29-04-2023, 04:58 PM
تنباکو تجاری
یافتههای ما با تحقیقات قبلی مطابقت دارد که نشان میدهد TTCها منابع انسانی را وسیلهای برای بهبود شهرت شرکت خود میدانستند تا دسترسی مجدد به تنظیمکنندهها و به همراه آن، نفوذ بر سیاست کنترل تنباکو را داشته باشند.
تعهد ادعایی به کاهش آسیب با نشان دادن اینکه علاقه و سرمایه گذاری TTC ها در SLT در اروپا تدافعی است و از تمایل به ایجاد فروش جدید تنباکو "بدون دست اندازی به سود موجود از سیگار" نشات می گیرد،104 به جای تمایل به کاهش آسیب ناشی از تنباکو.
این پست به جزئیات چگونگی هدف TTC ها برای مهار این فرصت ها می پردازد و پیشنهاد می کند که گفتمان کاهش آسیب TTC ها باید به عنوان انطباق تاکتیکی فرصت طلبانه با تغییر سیاست به جای تعهد واقعی برای کاهش آسیب دیده شود.
در حالی که تحلیل ما قویاً نشان میدهد که منافع اصلی BAT و PMI در کاهش آسیب دسترسی و شهرت بود، نمیتوانیم احتمال تعهد واقعی به کاهش آسیب را رد کنیم. با این حال، توجه می کنیم که شواهد بسیار کمی در این مورد نسبت به شواهد مربوط به مزایای شهرت و دسترسی وجود دارد.
یکی دیگر از یافتههای مورد علاقه، تفاوت بین شرکتهای دخانیات در رویکردشان به برندسازی snus است.
تولیدکنندگان سیگار برخی از snus خود را با مارک های سیگار علامت گذاری کرده اند (طبق BAT در پاسخ به توصیه های بهداشت عمومی)، در حالی که Swedish Match که دیگر هیچ علاقه ای به سیگار ندارد، به تحقیقات بازار اشاره می کند که کاربران snus (از جمله سیگاری های سابق) snus را ترجیح می دهند.
مارک ها به نظر می رسد هر دو سوئدی مچ و ESTOC در مورد اینکه آیا snus با مارک سیگار تولید شده توسط سازندگان سیگار می تواند به کاهش آسیب کمک کند یا خیر، بحث می کنند.
تا جایی که ما می دانیم هیچ داده منتشر شده ای در این مورد وجود ندارد.
این پیچیدگی و فقدان دانش دقیق در مورد پتانسیل snus به عنوان یک محصول کاهش آسیب را برجسته می کند
کمپانی عیان
توتون ، تنباکو ، تنباکو عمده
یافتههای ما با تحقیقات قبلی مطابقت دارد که نشان میدهد TTCها منابع انسانی را وسیلهای برای بهبود شهرت شرکت خود میدانستند تا دسترسی مجدد به تنظیمکنندهها و به همراه آن، نفوذ بر سیاست کنترل تنباکو را داشته باشند.
تعهد ادعایی به کاهش آسیب با نشان دادن اینکه علاقه و سرمایه گذاری TTC ها در SLT در اروپا تدافعی است و از تمایل به ایجاد فروش جدید تنباکو "بدون دست اندازی به سود موجود از سیگار" نشات می گیرد،104 به جای تمایل به کاهش آسیب ناشی از تنباکو.
این پست به جزئیات چگونگی هدف TTC ها برای مهار این فرصت ها می پردازد و پیشنهاد می کند که گفتمان کاهش آسیب TTC ها باید به عنوان انطباق تاکتیکی فرصت طلبانه با تغییر سیاست به جای تعهد واقعی برای کاهش آسیب دیده شود.
در حالی که تحلیل ما قویاً نشان میدهد که منافع اصلی BAT و PMI در کاهش آسیب دسترسی و شهرت بود، نمیتوانیم احتمال تعهد واقعی به کاهش آسیب را رد کنیم. با این حال، توجه می کنیم که شواهد بسیار کمی در این مورد نسبت به شواهد مربوط به مزایای شهرت و دسترسی وجود دارد.
یکی دیگر از یافتههای مورد علاقه، تفاوت بین شرکتهای دخانیات در رویکردشان به برندسازی snus است.
تولیدکنندگان سیگار برخی از snus خود را با مارک های سیگار علامت گذاری کرده اند (طبق BAT در پاسخ به توصیه های بهداشت عمومی)، در حالی که Swedish Match که دیگر هیچ علاقه ای به سیگار ندارد، به تحقیقات بازار اشاره می کند که کاربران snus (از جمله سیگاری های سابق) snus را ترجیح می دهند.
مارک ها به نظر می رسد هر دو سوئدی مچ و ESTOC در مورد اینکه آیا snus با مارک سیگار تولید شده توسط سازندگان سیگار می تواند به کاهش آسیب کمک کند یا خیر، بحث می کنند.
تا جایی که ما می دانیم هیچ داده منتشر شده ای در این مورد وجود ندارد.
این پیچیدگی و فقدان دانش دقیق در مورد پتانسیل snus به عنوان یک محصول کاهش آسیب را برجسته می کند
کمپانی عیان
توتون ، تنباکو ، تنباکو عمده