنوان “دریافت شماره پرونده یا داوطلبی” وجود دارد که داوطلبان می توانند در صورت فراموشی این دو شماره و یا عدم دسترسی به آن ها ، از این طریق نسبت به دریافت مجدد آن ها اقدام نمایند.
[list]
[*]با استفاده از گزینه “عمومی” نیز می توانید اعتراض خود را در صورت نیاز به توضیحات ثبت نمایید. بدین ترتیب که ابتدا نوع مشکل خود را از میان گزینه های موجود انتخاب کرده و پس از درج عنوان ، متن پیام را به صورت کامل شرح دهید.
[/list]
امکان ثبت درخواست مبنی بر بررسی مجدد نمره برای هر داوطلب تنها یک بار فعال و قابل ارسال می باشد. از همین رو ، توصیه می کنیم در ثبت اطلاعات دقت نمایید و در نظر داشته باشید که پس از ارسال درخواست ، امکان اصلاح یا حذف آن وجود نخواهد داشت.
لازم به ذکر است درخواست هایی که دارای چند سوال با محتوای متفاوت هستند باید به صورت جداگانه ارسال شوند. توجه داشته باشید به پیام های ارسالی از سوی پروفایل هایی با اطلاعات ناقص یا نادرست که مانع از احراز هویت داوطلب شود ، رسیدگی نخواهد شد. پس از ارسال درخواست ، امکان مشاهده پاسخ آن با کلیک روی عنوان مربوطه ، فراهم می باشد.
سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…
منبع: اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه اجرایی
نقلقول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه اجرایی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقلقول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید
آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی هر ساله در طی دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه برگزار می شود و از پذیرفته شدگان مرحله اول به منظور حضور در مصاحبه حضوری دعوت به عمل می آید. پس از برگزاری هفتمین دوره این آزمون در روز پنج شنبه مورخ 30 آبان ماه ، نتایج اولیه آن از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود و شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سایت سازمان سنجش ، کارنامه خود را مشاهده نمایند.
نکته حائز اهمیت آن است که داوطلبان می توانند پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98 ، اعتراض خود را در صورت نیاز نسبت به نتایج اعلام کنند تا درخواست آن ها توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار بگیرد.
داوطلبان می توانند از طریق سامانه ثبت درخواست سازمان سنجش ، اعتراض خود را نسبت به نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اعلام نمایند.
زمان اعتراض به نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98
مطابق با اعلام سازمان سنجش ، داوطلبانی که نسبت به کارنامه اولیه اعتراض دارند می توانند در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و از بخش ثبت درخواست ، اعتراض خود را اعلام کرده و یا سوالات خود را مطرح نمایند تا درخواست آن ها توسط کارشناسان مربوطه بررسی شود.
از همین رو ، متقاضیانی که قصد اعتراض به نتایج اعلام شده را دارند ، تا روز پنج شنبه مورخ 26 دی ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه ثبت درخواست ، اقدامات لازم را جهت ثبت اعتراض خود به انجام برسانند تا نمرات آن ها مجددا مورد بررسی قرار بگیرند. هم چنین تا 15 فروردین ماه سال 99 فرصت دارید تا اعتراض خود را نسبت به دیگر موارد مانند عدم اعمال سهمیه ثبت کرده و یا سوالات خود را پیرامون اعلام نتایج مطرح نمایید.
مراحل ثبت اعتراض به نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98
تنها از طریق سامانه ثبت درخواست سازمان سنجش می توانید اعتراض خود را با توجه به راهنمای تصویری زیر ، نسبت به کارنامه اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به ثبت برسانید.
[list]
[*]ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و از منوی سمت چپ ، گزینه “ثبت درخواست” را انتخاب نمایید.
[/list]
[list]
[*]برای آن که بتوانید درخواست ، سوال یا اعتراض خود را ارسال کنید ، باید وارد حساب کاری خود شوید. در صورتی که عضو این سامانه نیستید روی گزینه “عضویت در سایت” و در غیر این صورت ، کلید “ورود به سیستم” را بفشارید.
[/list]
[list]
[*]پس از وارد نمودن پست الکترونیکی و رمز عبور خود ، روی عبارت “ورود” کلیک کنید.
[/list]
[list]
[*]از منوی سمت راست صفحه پیش رو ، گزینه “درخواست جدید” را انتخاب کنید.
[/list]
[list]
[*]در این بخش ، دو مولفه آزمون و سال را مشاهده می کنید. آزمون را “استخدامی متمرکز دستگاه ای اجرایی” و سال را “98” انتخاب کرده و سپس دکمه “جستجو” را بفشارید.
[/list]
[list]
[*]در این مرحله لیست مربوط به مواردی را مشاهده می کنید که امکان اعتراض به آن ها فراهم می باشد. عنوان مورد نظر را انتخاب کرده و روی کلمه “انتخاب” که در مقابل هر یک تعبیه شده است ، کلیک نمایید.
[/list]
[list]
[*]پس از انتخاب گزینه “تقاضای بررسی مجدد نمره” ، صفحه زیر نمایش داده می شود که لازم است شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را وارد کنید.
[/list]
علاوه بر گزینه “تقاضای بررسی مجدد نمره” ، گزینه دیگری تحت عنوان “دریافت شماره پرونده یا داوطلبی” وجود دارد که داوطلبان می توانند در صورت فراموشی این دو شماره و یا عدم دسترسی به آن ها ، از این طریق نسبت به دریافت مجدد آن ها اقدام نمایند.
[list]
[*]با استفاده از گزینه “عمومی” نیز می توانید اعتراض خود را در صورت نیاز به توضیحات ثبت نمایید. بدین ترتیب که ابتدا نوع مشکل خود را از میان گزینه های موجود انتخاب کرده و پس از درج عنوان ، متن پیام را به صورت کامل شرح دهید.
[/list]
امکان ثبت درخواست مبنی بر بررسی مجدد نمره برای هر داوطلب تنها یک بار فعال و قابل ارسال می باشد. از همین رو ، توصیه می کنیم در ثبت اطلاعات دقت نمایید و در نظر داشته باشید که پس از ارسال درخواست ، امکان اصلاح یا حذف آن وجود نخواهد داشت.
لازم به ذکر است درخواست هایی که دارای چند سوال با محتوای متفاوت هستند باید به صورت جداگانه ارسال شوند. توجه داشته باشید به پیام های ارسالی از سوی پروفایل هایی با اطلاعات ناقص یا نادرست که مانع از احراز هویت داوطلب شود ، رسیدگی نخواهد شد. پس از ارسال درخواست ، امکان مشاهده پاسخ آن با کلیک روی عنوان مربوطه ، فراهم می باشد.
نقلقول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه اجرایی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقلقول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید
سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…
منبع: اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه اجرایی