05-02-2018, 10:45 PM
[font=open sans]عوامل موثر در زیباسازی تابلو :[/font]
عوامل بیشماری در زیباجلوه نمودن تابلو که به عنوان شناسنامه کسب و کار محسوب می گردد دخیل هستند
یکی از این عوامل موثر نوع و تعیین چهارچوب کلی و مناسب می باشد . برای تعیین چهارچوب کلی می بایست شغل ، کالا و یا خدمات مورد ارائه مدنظر قرار داده شود .
موقعیت مکانی محل کسب و کار ، هزینه ای که برای ساخت در نظر گرفته شده است ، فضایی که برای نصب مدنظر است ، متن و تصویر و طرح پیاده سازی شده ، اینها همه در تعیین چهارچوب کلی برای [font=open sans]تابلوسازی در نظر گرفته می شود .[/font]
اگر همه این مراحل توسط تکنسین کار مجرب صورت پذیرد قطعا تابلو استیل ساخته شده در تبلیغ و جذب مشتری تاثیر فراوانی خواهد داشت.
[font=open sans]رنگ آمیزی :[/font]
روانشناسی و انتخاب رنگ مناسب و گاهی استفاده از رنگهای متضاد می تواند جلوه نمایشی تابلو را چند برابر کند گاهی لازم است تا رنگ های گرم و سرد به درستی ترکیب شوند تا یک رنگ خاص و زیبا به نمایش گذاشته شود
انتخاب رنگ در [font=open sans]تابلو برجسته چلنیوم از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است چون این تابلو به اندازه کافی دارای زیبایی و درخشندگی است اما وقتی رنگ آمیزی زیبایی برای حروف در نظر گرفته شود زیبایی آن را چند برابر می کند .[/font]
[font=open sans]نورپردازی و افکتهای نوری :[/font]
در همه تابلوهایی که نور در آنها کاربرد دارد بویژه حروف چلنیوم ، لایت باکس ، فلکسی ، نورپردازی حرف اول را در زیبایی و نما می زند و از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
بنابراین افکت های نوری استفاده شده در تابلوها و رنگهایی که در طیفهای نوری منعکس می شود بسیارمهم است .
حجیم سازی تابلو:
چاپ سه بعدی و دادن بعد به نوشته از جمله خلاقیت های و نوآوری های جدید در صنعت تابلوسازی محسوب می شود . چلنیوم ، فلز ، پلاستیک از انواع تابلوهایی هستند که دارای حجم و بعد می باشند .
برای ساخت آنها میزان حجم و بعد و نورپردازی را متناسب با یکدیگر در نظر می گیرند .
بررسی وضع طراحی و گرافیک :
گرافیک مورد استفاده در تابلوها را نمی توان نادیده گرفت و تابلوهایی که دارای گرافیک جالب و نامساوی و در ابعاد و رنگهای متفاوت باشند بیشتر در ذهن نقش می بندند .
همه ما درطول شبانه روز به صورت پیاده یا سواره از مقابل مغازه ها و فروشگاه های متعددی عبور می کنیم اطراف و محیط پیرامون خود را از نظر می گذارانیم و در هنگام مناظره اطراف ، تنها نوشته ها و تابلوهای موجود در سردر مغازه هایی نظر ما را به خود جلب می کند که زیبا باشد ، گرافیک بالا و نورپردازی همراه بار رنگهای متفاوت داشته باشد.
عوامل بیشماری در زیباجلوه نمودن تابلو که به عنوان شناسنامه کسب و کار محسوب می گردد دخیل هستند
یکی از این عوامل موثر نوع و تعیین چهارچوب کلی و مناسب می باشد . برای تعیین چهارچوب کلی می بایست شغل ، کالا و یا خدمات مورد ارائه مدنظر قرار داده شود .
موقعیت مکانی محل کسب و کار ، هزینه ای که برای ساخت در نظر گرفته شده است ، فضایی که برای نصب مدنظر است ، متن و تصویر و طرح پیاده سازی شده ، اینها همه در تعیین چهارچوب کلی برای [font=open sans]تابلوسازی در نظر گرفته می شود .[/font]
اگر همه این مراحل توسط تکنسین کار مجرب صورت پذیرد قطعا تابلو استیل ساخته شده در تبلیغ و جذب مشتری تاثیر فراوانی خواهد داشت.
[font=open sans]رنگ آمیزی :[/font]
روانشناسی و انتخاب رنگ مناسب و گاهی استفاده از رنگهای متضاد می تواند جلوه نمایشی تابلو را چند برابر کند گاهی لازم است تا رنگ های گرم و سرد به درستی ترکیب شوند تا یک رنگ خاص و زیبا به نمایش گذاشته شود
انتخاب رنگ در [font=open sans]تابلو برجسته چلنیوم از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است چون این تابلو به اندازه کافی دارای زیبایی و درخشندگی است اما وقتی رنگ آمیزی زیبایی برای حروف در نظر گرفته شود زیبایی آن را چند برابر می کند .[/font]
[font=open sans]نورپردازی و افکتهای نوری :[/font]
در همه تابلوهایی که نور در آنها کاربرد دارد بویژه حروف چلنیوم ، لایت باکس ، فلکسی ، نورپردازی حرف اول را در زیبایی و نما می زند و از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
بنابراین افکت های نوری استفاده شده در تابلوها و رنگهایی که در طیفهای نوری منعکس می شود بسیارمهم است .
حجیم سازی تابلو:
چاپ سه بعدی و دادن بعد به نوشته از جمله خلاقیت های و نوآوری های جدید در صنعت تابلوسازی محسوب می شود . چلنیوم ، فلز ، پلاستیک از انواع تابلوهایی هستند که دارای حجم و بعد می باشند .
برای ساخت آنها میزان حجم و بعد و نورپردازی را متناسب با یکدیگر در نظر می گیرند .
بررسی وضع طراحی و گرافیک :
گرافیک مورد استفاده در تابلوها را نمی توان نادیده گرفت و تابلوهایی که دارای گرافیک جالب و نامساوی و در ابعاد و رنگهای متفاوت باشند بیشتر در ذهن نقش می بندند .
همه ما درطول شبانه روز به صورت پیاده یا سواره از مقابل مغازه ها و فروشگاه های متعددی عبور می کنیم اطراف و محیط پیرامون خود را از نظر می گذارانیم و در هنگام مناظره اطراف ، تنها نوشته ها و تابلوهای موجود در سردر مغازه هایی نظر ما را به خود جلب می کند که زیبا باشد ، گرافیک بالا و نورپردازی همراه بار رنگهای متفاوت داشته باشد.