19-12-2022, 02:00 PM
همان طور که از نام بازاریابی ویدیوی پیدا است، از ویدیو بهعنوان ابزاری برای بازاریابی و تبلیغات استفاده میشود. به عبارتی، ویدیو مارکتینگ به معنای تهیه ویدیو (تعیین بودجه، نوشتن فیلمنامه، تصویربرداری و تدوین)، تبلیغ آن (انتشار در کانالهای مختلف از جمله شبکههای اجتماعی، یوتیوب و آپارات) و در آخر، تجزیهوتحلیل عملکرد ویدیو (بررسی معیارهای تعداد کل بازدیدها، نرخ کلیک و نرخ تبدیل) است.
شما میتوانید با افزودن محتوای ویدیویی به استراتژی بازاریابی خود، شاهد افزایش تعداد مشتریان راغب (لید) و درآمدتان باشید. بهعنوان مثال، میتوانید ویدیوهای کوتاهی دربارهٔ کسبوکار خود منتشر کنید یا بهسراغِ ساختن مستندهای طولانی دربارهٔ موضوعهای داغ روز بروید؛ همه چیز به هدف و جیب شما گره خورده است!
بازاریابی ویدیویی به یکی از قطعههای مهم استراتژی بازاریابی کسبوکارها تبدیل شده است؛ بنابراین عدم توجه به آن میتواند دردسرساز شود و به شکست کسبوکارتان منجر شود. با این حال، چه چیزی باعث شده است که نقش و تاثیر ویدئو مارکتینگ به این اندازه پُررنگ شودویدئو مارکتینگ به معنای ایجاد محتوای ارزشمند بهمنظور ارتقای برندها، اطلاعرسانی به مصرفکنندگان و تقویت ارتباط ما مشتریان است. ویدئو مارکتینگ کمک میکند تا با ایجاد یک واکنش احساسی در بینندگان، بسیار قدرتمندتر از متن ساده یا تصویر در مخاطب خود ذهنیت ایجاد کنید.
شما میتوانید با افزودن محتوای ویدیویی به استراتژی بازاریابی خود، شاهد افزایش تعداد مشتریان راغب (لید) و درآمدتان باشید. بهعنوان مثال، میتوانید ویدیوهای کوتاهی دربارهٔ کسبوکار خود منتشر کنید یا بهسراغِ ساختن مستندهای طولانی دربارهٔ موضوعهای داغ روز بروید؛ همه چیز به هدف و جیب شما گره خورده است!
بازاریابی ویدیویی به یکی از قطعههای مهم استراتژی بازاریابی کسبوکارها تبدیل شده است؛ بنابراین عدم توجه به آن میتواند دردسرساز شود و به شکست کسبوکارتان منجر شود. با این حال، چه چیزی باعث شده است که نقش و تاثیر ویدئو مارکتینگ به این اندازه پُررنگ شودویدئو مارکتینگ به معنای ایجاد محتوای ارزشمند بهمنظور ارتقای برندها، اطلاعرسانی به مصرفکنندگان و تقویت ارتباط ما مشتریان است. ویدئو مارکتینگ کمک میکند تا با ایجاد یک واکنش احساسی در بینندگان، بسیار قدرتمندتر از متن ساده یا تصویر در مخاطب خود ذهنیت ایجاد کنید.