25-11-2019, 04:22 PM
راه های کسب درآمد از اینستاگرام که رایگان هستند
[list]
[*]کسب درآمد از اینستاگرام با فروش تبلیغ غیر مستقیم :
[/list]
[list]
[*]کسب درآمد از اینستاگرام با فروش کالا و خدمات به صورت مستقیم :
[/list]
[list]
[*][b]کسب درآمد از اینستاگرام با برندسازی : [/b]
[/list]
[list]
[*][b]کسب درآمد از اینستاگرام با لایو گرفتن : [/b]
[/list]
[list]
[*][b]کسب درآمد از اینستاگرام از طریق تعامل با فالوورها : [/b]
[/list]
[font=Vazir, tahoma]موارد بسیار مهمی که باید در کسب درآمد از اینستاگرام باید به آن توجه کنید :
[img=470x0]https://s3.farvardin.net/clbu/public/80/da/42b3f306d5430eb52b8b8e4863f7826184bf.jpg[/img]
[/font][list]
[*]هرگز و هرگز لایک و فالور خریداری نکنید: اکثریت کسانی که لایک و فالور خرید و فروش میکنند از طریق ربات یا کاربران غیر ایرانی اقدام به جذب فالور میکنند. اگر اینستاگرام به جعلی بود لایک یا فالورهای شما پیببرد، بلافاصله کاربری شما را برای همیشه مسدود میکند. این نوع خرید و فروش لایک، فالور و صفحه از نظر اینساگرام و اخلاق حرفهای نوعی کلاهبرداری است که در آینده راه به جایی نخواهد برد.
[/list]
[list]
[*]از نرمافزارهای جانبی و افزایش لایک استفاده نکنید: این برنامهها نیز نوعی ربات هستد که در نهایت اگر منجر به مسدود شدن حساب شما نشود، فالورهای غیر ایرانی و غیر واقعی به سمت صفحه شما هدایت میکند. اگر برخی از صفحات را بررسی کنید، خواهید دید که بیش از 10 هزار فالور دارند اما هر تصویر100 لایک هم نمیخورد یا 50 نفر کامنت نمیگیرد. دلیل این امر جعلی بودن فالورهاست.
[/list]
[list]
[*]درآمد غیر مستقیم را ترجیج دهید: سعی کنید بازخورد گرفته شده از اینستاگرام را به سمت یک برند، وبسایت و یا فروشگاه سوق دهید و از آنجا کسبدرآمد کنید. به این صورت مشتری برند، همیشه مشتری باقی خواهد ماند. اکثر کاربرانی که امروز مشتاقانه از اینستاگرام استفاده میکنند دو سال پیش فقط در فیسبوک بودند، همینطور که اکثر کاربران تلگرام در ایران، سال گذشته در وایبر و واتساپ بودند و معلوم نیست سال بعد کجا باشند! به همین دلیل برندسازی از فروش مستقیم ارزشمندتر است.
[/list]
[list]
[*]از انتشار محتوای احساسی و جوگیر خوداری کنید: کشور ما مانند سایر کشورهای جهان همواره با چالشهای اجتماعی، زیستمحیطی و مدیریتی روبروست. از مشارکت و انتشار اخبار اجتماعی با بار منفی، موارد حساس، کم اهمیت و اخباری که منبع موثق برای تأیید آن وجود ندارد پرهیز کنید. دقت کنید برندها و تجارتهای بزرگ کمتر در اینگونه مسائل دخالت میکنند مگر این که در حوزه تخصص آنها باشد و تأثیرگذاری مثبت داشته باشند.
[/list][color][font]
منبع : http://businessnews.parsiblog.com/[/font][/color]
[list]
[*]کسب درآمد از اینستاگرام با فروش تبلیغ غیر مستقیم :
[/list]
این هم روشی است که خیلی ها از آن برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام استفاده می کنند. بیشتر افرادی که فالوور های زیادی دارند می توانند از این روش برای گرفتن تبلیغات دیگر کسب و کارها اقدام به کسب درآمد کنند. همچنین افراد معروف یا به قول معروف سلبریتی ها که دارای محبوبیت و دنبال کنندگان بالایی هستند از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام خیلی استفاده می کنند.
در این روش به طور غیر مستقیم محصول یا خدمت کسب و کار مورد نظر تبلیغ می شود. در واقع در این روش تبلیغات با محتوا عجین شده است و جزیی از روش های بازاریابی محتوا نیز محسوب می شود.
