26-05-2025, 08:09 PM
۱. شرکت ServiceNow در سال ۲۰۰۳ توسط فرد لادی (Fred Luddy) تأسیس شد.
۲. مدیریت رخدادها (Incident Management) در ServiceNow کار شناسایی، تحلیل و رفع سریع رخدادهای IT را انجام میدهد تا سرویسها سریعتر به حالت عادی برگردند و بهرهوری کارکنان افزایش پیدا کند.
۳. یکی از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در ServiceNow اینه که با تخصیص خودکار رخدادها و ارائه راهحلهای پیشنهادی، سرعت و دقت حل مشکلات خیلی بیشتر میشه.
۴. مدیریت داراییهای IT (ITAM) به سازمانها کمک میکند تا داراییهاشون رو بهتر ردیابی، کنترل و بهینه کنند و هزینهها و ریسکها رو کاهش بدن.
۲. مدیریت رخدادها (Incident Management) در ServiceNow کار شناسایی، تحلیل و رفع سریع رخدادهای IT را انجام میدهد تا سرویسها سریعتر به حالت عادی برگردند و بهرهوری کارکنان افزایش پیدا کند.
۳. یکی از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در ServiceNow اینه که با تخصیص خودکار رخدادها و ارائه راهحلهای پیشنهادی، سرعت و دقت حل مشکلات خیلی بیشتر میشه.
۴. مدیریت داراییهای IT (ITAM) به سازمانها کمک میکند تا داراییهاشون رو بهتر ردیابی، کنترل و بهینه کنند و هزینهها و ریسکها رو کاهش بدن.