تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 v
1 2 3 بعدی »

عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت خطی
عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز
o.karvandi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 208
موضوع‌ها: 21
تاریخ عضویت: Mar 2022
اعتبار: 0
#4
06-06-2025, 06:13 PM
(05-06-2025, 09:14 PM)roozbahani نوشته است: ۱)عملکرد ITSMو ITIL چیست؟


۲)درامد دیجی کالا در سال ۱۴۰۱ چقدر بود؟

۳)تاسیسات در چه سالی بود و توسط چه کسانی بود

۴)مدل دراومده دیجی کالا چگونه است؟


مدیریت خدمات فناوری اطلاعات یا ITSM مجموعه‌ای از فرآیندها برای ارائه خدمات IT به شکل بهینه است. ITIL یک چارچوب استاندارد برای اجرای ITSM محسوب می‌شود که شامل روش‌های سازمان‌دهی شده برای مدیریت رخدادها، تغییرات و دارایی‌های فناوری اطلاعات است. این سیستم‌ها باعث بهبود کیفیت خدمات، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها می‌شوند.

درآمد دیجی‌کالا در سال ۱۴۰۱ به‌طور دقیق منتشر نشده، اما براساس اطلاعات موجود، این شرکت بخش بزرگی از بازار تجارت الکترونیک ایران را در اختیار دارد. تخمین زده شده که میزان فروش برخی از فروشندگان روی این پلتفرم در سال ۱۴۰۱ به میلیاردها تومان رسیده است.

دیجی‌کالا در سال ۱۳۸۵ توسط حمید و سعید محمدی تأسیس شد. این دو برادر پس از تجربه ناموفق خرید یک دوربین دیجیتال، تصمیم گرفتند فروشگاهی راه‌اندازی کنند که اطلاعات دقیق و قابل‌اعتماد درباره محصولات ارائه دهد.

مدل درآمدی دیجی‌کالا ترکیبی از فروش مستقیم و بازارگاه است. این شرکت کالاهای خود را به‌صورت مستقیم به مشتریان عرضه می‌کند و همچنین بستری برای فروشندگان فراهم کرده تا محصولات خود را ارائه دهند. علاوه بر این، از طریق تبلیغات، همکاری در فروش و ارائه خدمات مالی مانند دیجی‌پی درآمدزایی می‌کند.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


پیام‌های داخل این موضوع
عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز - توسط roozbahani - 05-06-2025, 09:14 PM
RE: عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز - توسط davarzani - 05-06-2025, 09:34 PM
RE: عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز - توسط davood.kogir chegini - 05-06-2025, 11:44 PM
RE: عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز - توسط o.karvandi - 06-06-2025, 06:13 PM
RE: عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز - توسط morteza azizi - 07-06-2025, 01:10 PM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  شرکت واتساپ morteza azizi 5 342 10-06-2025, 10:00 AM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۱ شرکت آپ -مصطفی قربانپور Mostafa 8 581 07-06-2025, 02:03 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۲ شرکت آپ-مصطفی قربانپور Mostafa 8 470 07-06-2025, 02:01 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال۳ شرکت آپ - مصطفی قربانپور Mostafa 8 468 07-06-2025, 02:00 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور Mostafa 8 402 07-06-2025, 01:58 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال سوم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 323 07-06-2025, 01:56 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال دوم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 312 07-06-2025, 01:55 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  شرکت مبین نت Mansour yaghooby 4 288 07-06-2025, 01:53 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال چهارم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 281 07-06-2025, 01:51 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  خدمات فناوری اطلاعات ITSM service now Mohammadamin 13 683 06-06-2025, 02:29 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 23-07-2025، 12:52 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.