26-12-2019, 01:15 PM
[font=.SF UI][font=.SFUI-Regular]✅علت مورب بودن شیارهای رتور موتورهای القایی چیست ؟[/font][/font]
[font=.SF UI][font=.SFUI-Regular]شیارهای مورب در ابتدا به این علت استفاده شده اند که در هنگام راه اندازی روتور قفل نکند و به حرکت در آید ( در صورت برابری تعداد شیارهای روتور با استاتور، روتور گرایش به قفل کردن دارد). از نتایج بعدی آن می توان به کاهش نویز مغناطیسی، کاهش لرزش و تولید گشتاور نرم اشاره کرد.[/font][/font]
[font=.SF UI][font=.SFUI-Regular]⚡️برق قدرت کشور[/font][/font]
[font=.SF UI][font=.SFUI-Regular]???[/font][/font]
[font=.SF UI][font=.SFUI-Regular]? @bargh001[/font][/font]
[font=.SF UI][font=.SFUI-Regular]شیارهای مورب در ابتدا به این علت استفاده شده اند که در هنگام راه اندازی روتور قفل نکند و به حرکت در آید ( در صورت برابری تعداد شیارهای روتور با استاتور، روتور گرایش به قفل کردن دارد). از نتایج بعدی آن می توان به کاهش نویز مغناطیسی، کاهش لرزش و تولید گشتاور نرم اشاره کرد.[/font][/font]
[font=.SF UI][font=.SFUI-Regular]⚡️برق قدرت کشور[/font][/font]
[font=.SF UI][font=.SFUI-Regular]???[/font][/font]
[font=.SF UI][font=.SFUI-Regular]? @bargh001[/font][/font]