تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › خذمات الکترونیکی - ترم اول 99-1400شنبه ساعت 15* v
« قبلی 1 2 3 4 5 بعدی »

اپلیکیشن بامیلو

امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
اپلیکیشن بامیلو
عباس غیاثوند محمدخانی آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 25
موضوع‌ها: 7
تاریخ عضویت: Nov 2020
اعتبار: 0
#1
01-12-2020, 10:11 PM (آخرین ویرایش: 23-12-2020, 12:49 PM، توسط عباس غیاثوند محمدخانی.)
عباس غیاثوند محمدخانی 
مدیریت کسب و کار
ترم سوم
استاد داوود رمضانی
اپلیکیشن بامیلو
شماره دانشجویی: 98136001170099
سوال1 :نقاط ضعف اپلیکیشن بامیلو رانام ببرید؟
سوال2 :برنامه بامیلو برای آینده چیست؟ 
سوال3 : اپلیکیشن بامیلورامختصراتوضیح دهید؟


فایل‌(های) پیوست شده
.pdf   اپلیکیشن بامیل1-۱.pdf (اندازه: 1.41 MB / تعداد دفعات دریافت: 10)
ارسال‌ها
پاسخ
reza_mohebelahi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 68
موضوع‌ها: 8
تاریخ عضویت: Oct 2020
اعتبار: 0
#2
07-12-2020, 03:00 PM
سوال یک: • ناقص بودن توضیحات و بررسی محصولات به نسبت دیجی‌کالا و عدم تمایل کاربران به نظر دادن و امتیاز دادن به کالاها در این سایت که عملاً نمی‌تواند مثل دیجی‌کالا به تصمیم‌گیری مشتری کمک کند. • پاسخ‌گویی ضعیف نسبت به دیجی‌کالا؛ (عدم وجود پاسخ‌گویی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته) و همچنین به دلیل ظرفیت کم خطوط تماس تلفنی کاربر اکثر اوقات یا بوق اشغال مواجه می‌شود یا با صف انتظار. (البته پیش‌تر بامیلو از خطوط تلفن مجازی استفاده می‌کرد که اصلاً خیلی اوقات نمی‌شد با آن‌ها تماس گرفت.) • به علت عدم هماهنگی با تأمین‌کنندگان و نداشتن انبار متمرکز بازه زمانی ارسال گاهی طولانی می‌شود و حتی مشاهده‌شده که پس از چند روز بامیلو سفارش را لغو کرده است، که البته این مشکل با هماهنگی بیش‌تر مثلاً از طریق اتحاد استراتژیک و یا سیستم اطلاعاتی مشترک برطرف می‌شود. • بسته‌بندی نامناسب مرسوله‌ها، استفاده از کیسه‌های سایز بزرگ برای سفارش‌ها با سایز کوچک که تأثیر بد بر تجربه مشتری می‌گذارد. • نداشتن لباس فرم برای پیک‌های ارسال محصولات و عدم آموزش برخورد مناسب به آن‌ها.

سوال دو: ایستادن در مقام اول را برای بامیلو در آینده

سوال سه: اپلیکیشن بامیلو (Bamilo) یکی از اپلیکیشن‌های فروشگاهی است که این روزها در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده و کمتر کسی است که به تبع تبلیغاتی که برای جشنواره این اپلیکیشن انجام شده است، نام آن را نشنیده باشد؛ ولی چیزی که مهم‌تر از این تبلیغات برای اپ فروشگاهی است، سابقه و نام بزرگ فروشگاه اینترنتی بامیلو بوده که از جمله دو فروشگاه گسترده اینترنتی به شمار می‌رود.
ارسال‌ها
پاسخ
ali.abed آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 71
موضوع‌ها: 8
تاریخ عضویت: Nov 2020
اعتبار: 0
#3
13-12-2020, 12:06 AM
(01-12-2020, 10:11 PM)عباس غیاثوند محمدخانی نوشته است: سوال1 :نقاط ضعف اپلیکیشن بامیلو رانام ببرید؟
سوال2 :برنامه بامیلو برای آینده چیست؟ 
سوال3 : اپلیکیشن بامیلورامختصراتوضیح دهید؟

