02-08-2022, 01:55 PM
(آخرین ویرایش: 02-08-2022, 06:13 PM، توسط smsmarketing.)
بازاریابی پیامکی میتواند فوقالعاده موثر باشد - اما چیزهای بیشتری از ارسال پیامک، از مدیریت پاسخها تا شخصیسازی پیامها، در آن وجود دارد. بنابراین از کجا پنل پیامک خریداری کنم؟ در اینجا توصیههای ارزشمندی ارائه میکنیم که از کجا پنل پیامک خریداری کنیم.
کسب و کارها به طور فزاینده ای به SMS به عنوان یک ابزار بازاریابی ساده و مقرون به صرفه برای افزایش آگاهی، خدمات مشتری و مهمتر از همه، درآمد روی می آورند. خواه این یک تجارت الکترونیکی باشد که مشتریان را از وضعیت سفارش خود بهروزرسانی میکند، هتلی که رزرو را تأیید میکند یا حتی یک کلینیک دامپزشکی که واکسن سالانه حیوانات آنها را به مشتریان یادآوری میکند، این فناوری بسیار ساده و آشنا است - بالاخره ما از پیامهای متنی استفاده کردهایم. برای سالها. بنابراین، انتخاب یک پنل اس ام اس برای کمک در این مورد نیز باید آسان باشد - درست است؟ خوب، هنگام جستجوی یک سامانه پیامکی قابل اعتماد چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید.
از کجا پنل پیامک خریداری کنم؟ یا نحوه انتخاب سامانه پیامکی یا ارائه دهنده پیام کوتاه مناسب
اکثر ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه خدمات پیامک انبوه، پیامک تبلیغاتی و تراکنشی را بر اساس نیازهای مشاغل ارائه می دهند. در اینجا لیستی از موارد مهمی است که باید هنگام انتخاب سرویس یا ارائه دهنده پیام کوتاه مناسب در نظر بگیرید:
خدمات SMS ارائه شده است
انتخاب یک ارائه دهنده خدمات پیامکی که کلیه خدمات پیام رسانی ممکن مانند پیامک انبوه، پیامک معاملاتی، پیامک تبلیغاتی و غیره را ارائه می دهد همیشه یک مزیت محسوب می شود.
قبل از خرید تست کنید
بررسی کنید که آیا ارائه دهنده خدمات مایل به ارائه آزمایشی رایگان برای مدت محدودی برای بررسی خدمات است. با این کار می توانید ظرفیت پلت فرم پنل پیامک و نرخ تحویل آنها را تجربه کنید.
قابلیت اطمینان
ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه مطمئن همیشه از سطح بالایی از آپتایم با فضای کمتری برای خطا مطمئن می شوند.
مقیاس پذیری
ارائهدهنده خدمات پیام کوتاه باید پلتفرمی داشته باشد که با رشد کسبوکار شما، قابلیت گسترش آن را ارائه دهد. همانطور که تجارت شما رشد می کند و کمپین های پیامکی بزرگتر می شوند، پلت فرم ارائه شده توسط سرویس پیام کوتاه باید بتواند حجم عظیمی از پیام های ارسال شده را مدیریت کند.
پشتیبانی 24/7 مشتری
هنگام انتخاب یک سرویس پیام کوتاه، بررسی کنید که آیا پشتیبانی مشتری 24/7 ارائه شده است یا خیر. پشتیبانی مشتری 24 ساعته به شما امکان می دهد تا به سوالات خود پاسخ سریع تری دریافت کنید.
داده و تجزیه و تحلیل
برای درک بهتر CTA، پیگیری کمپین پیامکی مهم است. برای برنامه ریزی کمپین های پیامکی آینده و دستیابی به مشتریان هدف مناسب، اندازه گیری تعداد پیام های ارسالی بسیار مهم است. یک ارائهدهنده خدمات پیام کوتاه مطمئن، نمایش گرافیکی تعداد پیامهای تحویلشده را برای شما تضمین میکند.
تجربه ی کاربر
استفاده از سرویسهای ارائهدهنده خدمات پیام کوتاه در طول دوره آزمایشی و بررسی دسترسی آنها، ایده تجربه کاربری را که ممکن است از ارائهدهنده خدمات دریافت کنید، به شما میدهد. اتصالات اپراتور شبکه، تعداد مشتریان و صنایع مختلفی که آنها ارائه می دهند به شما در انتخاب ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه مناسب کمک می کند.
ادغام های CRM
ارائه دهنده خدماتی را انتخاب کنید که طیف وسیعی از ادغام های CRM را برای پلتفرم شما ارائه می دهد. این کار بسیاری از مشکلات مربوط به برنامه ها و زیرساخت ها را پاک می کند.
مدل پرداخت به اندازه مصرف شما
ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که طبق خدمات استفاده شده از شما هزینه دریافت کند. در صورت وجود، هزینههای پنهان و محدودیتهای API که به هزینه نهایی شما میافزایند را بررسی کنید.
