12-02-2020, 07:11 PM
منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته مدیریت رسانه 99
با توجه به پیشرفت جوامع و بالا رفتن سطح فرهنگ عموم ، تعداد علاقه مندان به ارتقا سطح دانش روز به روز در حال افزایش است. هر ساله داوطلبان زیادی تصمیم به ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی می گیرند. متقاضیانی که قصد ثبت نام کنکور ارشد 99 را دارند می بایست در آذرماه نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.
منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته مدیریت رسانه
مهم ترین گام برای کسب موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد ، شناخت و تهیه منابع مرتبط با رشته مورد تقاضا است تا با مطالعه آن ها بتوان بهترین نتیجه را در آزمون کسب کرد. با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد ، منابع کنکور ارشد 99 نیز برای داوطلبان هر دو دانشگاه یکسان می باشد.
به دلیل رقابت تنگاتنگ داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد بهتر است داوطلبان بعد از تهیه منابع ، از مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد 99 استفاده نمایند تا بتوانند به بهترین نحو برنامه ریزی کنکور ارشد خود را انجام دهند و در فرصت باقی مانده تا برگزاری کنکور ارشد بهترین عملکرد را داشته باشند.
علاقه مندان به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد سال 99 در یک مجموعه رشته ثبت نام می نمایند و در زمان انتخاب رشته می توانند رشته و گرایش مورد نظر خود را از آن مجموعه انتخاب کنند.
عناوین دروس امتحانی مدیریت رسانه در کنکور کارشناسی ارشد 99
در هنگام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 ، به دلیل گستردگی رشته های ارائه شده ، داوطلبان در یک مجموعه رشته شرکت می نمایند و در زمان انتخاب رشته ارشد 99 ، رشته و گرایش موردنظر خود را در دانشگاه های ارائه شده انتخاب می کنند.
منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته مدیریت رسانه
مدیریت رسانه نیز در گروه علوم انسانی می باشد که ضرایب و اهمیت دروس در گرایش های ارائه شده آن متفاوت است. به همین دلیل داوطلبانی که قصد دارند تنها در یکی از گرایش های این رشته به تحصیل بپردازند نیازی به مطالعه همه دروس معرفی شده نخواهند داشت. به این صورت که می توانند با مراجعه به دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و جداول رشته های امتحانی ، از اهمیت و ضرایب دروس امتحانی برای گرایش مورد نظر خود مطلع شوند.
مدیریت رسانه مباحث و دروس زیر را شامل می شود:
[list]
[*]زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی) با ضریب 3
[*]مبانی کلی ارتباط جمعی (شناخت وسایل ارتباط جمعی ، نظریه های ارتباط جمعی ، ارتباط بین المللی مخاطبان ارتباطات جمعی و آثار اجتماعی ارتباطات) با ضریب 4
[*]کاربرد آمار و روش تحقیق با ضریب 2
[*]دانش مدیریت با ضریب 4
[*]اخلاق و معارف اسلامی با ضریب 2
[/list]منابع کنکور کارشناسی ارشد مدیریت رسانه سال 99
مدیریت رسانه یکی از رشته های مجموعه علوم ارتباطات اجتماعی (کد 1138) می باشد و جزء رشته های شناور آزمون کارشناسی ارشد محسوب می شود. یعنی داوطلبان می توانند علاوه بر این رشته ، در یکی از رشته های اصلی نیز در آزمون شرکت نمایند. علاقه مندان به مدیریت رسانه می بایست ابتدا با منابع آن آشنا شده سپس با مطالعه آن ها خود را برای شرکت در آزمون آماده نمایند.
معرفی این منابع به معنی انحصاری بودن آن نیست بلکه شما می توانید برای تسلط بیشتر ، کتاب ها و منابع مرتبط را نیز مطالعه نمایید یا برای دروسی که چندین منبع معرفی شده است در صورت مشابه بودن محتوا می توانید یکی از آن ها را مطالعه کنید.
