تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 v
« قبلی 1 2 3 بعدی »

عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت خطی
عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز
morteza azizi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 148
موضوع‌ها: 5
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#5
07-06-2025, 01:10 PM
مدیریت خدمات فناوری اطلاعات یا ITSM مجموعه‌ای از فرآیندها برای ارائه خدمات IT به شکل بهینه است. ITIL یک چارچوب استاندارد برای اجرای ITSM محسوب می‌شود که شامل روش‌های سازمان‌دهی شده برای مدیریت رخدادها، تغییرات و دارایی‌های فناوری اطلاعات است. این سیستم‌ها باعث بهبود کیفیت خدمات، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها می‌شوند.

درآمد دیجی‌کالا در سال ۱۴۰۱ به‌طور دقیق منتشر نشده، اما براساس اطلاعات موجود، این شرکت بخش بزرگی از بازار تجارت الکترونیک ایران را در اختیار دارد. تخمین زده شده که میزان فروش برخی از فروشندگان روی این پلتفرم در سال ۱۴۰۱ به میلیاردها تومان رسیده است.

دیجی‌کالا در سال ۱۳۸۵ توسط حمید و سعید محمدی تأسیس شد. این دو برادر پس از تجربه ناموفق خرید یک دوربین دیجیتال، تصمیم گرفتند فروشگاهی راه‌اندازی کنند که اطلاعات دقیق و قابل‌اعتماد درباره محصولات ارائه دهد.

مدل درآمدی دیجی‌کالا ترکیبی از فروش مستقیم و بازارگاه است. این شرکت کالاهای خود را به‌صورت مستقیم به مشتریان عرضه می‌کند و همچنین بستری برای فروشندگان فراهم کرده تا محصولات خود را ارائه دهند. علاوه بر این، از طریق تبلیغات، همکاری در فروش و ارائه خدمات مالی مانند دیجی‌پی درآمدزایی می‌کند.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


پیام‌های داخل این موضوع
عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز - توسط roozbahani - 05-06-2025, 09:14 PM
RE: عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز - توسط davarzani - 05-06-2025, 09:34 PM
RE: عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز - توسط davood.kogir chegini - 05-06-2025, 11:44 PM
RE: عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز - توسط o.karvandi - 06-06-2025, 06:13 PM
RE: عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز - توسط morteza azizi - 07-06-2025, 01:10 PM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  خدمات فناوری اطلاعات ITSM service now Mohammadamin 14 1,905 24-12-2025, 05:13 PM
آخرین ارسال: V.Alizade
  شرکت هواپیمایی BA V.Alizadeh 11 1,543 24-12-2025, 05:03 PM
آخرین ارسال: V.Alizade
  شرکت آمازون AminAzartash 11 1,792 24-12-2025, 04:59 PM
آخرین ارسال: V.Alizade
  خدمات فناوری اطلاعات در شرکت(Hiweb) davood.kogir chegini 12 1,637 24-12-2025, 04:38 PM
آخرین ارسال: V.Alizade
  مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در دیوار ITSM Majid haghi 9 1,229 24-12-2025, 04:03 PM
آخرین ارسال: V.Alizade
  سوال 1 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی davarzani 10 1,408 04-12-2025, 01:14 PM
آخرین ارسال: 4930331137
  شرکت واتساپ morteza azizi 5 928 10-06-2025, 10:00 AM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۱ شرکت آپ -مصطفی قربانپور Mostafa 8 1,387 07-06-2025, 02:03 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۲ شرکت آپ-مصطفی قربانپور Mostafa 8 1,299 07-06-2025, 02:01 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال۳ شرکت آپ - مصطفی قربانپور Mostafa 8 1,207 07-06-2025, 02:00 PM
آخرین ارسال: morteza azizi

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 26-12-2025، 09:09 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.