به عنوان مثال افراد معروفی که در کلیپ های خنده دار خود به برند خاصی اشاره می کنند در واقع قصد دارند در محتوای سرگرم کننده ای که به مخاطبان میلیونی خود ارائه می کنند آن برند مورد نظر را هم معرفی کنند. در این روش از بازیگران معروف نیز استفاده می شود. مثلا عکس هایی که آقای بهرام رادان از نوین چرم منتشر می کند نمونه ای از این نوع روش کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود.
[list]
[*]کسب درآمد از اینستاگرام با فروش کالا و خدمات به صورت مستقیم :
[/list]
یکی از روش هایی که خیلی از افراد از طریق آن در اینستاگرام کسب درآمد می کنند فروش کالا و خدمات است.
افرادی که از این روش برای درآمد زایی از اینستاگرام استفاده می کنند ممکن است کالا یا خدماتی از خودشان یا دیگران ارائه کنند. ممکن است کالایی فیزیکی یا حتی دیجیتالی عرضه کنند. مثلا فروش شماره های رند یا فروش کیک خانگی یا فروش تورهای آخر لحظه ای. همه مثال هایی که زدم جزو فروش مستقیم کالا و خدمات محسوب می شوند.
به این روش اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی از طریق افراد تاثیر گذار نیز گفته می شود. کسب و کارهای زیادی از این روش برای معرفی و برند سازی خود استفاده می کنند.
[list]
[*][b]کسب درآمد از اینستاگرام با برندسازی : [/b]
[/list]
یکی دیگر از روش هایی که می توان گفت به صورت غیر مستقیم از طریق آن می توان کسب درآمد از اینستاگرام داشت، برند سازی است. بسیاری از کسب و کار ها از طریق برند سازی در اینستاگرام سعی می کنند مخاطبان زیادی را با کسب و کار خود آشنا کنند و بعد روی آن ها بازاریابی انجام دهند.
مثلا کسب و کارهایی که با برند سازی قصد داردند مخاطبان زیادی را به حضور در سمینارها و ورکشاپ های عملی شان دعوت کنند نمونه ای از برند سازی در اینستاگرام هستند.
در این روش معمولا کسب و کار ها مخاطبان خود را از اینستاگرام وارد بستر اصلی کسب و کارشان که ممکن است وب سایتشان باشد می کنند و سعی می کنند روی آن ها عملیات بازاریابی انجام دهند تا مخاطبان خود را عاشق خدمات یا محصولاتشان کنند.
این روش یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود. چون از این طریق می توان مانور بیشتری روی مخاطبان و علاقه مندان به کسب و کار خود دهید. از طرفی ماندگاری شبکه های اجتماعی در کشور ما همیشگی نیست پس بهتر است از اینستاگرام برای کسب درآمد غیر مستقیم و بیشتر برای بازاریابی اینترنتی استفاده کنید.
[list]
[*][b]کسب درآمد از اینستاگرام با لایو گرفتن : [/b]
[/list]
از لایو اینستاگرام هم خیلی ها برای معروفیت و معرفی کسب و کارشان استفاده می کنند. یکی از بهترین ویژگی های اینستاگرام استفاده از لایو است. زمانی که رو در رو و به صورت زنده با مخاطبان خود صحبت می کنید خیلی تاثیر گذاری بیشتری می توانید روی آن ها بگذارید.
همچنین اگر لایوتون جذاب باشد خیلی از افراد دیگر به لایو شما می پیوندند و همان افراد می توانند جزئی از دنبال کنندگان شما شوند.
از لایو اینستاگرام باید با توجه به حوزه کاری خودتان استفاده کنید. مثلا می توانید از لایو اینستاگرام به عنوان کلاسی برای سوال و جواب مخاطبانتان استفاده کنید.
از طریق لایو اینستاگرام می تونید ایده های خوبی را اجرا کنید. مثلا نحوه انجام دادن کاری را بگویید. کتاب معرفی کنید. در مورد موضوع خاصی بحث کنید و از دنبال کنندگانتان بخواهید در بحث به شما ملحق شوند. اگر بتوانید لایو خود را جذاب اجرا کنید مطمئن باشید مخاطبان شما ترغیب می شوند دوستانشان را هم به لایو شما دعوت کنند.