منابع آزمون کارشناسی ارشد مدیریت رسانه
شناخت وسایل ارتباط جمعی
مبانی سواد بصری، تالیف دونیس ا. داندیس، انتشارات سروش.
جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی، تالیف ژان کازنو، مترجم باقر ساروخانی، انتشارات اطلاعات.
جامعه شناسی ارتباطات، تالیف باقر ساروخانی، انتشارات اطلاعات.
شناخت ارتباطات جمعی، تالیف ملوین دفلور – اورت ای. دنیس، مترجم سیروس مرادی، انتشارات دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.
وسایل ارتباط جمعی، تالیف معتمد نژاد، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
آشنایی با وسایل ارتباط جمعی، تالیف محمود میرزایی، انتشارات گوهر اندیشه.
نظریه های ارتباط جمعی ، ارتباط بین المللی مخاطبان ارتباطات جمعی و آثار اجتماعی ارتباطات
ارتباط شناسی، تألیف دکتر مهدی محسنیان راد، انتشارات سروش.
وسائل ارتباط جمعی، تألیف کاظم معتمد نژاد، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
مبانی ارتباط جمعی، تألیف سید محمد دادگران، انتشارات فیروزه.
نظریه رسانه ها، تألیف فرد اینگلیس، ترجمه محمود حقیقت کاشانی، انتشارات مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامه ای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.
نظریه های ارتباطات
نظریه های ارتباطات، تالیف سورین و تانکارد، مترجم علیرضا دهقان، انتشارات دانشگاه تهران.
ارتباطات بین الملل (جلد ۱ و ۲)، تالیف معتمدنژآد، انتشارات دفتر مطالعات و توسعه رسانه ها.
ارتباطات توسعه در جهان سوم، تالیف سرینواس ملکات و لزلی استوز، مترجم شعبانعلی بهرام پور، انتشارات پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم.
نظریه های ارتباطات جمعی، تالیف دنیس مک کوایل، ترجمه پرویز اجلالی، انتشارات دفتر مطالعات و توسعه رسانه ها.
مفاهیم ارتباط جمعی در رسانه
سواد رسانه ای، تالیف جیمز پاتر، ترجمه اسدی و همکاران، انتشارات سیمای شرق.
عصر اطلاعات (جلد جامعه شبکه ای)، تالیف مانوئل کاستلز، ترجمه علیقلیان، انتشارات طرح نو.
نظریه های ارتباطات، تالیف ورنرسورین، ترجمه علیرضا دهقان، انتشارات دانشگاه تهران.
مخاطب شناسی، تالیف دنیس مک کوایل، ترجمه منتظرالقائم، انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
کاربرد آمار
آمار، تالیف عادل آذر و منصور مؤمنی و سعید جعفری، انتشارات سمت.
احتمالات و آمار کاربردی، تالیف دکتر علی دلاور، انتشارات رشد.
آمار، تالیف الهه ارسلان و شعله مرادفام، انتشارات کانون فرهنگی آموزش.
آمار در علوم انسانی، تالیف دکتر علی دلاور، انتشارات دانشگاه پیام نور.
روش تحقیق
روش تحقیق کیفی، تالیف اوه فلیک، ترجمه هادی جلیلی، انتشارات نی.
روش تحقیق در علوم اجتماعی (جلد ۱ و ۲)، تالیف ارل ببی، ترجمه رضا فاضل، انتشارات سمت.
مبانی پژوهش در علوم رفتاری، تألیف فرد کرلینجر، ترجمه حسن پاشا شریفی و جعفر نجفی زند، انتشارات آوای نور.
روش های تحقیق در علوم اجتماعی، تالیف باقر ساروخانی، انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
دانش مدیریت
دانش مدیریت و سازمان،تالیف آرش قشمی،انتشارات علم و دانش.
دانش مدیریت، مبانی سازمان و مدیریت،تالیف علی اسماعیلی، جعفر طرقی بیدآبادی،انتشارات دانشگاه اصفهان .
