15-11-2017, 03:20 PM
امروز در مورد فاکتورهای تخصصی سئو در طراحی سایت را توضیح خواهیم داد و این فاکتور ها کمک بسیاری برای اینکه در موتورهای جستجوگر موفق باشید و رتبه خوبی هم داشته باشید به همراه دارد.
به برخی از موارد در زیر اشاره می کنیم و در مورد طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت فروشگاهی آن شرح خواهیم داد:
CTR
کلمه Click Through Rate را به اختصار CTR می گویند. این کلمه به معنای درصد کلیک خوردن وب سایت شما در موتورهای جستجوگر است. هنگامی که CTR را برای سایت خود افزایش دهید. کاربران زیادی به وب سایت شما را در موتورهای جستجوگر کلیک می کند و وارد وب سایت شما می شوند. سعی نمائید با فعالیت صحیح درصد کلیک خوردن وب سایتان را افزایش دهید.
با افزایش CTR می تواند رتبه و جایگاه خوبی را در موتورهای جستجوگر داشته باشید.
Bonus Rate
Bonus Rate را در وب سایت خود کاهش دهید. Bonus Rate یعنی اینکه شخصی که از طریق موتورهای جستجوگر سایت شما را جستجو می کند و روی وب سایت شما کلیک می کند. اما بعد از وارد شدن به وب سایت خیلی سریع وب سایت شما را می بندد بدون اینکه در سایت شما زمان زیادی صرف کند یا اینکه از صفحات دیگر بازدید کند. هنگامی Bonus Rate افزایش یابد ارزش وب سایت شما کاهش خواهد یافت . پس همیشه در صفحات وب مخصوصا صفحه اول از جذابیتی زیادی استفاده کنید تا کاربران زمان زیادی را در وب سایت شما بمانند تا Bonus Rate کاهش یابد.
برای کاهش Bonus Rate موارد زیر را رعایت کنید:
استفاده از محتوای با کیفیت می تواند زمان حضور کاربران را وب سایت افزایش دهد.
در انتهای هر پست و نوشته از پست های مرتبط استفاده کنید.
عدم استفاده بیش از حد تبلیغات ، که کاربر به راحتی نتواند محتوا مورد نیاز خود را پیدا کند.
در صفحه ۴۰۴ می توانید یک فرم برای جستجو قرار دهید که کاربر از سایت شما خارج نشود.
Schema.org
اخیرا برای همکاری بین گوگل ، بینگ و یاهو پروتکلی نوشته است . استانداردهای مربوط به این نشانه گذاری را تصویب کردند تا چند زبان نشانه گذاری در موتور های جستجوگر رواج پیدا نکند. از این استاندارد برای نشانه گذاری استفاده می شود که به وب مسترها این اجازه را بدهد که در طراحی وب سایت به کدهای HTML یک وب سایت دست یابند.
گذاشتن این پروتکل در کدهای وب سایت به موتور های جستجوگر برای یافتن راحتر صفحات کمک می کند و می تواند رتبه و جایگاه هر وب سایت را بهبود ببخشد.
اگر دوست دارید مقالات دیگری در این زمینه بخوانید، به طراحی سایت مراجعه کنید.
به برخی از موارد در زیر اشاره می کنیم و در مورد طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت فروشگاهی آن شرح خواهیم داد:
CTR
کلمه Click Through Rate را به اختصار CTR می گویند. این کلمه به معنای درصد کلیک خوردن وب سایت شما در موتورهای جستجوگر است. هنگامی که CTR را برای سایت خود افزایش دهید. کاربران زیادی به وب سایت شما را در موتورهای جستجوگر کلیک می کند و وارد وب سایت شما می شوند. سعی نمائید با فعالیت صحیح درصد کلیک خوردن وب سایتان را افزایش دهید.
با افزایش CTR می تواند رتبه و جایگاه خوبی را در موتورهای جستجوگر داشته باشید.
Bonus Rate
Bonus Rate را در وب سایت خود کاهش دهید. Bonus Rate یعنی اینکه شخصی که از طریق موتورهای جستجوگر سایت شما را جستجو می کند و روی وب سایت شما کلیک می کند. اما بعد از وارد شدن به وب سایت خیلی سریع وب سایت شما را می بندد بدون اینکه در سایت شما زمان زیادی صرف کند یا اینکه از صفحات دیگر بازدید کند. هنگامی Bonus Rate افزایش یابد ارزش وب سایت شما کاهش خواهد یافت . پس همیشه در صفحات وب مخصوصا صفحه اول از جذابیتی زیادی استفاده کنید تا کاربران زمان زیادی را در وب سایت شما بمانند تا Bonus Rate کاهش یابد.
برای کاهش Bonus Rate موارد زیر را رعایت کنید:
استفاده از محتوای با کیفیت می تواند زمان حضور کاربران را وب سایت افزایش دهد.
در انتهای هر پست و نوشته از پست های مرتبط استفاده کنید.
عدم استفاده بیش از حد تبلیغات ، که کاربر به راحتی نتواند محتوا مورد نیاز خود را پیدا کند.
در صفحه ۴۰۴ می توانید یک فرم برای جستجو قرار دهید که کاربر از سایت شما خارج نشود.
Schema.org
اخیرا برای همکاری بین گوگل ، بینگ و یاهو پروتکلی نوشته است . استانداردهای مربوط به این نشانه گذاری را تصویب کردند تا چند زبان نشانه گذاری در موتور های جستجوگر رواج پیدا نکند. از این استاندارد برای نشانه گذاری استفاده می شود که به وب مسترها این اجازه را بدهد که در طراحی وب سایت به کدهای HTML یک وب سایت دست یابند.
گذاشتن این پروتکل در کدهای وب سایت به موتور های جستجوگر برای یافتن راحتر صفحات کمک می کند و می تواند رتبه و جایگاه هر وب سایت را بهبود ببخشد.
اگر دوست دارید مقالات دیگری در این زمینه بخوانید، به طراحی سایت مراجعه کنید.