یکی دیگر از قابلیت بسیار عالی اینستاگرام این است که می توانید لایو خود را ذخیره کنید و در استوری خود به صورت ضبط شده قرار دهید تا افرادی که به هر دلیلی به لایو شما نرسیده اند بتوانند نسخه ضبط شده آن را ببینند.
[list]
[*][b]کسب درآمد از اینستاگرام از طریق تعامل با فالوورها : [/b]
[/list]
یکی از مهمترین کارهایی که برای تبدیل فالوور به علاقه مندان واقعی به کسب و کارتان باید انجام دهید این است که با آن ها ارتباط بیشتری برقرار کنید. مثلا هیچ کامنتی را بی پاسخ نگذارید. سعی کنید اگر سوالی هر چند ساده در کامنت ها از سوی مخاطبان خود دیدید به آن پاسخ دهید. اینطوری صمیمیت بین شما و مخاطبانتان چند برابر می شود.
یکی دیگر از کارهایی که می توانید در این رابطه انجام دهید این است که از آن ها سوال بپرسید. مثلا در مورد موضوع خاصی عکسی بگذارید و نظر مخاطبانتان را بخواهید. از آن ها بخواهید در بحث شرکت کنند. این نوع پست ها باعث می شود فالوورهایتان مجبور به کامنت گذاشتن زیر پست های شما شوند و همین باعث می شود افراد خیلی بیشتری ترغیب به مشارکت در بحث ها شوند.
[font=Vazir, tahoma]موارد بسیار مهمی که باید در کسب درآمد از اینستاگرام باید به آن توجه کنید :
[img=470x0]https://s3.farvardin.net/clbu/public/80/da/42b3f306d5430eb52b8b8e4863f7826184bf.jpg[/img]
[/font][list]
[*]هرگز و هرگز لایک و فالور خریداری نکنید: اکثریت کسانی که لایک و فالور خرید و فروش میکنند از طریق ربات یا کاربران غیر ایرانی اقدام به جذب فالور میکنند. اگر اینستاگرام به جعلی بود لایک یا فالورهای شما پیببرد، بلافاصله کاربری شما را برای همیشه مسدود میکند. این نوع خرید و فروش لایک، فالور و صفحه از نظر اینساگرام و اخلاق حرفهای نوعی کلاهبرداری است که در آینده راه به جایی نخواهد برد.
[/list]
[list]
[*]از نرمافزارهای جانبی و افزایش لایک استفاده نکنید: این برنامهها نیز نوعی ربات هستد که در نهایت اگر منجر به مسدود شدن حساب شما نشود، فالورهای غیر ایرانی و غیر واقعی به سمت صفحه شما هدایت میکند. اگر برخی از صفحات را بررسی کنید، خواهید دید که بیش از 10 هزار فالور دارند اما هر تصویر100 لایک هم نمیخورد یا 50 نفر کامنت نمیگیرد. دلیل این امر جعلی بودن فالورهاست.
[/list]
[list]
[*]درآمد غیر مستقیم را ترجیج دهید: سعی کنید بازخورد گرفته شده از اینستاگرام را به سمت یک برند، وبسایت و یا فروشگاه سوق دهید و از آنجا کسبدرآمد کنید. به این صورت مشتری برند، همیشه مشتری باقی خواهد ماند. اکثر کاربرانی که امروز مشتاقانه از اینستاگرام استفاده میکنند دو سال پیش فقط در فیسبوک بودند، همینطور که اکثر کاربران تلگرام در ایران، سال گذشته در وایبر و واتساپ بودند و معلوم نیست سال بعد کجا باشند! به همین دلیل برندسازی از فروش مستقیم ارزشمندتر است.
[/list]
[list]
[*]از انتشار محتوای احساسی و جوگیر خوداری کنید: کشور ما مانند سایر کشورهای جهان همواره با چالشهای اجتماعی، زیستمحیطی و مدیریتی روبروست. از مشارکت و انتشار اخبار اجتماعی با بار منفی، موارد حساس، کم اهمیت و اخباری که منبع موثق برای تأیید آن وجود ندارد پرهیز کنید. دقت کنید برندها و تجارتهای بزرگ کمتر در اینگونه مسائل دخالت میکنند مگر این که در حوزه تخصص آنها باشد و تأثیرگذاری مثبت داشته باشند.
[/list][color][font]
منبع : http://businessnews.parsiblog.com/[/font][/color]