گزارش برگزاری چهارمین دوره فن بیان و سخنوری با رویکرد اموربانکی
![[تصویر: %D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%81%D9%86-%D...%DB%8C.jpg]](http://kishtech.ir/wp-content/uploads/2020/09/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%81%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%B3%D8%AE%D9%86%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D9%88%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%DB%8C.jpg)
چهارمین دوره فن بیان و سخنوری با رویکرد امور بانکی به سفارش اداره کل آموزش بانک ایران زمین توسط پردیس فناوری کیش (کیش تک) از تاریخ ۹۹/۰۹/۰۵الی ۹۹/۰۹/۱۹ویژه مدیران و کارکنان این بانک به صورت آنلاین برگزار گردید و افراد پس از بهره گیری از کلاس های این دوره در دو گروه در آزمون الکترونیکی فن بیان شرکت نمودند ، کیش تک آمادگی برگزاری کلیه دوره های آنلاین (همزمان و یا آفلاین) را برای مجموعه های بانکی دراد سرفصل اصلی این دوره شامل موراد زیر می باشد :
۱- تعریف فن بیان و آشنایی با سطوح آن.
![[تصویر: %D9%81%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D...%DB%8C.jpg]](http://kishtech.ir/wp-content/uploads/2020/09/%D9%81%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%B3%D8%AE%D9%86%D9%88%D8%B1%DB%8C.jpg)
۲- تعریف متقاعد سازی و آشنایی با سطوح آن .
۳- چرا فن بیان و متقاعد سازی اهمیت دارند .
۴- دسته بندی انواع مشتریان بانکی.
۵- دسته بندی جلسات بانکی.
۶- چگونه جلسه را مدیریت کنیم (از شروع تا پایان).
۷- تفاوت سخن گفتن در جلسات رسمی و غیر رسمی .
۸- آداب و پوشش سخنران (بایدها و نباید ها ).
۹- تولید محتوا.
۱۰- مدیریت لحن .
۱۱- زبان بدن .
۱۲- تیپ شناسی شخصیتی مشتریان
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.rahyaranlms.ir و تلگرام kishtech@ و اینستاگرام _kishtech.ir لینک پیش ثبت نام www.rahyaranlms.ir مراجعه نمایید .
راه های ارتباطی :
تلفن : ۰۲۱۶۶۱۷۶۱۹۶ ۰۲۱۶۶۴۹۳۵۲۷
آدرس : بلوار کشاورز خیابان ۱۶ آذر انتشارات دانشگاه تهران پلاک ۵۴ طبقه ۵ واحد۹