پاسخ ۱. ناقص بودن توضیحات و پاسخ‌گویی ضعیف نسبت  و عدم وجود پاسخ‌گویی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفتهو همچنین به دلیل ظرفیت کم خطوط تماس تلفنی کاربر اکثر اوقات یا بوق اشغال مواجه می‌شود یا با صف انتظار. (البته پیش‌تر بامیلو از خطوط تلفن مجازی استفاده می‌کرد که اصلاً خیلی اوقات نمی‌شد با آن‌ها تماس گرفت.) • به علت عدم هماهنگی با تأمین‌کنندگان و نداشتن انبار متمرکز بازه زمانی ارسال گاهی طولانی می‌شود و حتی مشاهده‌شده که پس از چند روز بامیلو سفارش را لغو کرده است، که البته این مشکل با هماهنگی بیش‌تر مثلاً از طریق اتحاد استراتژیک و یا سیستم اطلاعاتی مشترک برطرف می‌شود. • بسته‌بندی نامناسب مرسوله‌ها، استفاده از کیسه‌های سایز بزرگ برای سفارش‌ها با سایز کوچک که تأثیر بد بر تجربه مشتری می‌گذارد. • نداشتن لباس فرم برای پیک‌های ارسال محصولات و عدم آموزش برخورد مناسب به آن‌ها.

پاسخ ۲.  ایستادن در مقام اول را برای بامیلو در آینده

پاسخ ۳. اپلیکیشن بامیلو یکی از اپلیکیشن‌های فروشگاهی است که این روزها در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده و کمتر کسی است که به تبع تبلیغاتی که برای جشنواره این اپلیکیشن انجام شده است، نام آن را نشنیده باشد؛ ولی چیزی که مهم‌تر از این تبلیغات برای اپ فروشگاهی است، سابقه و نام بزرگ فروشگاه اینترنتی بامیلو بوده که از جمله دو فروشگاه گسترده اینترنتی به شمار می‌رود.
ارسال‌ها
پاسخ
zeynab_shirzadi آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 30
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: Nov 2020
اعتبار: 0
#4
13-12-2020, 12:45 AM (آخرین ویرایش: 13-12-2020, 12:53 AM، توسط zeynab_shirzadi.)
3- بامیلو بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران در زمینه‌های مد، لباس، اکسسوری و بسیاری از مجموعه کالاهای مختلف است و در بسیاری از انواع کالا همچون لوازم خانگی، الکترونیک و دیگر محصولات مشابه قیمت‌ها و پیشنهادات فوق العاده‌ای ارایه می‌نماید. در بامیلو شما با خاطری آسوده می توانید بین صدها برند و هزاران کالا، محصولات مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تجربه خرید به بهترین شکل ممکن در اپلیکیشن بامیلو به راحتی در هر مکان و زمان و در امنیت کامل امکان پذیر شده است. ارسال سریع کالا درب خانه یا محل کار شما در کنار انتخاب میان روش‌های مختلف پرداخت چه به صورت نقدی در محل و چه پرداخت آنلاین از امتیازات خرید از طریق این اپلیکیشن است.