مبانی رفتار سازمانی، تالیف استیفن رابینز، مترجم علی پارسائیان، و محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی.
مدیریت منابع انسانی، اسفندیار سعادت، انتشارات سمت.
اخلاق و معارف اسلامی
اندیشه اسلامی ۱، تالیف جعفر سبحانی و محمد محمدرضایی، انتشارات دانشگاه پیام نور.
اندیشه اسلامی ۲، تالیف جعفر سبحانی و محمد محمدرضایی، انتشارات دانشگاه پیام نور.
اخلاق و تربیت اسلامی، تالیف محمدتقی رهبر و محمدحسن رحیمیان، انتشارات سمت.
اخلاق اسلامی، تالیف محمدعلی سادات، انتشارات سمت.
زبان تخصصی
زبان انگلیسی، ویژه ارتباطات، تالیف کاظم مزینانی و احمد مرادی، انتشارات آسوریک.
زبان تخصصی ارتباطات اجتماعی، تالیف فرشاد نجفی اسدالهی، انتشارات فرهیختگان دانشگاه.
زبان عمومی
کتاب ۵۰۴ واژه ضروری تافل، انتشارات جنگل.
کتاب گرامر کاربردی زبان انگلیسی، شهاب اناری و همکاران، انتشارات مبتکران.
کتاب مجموعه سوالات کارشناسی ارشد زبان عمومی، انتشارات سازمان سنجش و آموزش کشور.
علاقه مندانی که در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 99 در مدیریت رسانه در آزمون شرکت نموده اند با انتشار نتایج کنکور کارشناسی ارشد می توانند کارنامه اولیه خود را دریافت نمایند. داوطلبانی که با توجه به مندرجات کارنامه خود حد نصاب علمی لازم را کسب نموده اند یا به عبارتی مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد شده اند ، می توانند در زمان مقرر نسبت به ثبت کد رشته محل های مورد نظر خود در سایت مربوطه اقدام نمایند.
سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…
منبع : منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته مدیریت رسانه
نقلقول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته مدیریت رسانه با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقلقول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید
با توجه به پیشرفت جوامع و بالا رفتن سطح فرهنگ عموم ، تعداد علاقه مندان به ارتقا سطح دانش روز به روز در حال افزایش است. هر ساله داوطلبان زیادی تصمیم به ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی می گیرند. متقاضیانی که قصد ثبت نام کنکور ارشد 99 را دارند می بایست در آذرماه نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.
منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته مدیریت رسانه
مهم ترین گام برای کسب موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد ، شناخت و تهیه منابع مرتبط با رشته مورد تقاضا است تا با مطالعه آن ها بتوان بهترین نتیجه را در آزمون کسب کرد. با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد ، منابع کنکور ارشد 99 نیز برای داوطلبان هر دو دانشگاه یکسان می باشد.
به دلیل رقابت تنگاتنگ داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد بهتر است داوطلبان بعد از تهیه منابع ، از مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد 99 استفاده نمایند تا بتوانند به بهترین نحو برنامه ریزی کنکور ارشد خود را انجام دهند و در فرصت باقی مانده تا برگزاری کنکور ارشد بهترین عملکرد را داشته باشند.
علاقه مندان به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد سال 99 در یک مجموعه رشته ثبت نام می نمایند و در زمان انتخاب رشته می توانند رشته و گرایش مورد نظر خود را از آن مجموعه انتخاب کنند.
عناوین دروس امتحانی مدیریت رسانه در کنکور کارشناسی ارشد 99
در هنگام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 ، به دلیل گستردگی رشته های ارائه شده ، داوطلبان در یک مجموعه رشته شرکت می نمایند و در زمان انتخاب رشته ارشد 99 ، رشته و گرایش موردنظر خود را در دانشگاه های ارائه شده انتخاب می کنند.
منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته مدیریت رسانه
مدیریت رسانه نیز در گروه علوم انسانی می باشد که ضرایب و اهمیت دروس در گرایش های ارائه شده آن متفاوت است. به همین دلیل داوطلبانی که قصد دارند تنها در یکی از گرایش های این رشته به تحصیل بپردازند نیازی به مطالعه همه دروس معرفی شده نخواهند داشت. به این صورت که می توانند با مراجعه به دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و جداول رشته های امتحانی ، از اهمیت و ضرایب دروس امتحانی برای گرایش مورد نظر خود مطلع شوند.
مدیریت رسانه مباحث و دروس زیر را شامل می شود:
[list]
[*]زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی) با ضریب 3
[*]مبانی کلی ارتباط جمعی (شناخت وسایل ارتباط جمعی ، نظریه های ارتباط جمعی ، ارتباط بین المللی مخاطبان ارتباطات جمعی و آثار اجتماعی ارتباطات) با ضریب 4
[*]کاربرد آمار و روش تحقیق با ضریب 2
[*]دانش مدیریت با ضریب 4
[*]اخلاق و معارف اسلامی با ضریب 2
[/list]منابع کنکور کارشناسی ارشد مدیریت رسانه سال 99
مدیریت رسانه یکی از رشته های مجموعه علوم ارتباطات اجتماعی (کد 1138) می باشد و جزء رشته های شناور آزمون کارشناسی ارشد محسوب می شود. یعنی داوطلبان می توانند علاوه بر این رشته ، در یکی از رشته های اصلی نیز در آزمون شرکت نمایند. علاقه مندان به مدیریت رسانه می بایست ابتدا با منابع آن آشنا شده سپس با مطالعه آن ها خود را برای شرکت در آزمون آماده نمایند.
معرفی این منابع به معنی انحصاری بودن آن نیست بلکه شما می توانید برای تسلط بیشتر ، کتاب ها و منابع مرتبط را نیز مطالعه نمایید یا برای دروسی که چندین منبع معرفی شده است در صورت مشابه بودن محتوا می توانید یکی از آن ها را مطالعه کنید.
منابع آزمون کارشناسی ارشد مدیریت رسانه
شناخت وسایل ارتباط جمعی
مبانی سواد بصری، تالیف دونیس ا. داندیس، انتشارات سروش.
جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی، تالیف ژان کازنو، مترجم باقر ساروخانی، انتشارات اطلاعات.
جامعه شناسی ارتباطات، تالیف باقر ساروخانی، انتشارات اطلاعات.
شناخت ارتباطات جمعی، تالیف ملوین دفلور – اورت ای. دنیس، مترجم سیروس مرادی، انتشارات دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.
وسایل ارتباط جمعی، تالیف معتمد نژاد، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
آشنایی با وسایل ارتباط جمعی، تالیف محمود میرزایی، انتشارات گوهر اندیشه.
نظریه های ارتباط جمعی ، ارتباط بین المللی مخاطبان ارتباطات جمعی و آثار اجتماعی ارتباطات
ارتباط شناسی، تألیف دکتر مهدی محسنیان راد، انتشارات سروش.
وسائل ارتباط جمعی، تألیف کاظم معتمد نژاد، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
مبانی ارتباط جمعی، تألیف سید محمد دادگران، انتشارات فیروزه.
نظریه رسانه ها، تألیف فرد اینگلیس، ترجمه محمود حقیقت کاشانی، انتشارات مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامه ای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.
نظریه های ارتباطات
نظریه های ارتباطات، تالیف سورین و تانکارد، مترجم علیرضا دهقان، انتشارات دانشگاه تهران.
ارتباطات بین الملل (جلد ۱ و ۲)، تالیف معتمدنژآد، انتشارات دفتر مطالعات و توسعه رسانه ها.
ارتباطات توسعه در جهان سوم، تالیف سرینواس ملکات و لزلی استوز، مترجم شعبانعلی بهرام پور، انتشارات پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم.
نظریه های ارتباطات جمعی، تالیف دنیس مک کوایل، ترجمه پرویز اجلالی، انتشارات دفتر مطالعات و توسعه رسانه ها.
