18-03-2018, 12:23 PM
قدرت بیشتر و دماغه ای مشابه به مدل هیوندای ولستر
سه سال پیش شرکت هیوندای در حوزه خودروهای سدان، نخستین جنسیس کوپه ارزان قیمت و سرگرم کننده خود را رونمایی کرد و همانطور که در آگهی های بازرگانی نشان داده شد، خودرویی مناسب برای دریفت بود.
این خودرو مورد استقبال افراد در زمان اجاره ماشین قرار دارد.
هیوندای در کنار ظاهر کوپه سال ۲۰۱۳، پایه ۲٫۰ لیتری کوپه خود را بهبود بخشید و چهار موتور توربو شارژر دوقلو و خنک کننده داخلی بزرگتر را در فضای داخلی به کار برد.
قدرت اسب بخار از ۲۱۰ به ۲۷۴ در کنار گشتاور از ۲۲۳ پوند بر فوت به ۲۷۵ افزایش یافت. با وجود اینکه نقطه اوج گشتاور در حدود ۲۰۰۰ دور در دقیقه، در حالت توربو بسیار زیاد نیست، اما موتور آن تا ۳۰۰۰ دور در دقیقه فشار زیادی را بر روی خود حس نمی کند. امتیازات EPA از ۲۱ mpg در شهر و ۳۰ برای بزرگراه برای دسته دوم Combo 2.0T / R-Spec در حالت R-Spec بدون تغییر باقی ماند.
به طور متوسط امتیاز ۲۲ mpg برای این مدل در نظر گرفته می شود. با دنده دستی شش سرعته ، ۲٫۰R-Spec وزنی معادل به ۳۴۱۸ پوند (۱۵۵۰ کیلو گرم) را دارا می باشد، که سرعت آن در ۵٫۹ ثانیه به ۶۰ مایل می رسد و در فاصله ۱۴٫۴ ثانیه با سرعت ۹۹ مایل (۱۵۸ کیلومتر) در ساعت از کنار شما عبور خواهد کرد. این مدل دومین تولید سریع شرکت هیوندای به لحاظ شتاب اولیه می باشد.
توجه داشته باشید که موتور ۳٫۸ لیتری V-6 اختیاری کوپه نیز با تزریق مستقیم سوخت به روز رسانی شده است که ۳۴۸ اسب بخار و ۲۹۵ پوند بر فوت را به ترتیب به ۳۰۶ و ۲۶۶ تبدیل کرده است. V-6 در مقایسه با نسخه ۲٫۰T یک گزینه مطلوب و جذاب تر به نظر می رسد.
تزریق مستقیم سوخت کمک می کند تا ۱ mpg در هر دو رتبه بندی شهری و بزرگراهی به این خودرو اضافه شود، که در حال حاضر نمرات ۱۸ و ۲۷ (در حالت دنده ای) می باشند. ما مدل با نمره ۱۸ mpg را مشاهده کردیم.
مدل ۳۴۸۲ پوندی ۳٫۸R-Spec دو دری که توسط ما مورد آزمایش قرار گرفت به ۵٫۲ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۶۰ مایل در ساعت نیاز داشت که ۰٫۳ ثانیه کمتر از قبل می باشد. پیمودن ۱/۴ مایل در ۱۳٫۸ با سرعت ۱۰۴ مایل در ساعت مشابه قدرت ۳۵۰ اسب بخار مدل نیسان NISMO 370Z می باشد. تمام مدل های کوپه جنسیس دارای حداکثر سرعت ۱۵۱ مایل در ساعت می باشند.
آپشن های هیوندای جنسیس کوپه
ویژگی های لوکس R در برخی مدل های ارزان قیمت وجود ندارد، که شامل ترمزهای Brembo، تفاوت های لغزشی محدود، تعلیق های مستحکم تر و چرخ های جدید ۱۹ اینچی برجستون تابستانی می باشد. هر دو مدل کوپه از سرعت ۷۰ مایل در ساعت در فاصله ۱۶۳ فوت به طور کامل متوقف می شوند.