2-بازار اینترنتی بامیلو با هدف حفظ تاثیرگذاری خود در فضای تجارت الکترونیک ایران و ارائه خدمات به کاربران ایرانی، قصد دارد روی بخش‌های کلیدی‌تری در بازار خرده‌فروشی متمرکز شود. بامیلو با توجه به تغییرات بازار ایران، رویکرد خود را هم تغییر خواهد داد و این تغییرات مستلزم کوچک‌تر شدن و حذف برخی قسمت‌هاست که تقاضای کمتری دارند.
ارسال‌ها
پاسخ
ابراهیم حاجوی آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 18
موضوع‌ها: 10
تاریخ عضویت: Nov 2020
اعتبار: 0
#5
20-12-2020, 08:57 PM
جواب سوال ۲.تفاوت فروشگاه market در کیفیت سرویس است
جواب سوال۳ .یکی از آپ های فروشگاهی است
جواب سوال ۱.
ارسال‌ها
پاسخ
رحمان مهرمنش آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 26
موضوع‌ها: 4
تاریخ عضویت: Nov 2020
اعتبار: 0
#6
22-12-2020, 10:08 AM
سوال یک: • ناقص بودن توضیحات و بررسی محصولات به نسبت دیجی‌کالا و عدم تمایل کاربران به نظر دادن و امتیاز دادن به کالاها در این سایت که عملاً نمی‌تواند مثل دیجی‌کالا به تصمیم‌گیری مشتری کمک کند. • پاسخ‌گویی ضعیف نسبت به دیجی‌کالا؛ (عدم وجود پاسخ‌گویی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته) و همچنین به دلیل ظرفیت کم خطوط تماس تلفنی کاربر اکثر اوقات یا بوق اشغال مواجه می‌شود یا با صف انتظار. (البته پیش‌تر بامیلو از خطوط تلفن مجازی استفاده می‌کرد که اصلاً خیلی اوقات نمی‌شد با آن‌ها تماس گرفت.) • به علت عدم هماهنگی با تأمین‌کنندگان و نداشتن انبار متمرکز بازه زمانی ارسال گاهی طولانی می‌شود و حتی مشاهده‌شده که پس از چند روز بامیلو سفارش را لغو کرده است، که البته این مشکل با هماهنگی بیش‌تر مثلاً از طریق اتحاد استراتژیک و یا سیستم اطلاعاتی مشترک برطرف می‌شود. • بسته‌بندی نامناسب مرسوله‌ها، استفاده از کیسه‌های سایز بزرگ برای سفارش‌ها با سایز کوچک که تأثیر بد بر تجربه مشتری می‌گذارد. • نداشتن لباس فرم برای پیک‌های ارسال محصولات و عدم آموزش برخورد مناسب به آن‌ها.
ارسال‌ها
پاسخ
Naser Tohidloo آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 6
موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: Dec 2020
اعتبار: 0
#7
23-12-2020, 01:52 PM
پاسخ سوال ۱:
۱.در زمان تست ما چیزی به نام ”تحویل پستی“ وجود نداشت و نتوانستیم در تست کالاهای مختلف این گزینه را در سبد خریدمان ببینیم! ۲.علیرغم دسته بندیهای بسیار متنوع، کمبود بعضی از برندها در این فروشگاه محسوس است. ۳.نبود امکانات جزئی از مقایسه محصول با سایر محصولات مشابه و نمودار قیمتی کالاو جزئیات دیگری که قطعا به خرید کاربر کمک میکند.
پاسخ سوال ۲:تفاوت فروشگاههایی با مدل Retail و Marketplace در کیفیت سرویس است. در مدل- Marketplace که روش فعلی بامیلو است- کالا از فروشنده گرفته شده به انبار بامیلو منتقل میشود سپس به مشتری تحویل داده خواهد شد. این فرآیند باعث میشود تا تنوع محصولات افزایش یافته و رقابت بین فروشنده ها منجر به کاهش قیمت و افزایش کیفیت محصولات شود؛ اما زمان تحویل کالا از فروشنده به بامیلو و سپس تحویل آن به مشتری بیشتر از حالت خردهفروشی یا Retail است. ما در بامیلو تالش میکنیم تا زمان تحویل کاال به مشتری را تا حد ممکن کاهش دهیم و در این زمینه مدام در حال تالش و سرمایهگذاری هستیم. ایجاد اتصال بین نرمافزار فروشندگان و خریداران یکی از اقداماتی است که کمک میکند تا کالاها سریعتر به دست مشتریان برسد.
پاسخ سوال ۳:اپلیکیشن بامیلو (Bamilo) یکی از اپلیکیشنهای فروشگاهی است که این روزها در فضای رسانهای و شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده و کمتر کسی است که به تبع تبلیغاتی که برای جشنواره این اپلیکیشن انجام شده است، نام آن را نشنیده باشد؛ ولی چیزی که مهمتر از این تبلیغات برای اپ فروشگاهی است، سابقه و نام بزرگ فروشگاه اینترنتی بامیلو بوده که از جمله دو فروشگاه گسترده اینترنتی به شمار میرود.
ارسال‌ها
پاسخ
حسین قاسمی آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 8
موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: Dec 2020
اعتبار: 0
#8
23-12-2020, 06:03 PM
سوال یک: • ناقص بودن توضیحات و بررسی محصولات به نسبت دیجی‌کالا و عدم تمایل کاربران به نظر دادن و امتیاز دادن به کالاها در این سایت که عملاً نمی‌تواند مثل دیجی‌کالا به تصمیم‌گیری مشتری کمک کند. • پاسخ‌گویی ضعیف نسبت به دیجی‌کالا؛ (عدم وجود پاسخ‌گویی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته) و همچنین به دلیل ظرفیت کم خطوط تماس تلفنی کاربر اکثر اوقات یا بوق اشغال مواجه می‌شود یا با صف انتظار. (البته پیش‌تر بامیلو از خطوط تلفن مجازی استفاده می‌کرد که اصلاً خیلی اوقات نمی‌شد با آن‌ها تماس گرفت.) • به علت عدم هماهنگی با تأمین‌کنندگان و نداشتن انبار متمرکز بازه زمانی ارسال گاهی طولانی می‌شود و حتی مشاهده‌شده که پس از چند روز بامیلو سفارش را لغو کرده است، که البته این مشکل با هماهنگی بیش‌تر مثلاً از طریق اتحاد استراتژیک و یا سیستم اطلاعاتی مشترک برطرف می‌شود. • بسته‌بندی نامناسب مرسوله‌ها، استفاده از کیسه‌های سایز بزرگ برای سفارش‌ها با سایز کوچک که تأثیر بد بر تجربه مشتری می‌گذارد. • نداشتن لباس فرم برای پیک‌های ارسال محصولات و عدم آموزش برخورد مناسب به آن‌ها.

