9 ساعت پیش
جواب سوالات وحید علیزاده
سوال 1:
سیستمی برای مدیریت و ارائه خدمات IT به صورت استاندارد (مانند ITIL) با هدف بهبود کیفیت خدمات و رضایت کاربران
سوال 2 :
اصول اساسی ITSM در دیوار
تمرکز بر ارزش (Value Focus)
بهبود مستمر خدمات (Continual Improvement)
سوال 3:
ارائه خدمات استاندارد
افزایش کارایی
بهبود تجربه کاربری
مدیریت بهتر درخواستها و مشکلات IT
سوال 4 :
امکان وجود کلاهبرداری، عدم تضمین کیفیت کالاها، پشتیبانی محدود در برخی موارد ، کارمزد بالا برای برخی خدمات
سوال 1:
سیستمی برای مدیریت و ارائه خدمات IT به صورت استاندارد (مانند ITIL) با هدف بهبود کیفیت خدمات و رضایت کاربران
سوال 2 :
اصول اساسی ITSM در دیوار
تمرکز بر ارزش (Value Focus)
بهبود مستمر خدمات (Continual Improvement)
سوال 3:
ارائه خدمات استاندارد
افزایش کارایی
بهبود تجربه کاربری
مدیریت بهتر درخواستها و مشکلات IT
سوال 4 :
امکان وجود کلاهبرداری، عدم تضمین کیفیت کالاها، پشتیبانی محدود در برخی موارد ، کارمزد بالا برای برخی خدمات

