پاسخ طرح سوال(امیر ارسلان بادکوبه)
جواب سوال 1:عامل اصلی برتری در بازارهای رقابتی شرکت آدیداس میتواند شامل
نوآوری مستمر-قدرت برند و شبکه بازاریابی-بهرهوری زنجیره ارزش(که عامل زیرساختی که بر مزیت رقابتی تأثیر مستقیم دارد میتواند شامل فروش مستقیم و دیجیتال-و استفاده از دادههای کاربران برای طراحی و پیشنهاد محصولات متناسب با سبک زندگی،وعلایق ورزشی افراد باشد
جواب سوال 2:
شرکت آدیداس (Adidas) بهصورت رسمی از سال ۲۰۰۰ میلادی وارد حوزهی تجارت الکترونیکی شد که این بخش را به یکی از ارکان اصلی مدل تجاری خود تبدیل کرده است
جواب سوال 3:
معرفی دقیق پلتفرمهای دیجیتالی منحصربهفرد آدیداس میتواند شامل Adidas App که اپلیکیشن رسمی آدیداس، هسته اصلی تجربه مشتری دیجیتال است.2-پلتفرمهای تناسب اندام که میتواند طراحی برنامه شخصی بر اساس اهداف فردی (لاغری، قدرت، تناسب عمومی و…)را داشته باشیم-3-پلتفرم خرید انحصاری و اجتماعی که شامل فروش محصولات خاص با قرعهکشی و دسترسی زودتر از بازار عمومی به کفشها و کالکشنهای خاص باشد4-پلتفرمهای نوآوری و طراحی دیجیتال که شامل پلتفرم نوآوری باز که طراحان مستقل با Adidas برای پروژههای محدود همکاری میکنند
جواب سوال 4:
یکی از مهمترین جنبههای الکترونیکی آدیداس، چیزی است که میتوان آن را به عنوان محور دیجیتالی برند در نظر گرفت که مهمترین جنبه الکترونیکی آدیداس: تحول دیجیتال و نوآوری هوشمند و ترکیب فناوریهای دیجیتال (IoT، هوش مصنوعی، اپلیکیشنها و تولید هوشمند)در سراسر زنجیره ارزش است که
ازطراحی و تولید تا تجربه مشتری میباشد.
جواب سوال 5:
شرکت آدیداس برای واقعیتر کردن تجربه خرید آنلاین و ایجاد حس حضور فیزیکی و تعامل بیشتر با محصولات، از ترکیبی از فناوریهای نوین بهره میبرد. این فناوریها به مشتریان کمک میکنند تا قبل از خرید، درک بهتری از محصول پیدا کنند و تجربهای شبیه به خرید حضوری داشته باشند.که فناوریهای آدیداس برای واقعیتر کردن خرید آنلاین میتواند شامل استفاده از بازخوردهای واقعی مشتریان و
نمایش ویدئوهایی از محصولات که در حال حرکت و استفاده واقعی هستند.
جواب سوال 1:عامل اصلی برتری در بازارهای رقابتی شرکت آدیداس میتواند شامل
نوآوری مستمر-قدرت برند و شبکه بازاریابی-بهرهوری زنجیره ارزش(که عامل زیرساختی که بر مزیت رقابتی تأثیر مستقیم دارد میتواند شامل فروش مستقیم و دیجیتال-و استفاده از دادههای کاربران برای طراحی و پیشنهاد محصولات متناسب با سبک زندگی،وعلایق ورزشی افراد باشد
جواب سوال 2:
شرکت آدیداس (Adidas) بهصورت رسمی از سال ۲۰۰۰ میلادی وارد حوزهی تجارت الکترونیکی شد که این بخش را به یکی از ارکان اصلی مدل تجاری خود تبدیل کرده است
جواب سوال 3:
معرفی دقیق پلتفرمهای دیجیتالی منحصربهفرد آدیداس میتواند شامل Adidas App که اپلیکیشن رسمی آدیداس، هسته اصلی تجربه مشتری دیجیتال است.2-پلتفرمهای تناسب اندام که میتواند طراحی برنامه شخصی بر اساس اهداف فردی (لاغری، قدرت، تناسب عمومی و…)را داشته باشیم-3-پلتفرم خرید انحصاری و اجتماعی که شامل فروش محصولات خاص با قرعهکشی و دسترسی زودتر از بازار عمومی به کفشها و کالکشنهای خاص باشد4-پلتفرمهای نوآوری و طراحی دیجیتال که شامل پلتفرم نوآوری باز که طراحان مستقل با Adidas برای پروژههای محدود همکاری میکنند
جواب سوال 4:
یکی از مهمترین جنبههای الکترونیکی آدیداس، چیزی است که میتوان آن را به عنوان محور دیجیتالی برند در نظر گرفت که مهمترین جنبه الکترونیکی آدیداس: تحول دیجیتال و نوآوری هوشمند و ترکیب فناوریهای دیجیتال (IoT، هوش مصنوعی، اپلیکیشنها و تولید هوشمند)در سراسر زنجیره ارزش است که
ازطراحی و تولید تا تجربه مشتری میباشد.
جواب سوال 5:
شرکت آدیداس برای واقعیتر کردن تجربه خرید آنلاین و ایجاد حس حضور فیزیکی و تعامل بیشتر با محصولات، از ترکیبی از فناوریهای نوین بهره میبرد. این فناوریها به مشتریان کمک میکنند تا قبل از خرید، درک بهتری از محصول پیدا کنند و تجربهای شبیه به خرید حضوری داشته باشند.که فناوریهای آدیداس برای واقعیتر کردن خرید آنلاین میتواند شامل استفاده از بازخوردهای واقعی مشتریان و
نمایش ویدئوهایی از محصولات که در حال حرکت و استفاده واقعی هستند.