سوال دو: ایستادن در مقام اول را برای بامیلو در آینده

سوال سه: اپلیکیشن بامیلو (Bamilo) یکی از اپلیکیشن‌های فروشگاهی است که این روزها در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده و کمتر کسی است که به تبع تبلیغاتی که برای جشنواره این اپلیکیشن انجام شده است، نام آن را نشنیده باشد؛ ولی چیزی که مهم‌تر از این تبلیغات برای اپ فروشگاهی است، سابقه و نام بزرگ فروشگاه اینترنتی بامیلو بوده که از جمله دو فروشگاه گسترده اینترنتی به شمار می‌رود
ارسال‌ها
پاسخ
کمیل حسین نژاد آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 5
موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: Dec 2020
اعتبار: 0
#9
24-12-2020, 01:37 AM
سوال یک: • ناقص بودن توضیحات و بررسی محصولات به نسبت دیجی‌کالا و عدم تمایل کاربران به نظر دادن و امتیاز دادن به کالاها در این سایت که عملاً نمی‌تواند مثل دیجی‌کالا به تصمیم‌گیری مشتری کمک کند. • پاسخ‌گویی ضعیف نسبت به دیجی‌کالا؛ (عدم وجود پاسخ‌گویی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته) و همچنین به دلیل ظرفیت کم خطوط تماس تلفنی کاربر اکثر اوقات یا بوق اشغال مواجه می‌شود یا با صف انتظار. (البته پیش‌تر بامیلو از خطوط تلفن مجازی استفاده می‌کرد که اصلاً خیلی اوقات نمی‌شد با آن‌ها تماس گرفت.) • به علت عدم هماهنگی با تأمین‌کنندگان و نداشتن انبار متمرکز بازه زمانی ارسال گاهی طولانی می‌شود و حتی مشاهده‌شده که پس از چند روز بامیلو سفارش را لغو کرده است، که البته این مشکل با هماهنگی بیش‌تر مثلاً از طریق اتحاد استراتژیک و یا سیستم اطلاعاتی مشترک برطرف می‌شود. • بسته‌بندی نامناسب مرسوله‌ها، استفاده از کیسه‌های سایز بزرگ برای سفارش‌ها با سایز کوچک که تأثیر بد بر تجربه مشتری می‌گذارد. • نداشتن لباس فرم برای پیک‌های ارسال محصولات و عدم آموزش برخورد مناسب به آن‌ها.

سوال دو: ایستادن در مقام اول را برای بامیلو در آینده

سوال سه: اپلیکیشن بامیلو (Bamilo) یکی از اپلیکیشن‌های فروشگاهی است که این روزها در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده و کمتر کسی است که به تبع تبلیغاتی که برای جشنواره این اپلیکیشن انجام شده است، نام آن را نشنیده باشد؛ ولی چیزی که مهم‌تر از این تبلیغات برای اپ فروشگاهی است، سابقه و نام بزرگ فروشگاه اینترنتی بامیلو بوده که از جمله دو فروشگاه گسترده اینترنتی به شمار می‌رود.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  اپلیکیشن دی جی کالا حسین قاسمی 5 1,017 27-12-2020, 03:20 PM
آخرین ارسال: b.mohamadi
  اپلیکیشن ایوا zeynab_shirzadi 9 1,695 27-12-2020, 03:18 PM
آخرین ارسال: b.mohamadi
  سوال دوم اپلیکیشن ایرانسل من Saeed Ghasemi 3 913 27-12-2020, 03:16 PM
آخرین ارسال: b.mohamadi
  سوال سوم اپلیکیشن ایرانسل من Saeed Ghasemi 3 919 24-12-2020, 04:33 PM
آخرین ارسال: Massoud Valinejadi
  اپلیکیشن سکه محمدرضا پاکی 1 615 24-12-2020, 12:30 PM
آخرین ارسال: محمدرضا پاکی
  تحقیق درباره ی اپلیکیشن اسنپ Naser Tohidloo 1 617 24-12-2020, 11:39 AM
آخرین ارسال: عباس غیاثوند محمدخانی
  سوال اول اپلیکیشن ایرانسل من Saeed Ghasemi 1 551 24-12-2020, 03:35 AM
آخرین ارسال: zeynab_shirzadi
  اپلیکیشن ایوا zeynab_shirzadi 8 1,408 24-12-2020, 02:03 AM
آخرین ارسال: Saeed Ghasemi
  اپلیکیشن ایوا zeynab_shirzadi 7 1,195 24-12-2020, 01:58 AM
آخرین ارسال: Saeed Ghasemi
  سوال یک اپلیکیشن بله ali.abed 11 1,620 24-12-2020, 01:40 AM
آخرین ارسال: کمیل حسین نژاد

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 30-06-2025، 06:27 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.