مدل ۲٫۰T وزن کمتری را بر روی چرخ های جلو، ۰٫۹۱ g، به هنگام آزمایش بر روی مسیر آزمایش خودرو در برابر بارهای جانبی در مقایسه با V-6 که ۰٫۹۰ g است، وارد می کند.
این اعداد از آزمون های قبلی نیز بدست آمده اند، که نشانگر عکس العمل سریع و پر جنب و جوش فرمان خودرو است. اما احساس تعلیق چند لایه ایی جلو / عقب با استفاده از پیکربندی های مختلف کنترل بیشتر بدنه و مطابقت بیشتر با جاده های خشن، بسیار بهبود یافته است. سیستم کشش و کنترل پایداری جدید سه مرحله ای می تواند در هر زمان دلخواه خاموش شود.
با وجود اصلاحات صورت گرفته نسبت به مدل دنده ای، در زیر پدال کلاچ احساس می شود که در هر دو اتومبیل از فنرهای قوی استفاده شده است و سیستم تعویض دنده جدید با شکوه و خیره کننده است. صاف و ملایم بودن سطح نیاز به تمرکز بالا در طراحی دارد. با عبور از ویژگی های R-Spec، و یک Slushbox هشت سرعته جدید، قدرت ایجاد شده در موتور به چرخ های عقب منتقل می شود.
فضای داخلی اتاق این خودرو کاملا اصلاح شده و به خوبی به صندلی های اسپورت استاندارد برای همه مدل ها تجهیز شده است و ستون چرخنده فرمان هم اکنون به صورت تلسکوپی می باشد. به طور کلی، با وجود باقی ماندن برخی بخش های پلاستیکی سخت، یک احساس کلاسیک همچنان در این خودرو وجود دارد.
اگر چه هنوز هم موارد زیادی برای بهبود وجود دارد، اما در مدل جدید بدون در نظر گرفتن قدرت موتوری که انتخاب می کنید، خیلی چیزها برای دوست داشتن وجود دارد. این باعث می شود که ما آرزو کنیم ای کاش مدل های کوپه از ابتدا اینچنین طراحی شده بودند.
تشریفات سورنا سیر آماده ارائه خدمات اجاره ماشین در تهران و اجاره خودرو در اکثر شهرها می باشد.
سه سال پیش شرکت هیوندای در حوزه خودروهای سدان، نخستین جنسیس کوپه ارزان قیمت و سرگرم کننده خود را رونمایی کرد و همانطور که در آگهی های بازرگانی نشان داده شد، خودرویی مناسب برای دریفت بود.
این خودرو مورد استقبال افراد در زمان اجاره ماشین قرار دارد.
هیوندای در کنار ظاهر کوپه سال ۲۰۱۳، پایه ۲٫۰ لیتری کوپه خود را بهبود بخشید و چهار موتور توربو شارژر دوقلو و خنک کننده داخلی بزرگتر را در فضای داخلی به کار برد.
قدرت اسب بخار از ۲۱۰ به ۲۷۴ در کنار گشتاور از ۲۲۳ پوند بر فوت به ۲۷۵ افزایش یافت. با وجود اینکه نقطه اوج گشتاور در حدود ۲۰۰۰ دور در دقیقه، در حالت توربو بسیار زیاد نیست، اما موتور آن تا ۳۰۰۰ دور در دقیقه فشار زیادی را بر روی خود حس نمی کند. امتیازات EPA از ۲۱ mpg در شهر و ۳۰ برای بزرگراه برای دسته دوم Combo 2.0T / R-Spec در حالت R-Spec بدون تغییر باقی ماند.
به طور متوسط امتیاز ۲۲ mpg برای این مدل در نظر گرفته می شود. با دنده دستی شش سرعته ، ۲٫۰R-Spec وزنی معادل به ۳۴۱۸ پوند (۱۵۵۰ کیلو گرم) را دارا می باشد، که سرعت آن در ۵٫۹ ثانیه به ۶۰ مایل می رسد و در فاصله ۱۴٫۴ ثانیه با سرعت ۹۹ مایل (۱۵۸ کیلومتر) در ساعت از کنار شما عبور خواهد کرد. این مدل دومین تولید سریع شرکت هیوندای به لحاظ شتاب اولیه می باشد.