مفاهیم ارتباط جمعی در رسانه
سواد رسانه ای، تالیف جیمز پاتر، ترجمه اسدی و همکاران، انتشارات سیمای شرق.
عصر اطلاعات (جلد جامعه شبکه ای)، تالیف مانوئل کاستلز، ترجمه علیقلیان، انتشارات طرح نو.
نظریه های ارتباطات، تالیف ورنرسورین، ترجمه علیرضا دهقان، انتشارات دانشگاه تهران.
مخاطب شناسی، تالیف دنیس مک کوایل، ترجمه منتظرالقائم، انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
کاربرد آمار
آمار، تالیف عادل آذر و منصور مؤمنی و سعید جعفری، انتشارات سمت.
احتمالات و آمار کاربردی، تالیف دکتر علی دلاور، انتشارات رشد.
آمار، تالیف الهه ارسلان و شعله مرادفام، انتشارات کانون فرهنگی آموزش.
آمار در علوم انسانی، تالیف دکتر علی دلاور، انتشارات دانشگاه پیام نور.
روش تحقیق
روش تحقیق کیفی، تالیف اوه فلیک، ترجمه هادی جلیلی، انتشارات نی.
روش تحقیق در علوم اجتماعی (جلد ۱ و ۲)، تالیف ارل ببی، ترجمه رضا فاضل، انتشارات سمت.
مبانی پژوهش در علوم رفتاری، تألیف فرد کرلینجر، ترجمه حسن پاشا شریفی و جعفر نجفی زند، انتشارات آوای نور.
روش های تحقیق در علوم اجتماعی، تالیف باقر ساروخانی، انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
دانش مدیریت
دانش مدیریت و سازمان،تالیف آرش قشمی،انتشارات علم و دانش.
دانش مدیریت، مبانی سازمان و مدیریت،تالیف علی اسماعیلی، جعفر طرقی بیدآبادی،انتشارات دانشگاه اصفهان .
مبانی رفتار سازمانی، تالیف استیفن رابینز، مترجم علی پارسائیان، و محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی.
مدیریت منابع انسانی، اسفندیار سعادت، انتشارات سمت.
اخلاق و معارف اسلامی
اندیشه اسلامی ۱، تالیف جعفر سبحانی و محمد محمدرضایی، انتشارات دانشگاه پیام نور.
اندیشه اسلامی ۲، تالیف جعفر سبحانی و محمد محمدرضایی، انتشارات دانشگاه پیام نور.
اخلاق و تربیت اسلامی، تالیف محمدتقی رهبر و محمدحسن رحیمیان، انتشارات سمت.
اخلاق اسلامی، تالیف محمدعلی سادات، انتشارات سمت.
زبان تخصصی
زبان انگلیسی، ویژه ارتباطات، تالیف کاظم مزینانی و احمد مرادی، انتشارات آسوریک.
زبان تخصصی ارتباطات اجتماعی، تالیف فرشاد نجفی اسدالهی، انتشارات فرهیختگان دانشگاه.
زبان عمومی
کتاب ۵۰۴ واژه ضروری تافل، انتشارات جنگل.
کتاب گرامر کاربردی زبان انگلیسی، شهاب اناری و همکاران، انتشارات مبتکران.
کتاب مجموعه سوالات کارشناسی ارشد زبان عمومی، انتشارات سازمان سنجش و آموزش کشور.
علاقه مندانی که در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 99 در مدیریت رسانه در آزمون شرکت نموده اند با انتشار نتایج کنکور کارشناسی ارشد می توانند کارنامه اولیه خود را دریافت نمایند. داوطلبانی که با توجه به مندرجات کارنامه خود حد نصاب علمی لازم را کسب نموده اند یا به عبارتی مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد شده اند ، می توانند در زمان مقرر نسبت به ثبت کد رشته محل های مورد نظر خود در سایت مربوطه اقدام نمایند.
نقلقول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته مدیریت رسانه با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقلقول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید
سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…
منبع : منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته مدیریت رسانه