در انتها امیدواریم این راهنما شما را به خوبی آماده کرده باشد که در هنگام تصمیم گیری درباره اینکه از کجا پنل پیامک خریداری کنم، به دنبال چه چیزی باشید.
منبع:
https://cutt.ly/GZESwBz
کسب و کارها به طور فزاینده ای به SMS به عنوان یک ابزار بازاریابی ساده و مقرون به صرفه برای افزایش آگاهی، خدمات مشتری و مهمتر از همه، درآمد روی می آورند. خواه این یک تجارت الکترونیکی باشد که مشتریان را از وضعیت سفارش خود بهروزرسانی میکند، هتلی که رزرو را تأیید میکند یا حتی یک کلینیک دامپزشکی که واکسن سالانه حیوانات آنها را به مشتریان یادآوری میکند، این فناوری بسیار ساده و آشنا است - بالاخره ما از پیامهای متنی استفاده کردهایم. برای سالها. بنابراین، انتخاب یک پنل اس ام اس برای کمک در این مورد نیز باید آسان باشد - درست است؟ خوب، هنگام جستجوی یک سامانه پیامکی قابل اعتماد چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید.
از کجا پنل پیامک خریداری کنم؟ یا نحوه انتخاب سامانه پیامکی یا ارائه دهنده پیام کوتاه مناسب
اکثر ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه خدمات پیامک انبوه، پیامک تبلیغاتی و تراکنشی را بر اساس نیازهای مشاغل ارائه می دهند. در اینجا لیستی از موارد مهمی است که باید هنگام انتخاب سرویس یا ارائه دهنده پیام کوتاه مناسب در نظر بگیرید:
خدمات SMS ارائه شده است
انتخاب یک ارائه دهنده خدمات پیامکی که کلیه خدمات پیام رسانی ممکن مانند پیامک انبوه، پیامک معاملاتی، پیامک تبلیغاتی و غیره را ارائه می دهد همیشه یک مزیت محسوب می شود.
قبل از خرید تست کنید
بررسی کنید که آیا ارائه دهنده خدمات مایل به ارائه آزمایشی رایگان برای مدت محدودی برای بررسی خدمات است. با این کار می توانید ظرفیت پلت فرم پنل پیامک و نرخ تحویل آنها را تجربه کنید.
قابلیت اطمینان
ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه مطمئن همیشه از سطح بالایی از آپتایم با فضای کمتری برای خطا مطمئن می شوند.
مقیاس پذیری
ارائهدهنده خدمات پیام کوتاه باید پلتفرمی داشته باشد که با رشد کسبوکار شما، قابلیت گسترش آن را ارائه دهد. همانطور که تجارت شما رشد می کند و کمپین های پیامکی بزرگتر می شوند، پلت فرم ارائه شده توسط سرویس پیام کوتاه باید بتواند حجم عظیمی از پیام های ارسال شده را مدیریت کند.
پشتیبانی 24/7 مشتری
هنگام انتخاب یک سرویس پیام کوتاه، بررسی کنید که آیا پشتیبانی مشتری 24/7 ارائه شده است یا خیر. پشتیبانی مشتری 24 ساعته به شما امکان می دهد تا به سوالات خود پاسخ سریع تری دریافت کنید.
داده و تجزیه و تحلیل
برای درک بهتر CTA، پیگیری کمپین پیامکی مهم است. برای برنامه ریزی کمپین های پیامکی آینده و دستیابی به مشتریان هدف مناسب، اندازه گیری تعداد پیام های ارسالی بسیار مهم است. یک ارائهدهنده خدمات پیام کوتاه مطمئن، نمایش گرافیکی تعداد پیامهای تحویلشده را برای شما تضمین میکند.
تجربه ی کاربر
استفاده از سرویسهای ارائهدهنده خدمات پیام کوتاه در طول دوره آزمایشی و بررسی دسترسی آنها، ایده تجربه کاربری را که ممکن است از ارائهدهنده خدمات دریافت کنید، به شما میدهد. اتصالات اپراتور شبکه، تعداد مشتریان و صنایع مختلفی که آنها ارائه می دهند به شما در انتخاب ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه مناسب کمک می کند.
ادغام های CRM
ارائه دهنده خدماتی را انتخاب کنید که طیف وسیعی از ادغام های CRM را برای پلتفرم شما ارائه می دهد. این کار بسیاری از مشکلات مربوط به برنامه ها و زیرساخت ها را پاک می کند.
مدل پرداخت به اندازه مصرف شما
ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که طبق خدمات استفاده شده از شما هزینه دریافت کند. در صورت وجود، هزینههای پنهان و محدودیتهای API که به هزینه نهایی شما میافزایند را بررسی کنید.
در انتها امیدواریم این راهنما شما را به خوبی آماده کرده باشد که در هنگام تصمیم گیری درباره اینکه از کجا پنل پیامک خریداری کنم، به دنبال چه چیزی باشید.
منبع:
https://cutt.ly/GZESwBz