01-06-2025, 01:15 PM
1- سیستمی برای مدیریت و ارائه خدمات IT به صورت استاندارد (مانند ITIL) با هدف بهبود کیفیت خدمات و رضایت کاربران.
2- تمرکز بر نیاز کاربران، فرآیندمحوری(مانند مدیریت حوادث، تغییرات و مشکلات)، استفاده از دادهها برای تصمیمگیری، بهبود مستمر خدمات (CSI)
3- رابطه کاربری ساده و سریع، دسترسی گسترده به آگهیهای متنوع، امنیت نسبی در معاملات، فیلترهای پیشرفته جستجو
4- امکان وجود کلاهبرداری، عدم تضمین کیفیت کالاها، پشتیبانی محدود در برخی موارد ، کارمزد بالا برای برخی خدمات
2- تمرکز بر نیاز کاربران، فرآیندمحوری(مانند مدیریت حوادث، تغییرات و مشکلات)، استفاده از دادهها برای تصمیمگیری، بهبود مستمر خدمات (CSI)
3- رابطه کاربری ساده و سریع، دسترسی گسترده به آگهیهای متنوع، امنیت نسبی در معاملات، فیلترهای پیشرفته جستجو
4- امکان وجود کلاهبرداری، عدم تضمین کیفیت کالاها، پشتیبانی محدود در برخی موارد ، کارمزد بالا برای برخی خدمات