20-12-2023, 03:36 PM
طبیعی است که پشتیبان اینترنتی مخابرات جزو اصول اصلی باشد، چرا که الان بسیاری از کارهای روزمره شما با اینترنت انجام می شود. اگر حدود یک سال و نیم پیش برای حل یک مشکل با پشتیبانی 2020 تماس می گرفتید، لازم بود برای صحبت کردن با تکنسین ها بیش از 20 دقیقه پشت خط منتظر بمانید. اما اگر الان برای حل مشکلات اینترنتی خود تماس بگیرید، در کمتر از یک دقیقه به یک کارشناس متصل می شوید. این نشان می دهد که پشتیبانی یکی از مهمترین کارهایی است که لازم است انجام شود.
شما هر لحظه ممکن است نیاز مبرم به استفاده از اینترنت داشته باشید و دقیقا همان لحظه با یک اختلال اینترنتی مواجه شوید که ندانید مشکل از سمت شماست و یا شرکت ISP با مشکلی رو به رو شده است. این منصفانه نیست که 20 دقیقه تا نیم ساعت فقط منتظر بمانید که بتوانید با یک کارشناس صحبت کنید! بنابراین شرکت مخابرات تمام تلاش خود را می کند که شما از این سرویس رضایت داشته باشید.
شما هر لحظه ممکن است نیاز مبرم به استفاده از اینترنت داشته باشید و دقیقا همان لحظه با یک اختلال اینترنتی مواجه شوید که ندانید مشکل از سمت شماست و یا شرکت ISP با مشکلی رو به رو شده است. این منصفانه نیست که 20 دقیقه تا نیم ساعت فقط منتظر بمانید که بتوانید با یک کارشناس صحبت کنید! بنابراین شرکت مخابرات تمام تلاش خود را می کند که شما از این سرویس رضایت داشته باشید.