توجه داشته باشید که موتور ۳٫۸ لیتری V-6 اختیاری کوپه نیز با تزریق مستقیم سوخت به روز رسانی شده است که ۳۴۸ اسب بخار و ۲۹۵ پوند بر فوت را به ترتیب به ۳۰۶ و ۲۶۶ تبدیل کرده است. V-6 در مقایسه با نسخه ۲٫۰T یک گزینه مطلوب و جذاب تر به نظر می رسد.
تزریق مستقیم سوخت کمک می کند تا ۱ mpg در هر دو رتبه بندی شهری و بزرگراهی به این خودرو اضافه شود، که در حال حاضر نمرات ۱۸ و ۲۷ (در حالت دنده ای) می باشند. ما مدل با نمره ۱۸ mpg را مشاهده کردیم.
مدل ۳۴۸۲ پوندی ۳٫۸R-Spec دو دری که توسط ما مورد آزمایش قرار گرفت به ۵٫۲ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۶۰ مایل در ساعت نیاز داشت که ۰٫۳ ثانیه کمتر از قبل می باشد. پیمودن ۱/۴ مایل در ۱۳٫۸ با سرعت ۱۰۴ مایل در ساعت مشابه قدرت ۳۵۰ اسب بخار مدل نیسان NISMO 370Z می باشد. تمام مدل های کوپه جنسیس دارای حداکثر سرعت ۱۵۱ مایل در ساعت می باشند.
آپشن های هیوندای جنسیس کوپه
ویژگی های لوکس R در برخی مدل های ارزان قیمت وجود ندارد، که شامل ترمزهای Brembo، تفاوت های لغزشی محدود، تعلیق های مستحکم تر و چرخ های جدید ۱۹ اینچی برجستون تابستانی می باشد. هر دو مدل کوپه از سرعت ۷۰ مایل در ساعت در فاصله ۱۶۳ فوت به طور کامل متوقف می شوند.
مدل ۲٫۰T وزن کمتری را بر روی چرخ های جلو، ۰٫۹۱ g، به هنگام آزمایش بر روی مسیر آزمایش خودرو در برابر بارهای جانبی در مقایسه با V-6 که ۰٫۹۰ g است، وارد می کند.
این اعداد از آزمون های قبلی نیز بدست آمده اند، که نشانگر عکس العمل سریع و پر جنب و جوش فرمان خودرو است. اما احساس تعلیق چند لایه ایی جلو / عقب با استفاده از پیکربندی های مختلف کنترل بیشتر بدنه و مطابقت بیشتر با جاده های خشن، بسیار بهبود یافته است. سیستم کشش و کنترل پایداری جدید سه مرحله ای می تواند در هر زمان دلخواه خاموش شود.
با وجود اصلاحات صورت گرفته نسبت به مدل دنده ای، در زیر پدال کلاچ احساس می شود که در هر دو اتومبیل از فنرهای قوی استفاده شده است و سیستم تعویض دنده جدید با شکوه و خیره کننده است. صاف و ملایم بودن سطح نیاز به تمرکز بالا در طراحی دارد. با عبور از ویژگی های R-Spec، و یک Slushbox هشت سرعته جدید، قدرت ایجاد شده در موتور به چرخ های عقب منتقل می شود.
فضای داخلی اتاق این خودرو کاملا اصلاح شده و به خوبی به صندلی های اسپورت استاندارد برای همه مدل ها تجهیز شده است و ستون چرخنده فرمان هم اکنون به صورت تلسکوپی می باشد. به طور کلی، با وجود باقی ماندن برخی بخش های پلاستیکی سخت، یک احساس کلاسیک همچنان در این خودرو وجود دارد.
اگر چه هنوز هم موارد زیادی برای بهبود وجود دارد، اما در مدل جدید بدون در نظر گرفتن قدرت موتوری که انتخاب می کنید، خیلی چیزها برای دوست داشتن وجود دارد. این باعث می شود که ما آرزو کنیم ای کاش مدل های کوپه از ابتدا اینچنین طراحی شده بودند.
تشریفات سورنا سیر آماده ارائه خدمات اجاره ماشین در تهران و اجاره خودرو در اکثر شهرها می باشد.